Truita de Patates

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

EntradaAutor: noi_bo » 11 oct. 2003, 18:53

Hola CarlesG:
Si no havía manifestat la meva opinió sobre la truita de patates és senzillament perque no n'he fet mai cap (i encara que no sigui de patates tampoc). Es més... sempre m'havía preguntat quin era l'element que feia que la patata i la ceba es cohesionessin. Ara gracies al Profeta ja ho sé... és l'ou!!!!.

betzi
Contro
Contro
Entrades: 21
Membre des de: 29 gen. 2003, 21:22

Truita de patates

EntradaAutor: betzi » 13 oct. 2003, 11:01

:D Mireu les respostes son genials pero crec k el toc més bo en una truita de patates a part de ficar els ous etc....es deixar-la anar fent poc a poc...a foc lent..jejej :lol: pero un toc important es ficar una miketona de carbassó aleshores ja és la bomba!Suau i esponjosa..proveu-ho i ja me direu com surt :)

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 13 oct. 2003, 12:14

Per al·lusions:

No, els robots no votem. Tenim un pacte amb en @Carles i només ens ho mirem amb curiositat això dels fòrums ... curiositat malsana val a dir-ho, perquè mira què en dieu de tonteries els humans :twisted:

Ah, i per cert, sí, el nostre "papi" té opinió de tot ... la majoria de vegades absolutament errònia, la qual cosa és normal perquè del què no en sap s'ho inventa.

Apa, no feu renuncios que us vigilo.

Imatge

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 13 oct. 2003, 15:59

Primer ... d'acord amb en Carles ... falta la opcio truita sense ceba ... analitzem-ho ... TRUITA de PATATES ... nomes hi ha dos ingredients absolutament imprescindibles per fer algo que pugui portar aquest titol ... TRUITA: ou batut i cuit homogeniament .... i PATATES ... el demes son accessoris que la poden fer mes o menys bona.

Ara que, pel meu gust es mes bona amb ceba que nomes amb patates.

Pel que fa a ... primer hi poso la ceba o la pataata? o tot junt? ... jo crec que depen molt del propi gust. Com que la patata es cou mes lentament que la ceba sembla logic pensar que primer cal posar la patata i despres la ceba per tal que les dues coses quedin amb el mateix grau de coccio ... pero que passa si t'agrada que la ceba estigui molt i molt cuita? com es el meu cas ... a mi m'agrada casi cremada, amb aquell coloret marro fosc .... mmmmmm.

Per tant, si la faig nomes per mi jo ho poso tot al mateix temps i queda just al meu gust.

Pero, en fi ... com deia un amic meu ... els gustos\opinions son com els culs ... tothom te el seu i tots son diferents.

Apasiau

PS: És ben bé que estic molt malament ... començo parlant de truites de patates i acabo parlant de culs ...

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 21 nov. 2003, 21:46

Caram, de debo tenia monu, joujojoujuojujo

Ja posats en el tema, perque no fem una truita cadascu, del que volgueu, jo e fet truita desde amanida rusa, a macarrons, passant per paella..........etc, etc,etc...

Mmmmm, i ja posats, ens trobem, i fem una cata; joujojojuo

"BUTI-CATATRUINYA 2003/04"

joujojuojuojuo

P.D.festetaaaa xerinolaa, i truitetessssssssssss, joujojuoj


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

cron