novetat sobre jugar a la buti al butinet.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
TNT
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 24 set. 2002, 22:08

novetat sobre jugar a la buti al butinet.

EntradaAutor: TNT » 05 oct. 2002, 22:55

aiam kus sembla el tema...
aki moltas vegadas fem la partida kada 1 pel seu komte
o sigi tots kontra tots..
individual...
i asta poden jugar 3...
es pot provar?
es intarasant i ademes estimula el kap....
prubeu 1 dia..i digema si val o no..ok?

Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

EntradaAutor: Sense_nick » 06 oct. 2002, 23:43

Bones, aqui al meu poble també ho fem. Tan pot ser amb 4 jugadors cadascu pel seu comte o amb tres jugador, llavors cal treure cartes de la baralla (2's, 3's i 4's)

Crec q estaria bé afegir aquesta possibilitat al butinet. Estic d'acord amb TNT. Animeu-vos a probar-ho un dia al bar.

Cesar
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 18 set. 2002, 22:33

EntradaAutor: Cesar » 15 oct. 2002, 15:24

La buti a tres, o una boja, com molta gent l'anomena és un tipus de butifarra que no només fomenta el jugar sol sino que normalment és juga amb calers, i us imagineu jugar a poker sense apostar??
Una de les grans virtuds de la butifarra, a més que has de pensar, és que no jugues sol, coneixer tant a l'oponent com el teu propi company la fa més divertida i interessant. Dono tota la raó al Jim quan diu que has de fer servir el cap, però no és el model de butifarra que vull fer quan entro al butinet per passar-m'ho bé.

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

mauri

EntradaAutor: mauri » 18 oct. 2002, 13:01

Estic d'acord amb el Cesar (a la Bonaigua en diuen perrera), es mes interesant jugar 4.
Però també estic d'acord amb TNT, doncs de vegades estic conectat a les 4 de la nit, i aquelles hores de vegades hi ha poca gent, o la que hi ha esta jugant, i amb aquesta modalitat ens estalviariem d'esperar mes de mitja hora per poder jugar.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron