sentir-te clikejat

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
monika

sentir-te clikejat

EntradaAutor: monika » 04 juny 2003, 09:53

no m'agrada esta opciò, et fan fora de una partida , i et quedes amb la sensaciò de que t'han rebutjat.
si volen jugar amb una gent determinada (cosa que trobo normal)
perquè no creen la partida privada ?
hi ha possiblitat de treure està opciò?
nomès em molesta a mi ?

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 04 juny 2003, 13:38

monika,
fa pocs dies en una partida pública (m'agrada conèixer gent nova) el de la meva dreta fa directes a la segona mà. A les poques cartes, el de l'esquerra diu "no es poden fer directes sense semi, no en tens ni idea" ... i plega sense més.

Deixant de banda que no se n'havia ni enterat perquè el seu company sí què tenia semifallo però encara no s'havien jugat prou cartes, l'actuació jo la qualifico com a mínim de molt mala educació.

Probablement en algún altre moment aquest mal educat s'apuntarà a una altre partida meva ... i saps què faré? Doncs kickejar-lo, no m'agrada jugar amb mal educats.

Igual que es pot triar amb qui vols jugar fent-la privada, hi ha d'haver alguna manera de triar amb qui NO vols jugar, no et sembla? En una taula real no deixes pas seure a tothom.

Una altre cosa és que, com de tot, s'en pot fer mal ús i llavors et pots sentir kickejat sense saber perquè ... això té mala sol·lució, hi estic d'acord.

Apa, tingueu manilles

moira
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 19 set. 2002, 10:54

EntradaAutor: moira » 05 juny 2003, 09:13

Algùn cop m'han kiklejat donant-me una explicaciò llògica, per exemple un em va dir: es que estavem fent una revantxa.
no hi ha cap problema... si convè surto pel meu propi peu.
si es dona un motiu, que tampoc costa tant, la cosa canvia.
en fi.. ho he intentat.
gracies per la teva resposta

noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 05 juny 2003, 12:19

hola moireta:
Jo a tu no et kikejaría ni que estés pendent de jugar la partida del segle reina. No hi han excuses que valguin. De tota manera comparteixo l'opinió del Deepbuti de que pot ser una opció util si et trobes algun impresentable que ja coneixes d'alguna altre ocasió. Vinga guapa un petó i cuidat molt. Adeuuuuuu.

2kubitus
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 31 oct. 2002, 01:05

EntradaAutor: 2kubitus » 05 juny 2003, 23:46

Hola: abans que res aclareixo que JO no sé jugar gaire,-dóno gràcies al pc que m'aguanti les cartes ( n'hi ha massa, de cartes) -, però hi ha GENT,- pressumeixo -, que sembla que s'hi juguen la VIDA a una partida. La vida és per disfrutar-la i, si tens una estona per passar amb uns coneguts,- que no amics ( de moment ) -, no és per agafar-s'ho a la valenta, i menysprear tothom que no estigui a l'altura(¿?),-s'hauria de veure-.
De fet, a mi no m'han "cliquejat" mai, encara (¿?),- i això que a vegades hi havia MOLTS K's-, però, si alguna vegada passa, no m'enfilaré pas per les parets, ( faltaria més ). Només demanaria al responsable de l'acció que tingués la decència,- o DOCÈNCIA-, d'explicar perquè ho ha fet i així,-potser-, NO tornaria a passar,- com a mínim a mí -, ( o sí ). De res. 2kubitus,...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants

cron