cantaras butifarra?tres manilles i un as butifarra cantaras

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
bertin

cantaras butifarra?tres manilles i un as butifarra cantaras

EntradaAutor: bertin » 06 oct. 2002, 06:49

[quote][/quote] :roll:

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 07 oct. 2002, 18:29

Si tinc alguna de les tres manilles acompanyada per peça,i sobretot si tinc l'as ben acompanyat ,sens dubte.

hobbit
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 29 set. 2002, 09:10

EntradaAutor: hobbit » 14 nov. 2002, 14:11

amb el q costa tenir tres manilles i un as... si no cantes buti no se quan la cantaras company!, jo no m´ho penso ni un moment, encara que me fotin l´as..es igual, pensa que les tres manilles ja et representen 18 punt per si soles mes el que el company et pugui carregar sobre elles, en el 90% dels casos guanyaras bastants punts pero en el cas hipotetic de que en perdesis :evil: ... en perdries molt pocs, segur!!

salutacions

tonidabuti

EntradaAutor: tonidabuti » 25 nov. 2002, 11:24

Dependrà de si tens un bon pal llarg, de lo contrari els adversaris et podran guanyar les manilles amb dosos o tresos!!!!

tRoBlaU
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 gen. 2003, 02:34

EntradaAutor: tRoBlaU » 22 gen. 2003, 04:51

Amb tres manilles i un as, l'unic que tinc segur si m'ho puc fer tot son 23 punts sobre 36 aixó contan que l'as está dins de un pal de la manilla i m'ho faig tot. Em queden 13 punts per no perdre tantos que ha de mirar de fer-los el company o bé jo agafan tantos al contrari.

Per mi, si les manilles no van acompanyades de figures per poder pasar i fer mes bases no serveixen per res.

Una altre cosa es que l'As sigui de l'altre pal que no tens la manilla i el tinguis protegit, llavors tens 4 pals bons i només es tracta d'averiguar quin pal bo pot tindre el company.

jordi_de_la_nou
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 21 set. 2002, 21:59

3 MANILES I UN AS......POTSER LA CAGARÀS

EntradaAutor: jordi_de_la_nou » 23 gen. 2003, 00:23

No es pot fer cas a les dites pel fet de ser-ho.

Tot dependrà de com vagi la partida, de si són o no delegats i especialment de com d'acompanyades les tens.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 23 gen. 2003, 10:27

amb tres manilles i un as butifarra faràs, pero directe o delegat?
no es pas lo mateix, jo directe ho faré sempre perque espero i desitjo que el company m'ajudi amb alguna cosa, aquestes questions no son facil d'analitzar així fredament, ja que cada partida es un mon, i tenir o no tenir una figura et pot representar molts punt, per tant jo apoyo la decisio de fer butifarra i si perds punt dons malasort nomès es un joc, tu tampoc n'hi ha per enfadarse. apa siau
psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants

cron