Badalona vora mar........

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
betzi
Contro
Contro
Entrades: 21
Membre des de: 29 gen. 2003, 21:22

Badalona vora mar........

EntradaAutor: betzi » 10 nov. 2003, 09:00

BOnes :D ALbert,

D´entrada felicitats,cada cop m´adono més que la gent de la butinet és genial!!!! :lol: De fet encara me falta conèixer més personal......en resumides contes va estar un dia magnific..tenia moltes ganes de veure les cares de la gent quan estas darrera un teclat e intercanvies opinions,discrepacions etc...(però sempre de bon rotllet ehhh...jejejee :P )...

En quan al dinar...jejeje ñam ñam ñam....tot es bo quan estas en bona companyia :D i les partidetes de butis molt be..sempre hi quan hi ha algú que estira la cameta per sota la taula pero molt be jeejejee....(no malpenseu..jejeejej),vaig riure mol i molt.... :o

Una llástima que no pogués continuar la festa fins la nit...però crec i se que os ho vau passar de conya!!!bua bu buaaaaaa no vaig poder fer un ballet amb l´organitzador....jejejeej :cry: .....però un altre moment....serà!!!!

Per cert ALbert el partit el vam perdre bua bua buaaa :cry: 1 a 4 kina pena,potser si que hauria valgut la pena quedar-me...... :D

Be, os deixo que men vaig a pencar una miketona,i de nou felicitats per la bona organització,una abraçada fins una altra smuakssssssssssssssssssssssss desde la terra fermaaaaa Euuu.

PD:JA TINC LES FOTOS ESTEU TOTS I TOTES WAPISSIMSS JA LES PASSARÉ PK LES PENGIN OK??? :D SMUAKSSSSSSSSSSSSSSS[/b]

AlbertBDN1

badalona vora mar

EntradaAutor: AlbertBDN1 » 10 nov. 2003, 15:43

Hola Betzi,
Moltes gracies, pro t'he de dir que no vaig fer res que no fes altre,
gracies a tots els que vareu estar i sobre tot, dir que les persones que no vaig poder convidar va ser per culpa de espai, la propera que monti mirare de tenir mes lloc i poder convidar a tothom que vulgui venir.
Veu estar tots formidables.
Gracies betzi, un peto

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 10 nov. 2003, 19:53

Numes puc dir"moltes gracies bandarra, joujoujuojujo"
Agreits per tot, vam estar molt b a "nostra CASA de Badalona" tot perfecte...

P.D. juer l'Albert si enten b lo de "festeta i xerinola". joujoujuojujo :wink:

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 10 nov. 2003, 20:45

Jo també vull dir la meva, en primer lloc moltissimes gràcies Albert, va estar tot fenomenal :lol: , i en segon te prometo que la propera vegada ens quedarem fins al final :wink: .
M'ho vaig passar molt bé. Muakkkkkksssss encant


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 36 visitants

cron