Esteu tips de "Estic tip de mala educació"?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Baal
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 09 des. 2002, 11:09

Esteu tips de "Estic tip de mala educació"?

EntradaAutor: Baal » 23 maig 2005, 14:04

Un missatge d'algú a qui aprecio fent-me notar que l'"apologia del terrorisme" no és bona política.

Dos nicks que m'encoratjen.

Un missatge d'algú a qui no aprecio que sembla indicar li agraden els meus posts. (Preocupant, molt preocupant).

Un èmul.

I alguns missatges sense cap relació amb el tema.

Tot plegat em té en un mar de dubtes.

Aposta: no hi haurà ni 10 vots.

--- Editat: Títol modificat a sugerència d'un plasta ---
Baal l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 maig 2005, 21:32, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 maig 2005, 15:12

Hola !

Jo nomes volia dir, que la mala educacio de la gent al ButiNET es ampliamet coneguda :-(

El problema son les posibles solucions.
La solucio pasa per tenir un "numeret" al costat del nick que indiqui el numero de partides abandonades/acabades.
Però això pasa per fer el registre de nicks obligaroti, cosa que ara mateix no em convens, per que hi ha molta gent que no "en sap masa".

Weno, ho seguirè meditant.

Adeu !

PD: Encara perdràs l'aposta :-p

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 23 maig 2005, 16:49

Bones baal,
Ja te'n guardaràs prou de deixar de fer-ho, pobre de tu, que és molt divertit paio, continua que aixó millora per moments.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 23 maig 2005, 17:22

hola Baal, :lol: :lol: endevantttttttt

inmortal1
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 23 des. 2004, 01:40

EntradaAutor: inmortal1 » 23 maig 2005, 17:42

La mala educació en un xat es inevitable i ho considero un mal menor en el conjunt mundial. Veus coses pitjors a tot arreu i a tothora...

He votat que es edificant, per contrarestar una mica la majoria d'opinions que arribarà en breu... perque arribarà!! segur!!! ;)

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 23 maig 2005, 18:01

Be carles nomès un petit encís quan dius:

La solucio pasa per tenir un "numeret" al costat del nick que indiqui el numero de partides abandonades/acabades

pensa que la persona que abandona les partides moltes vegades no es pas la persona que insulta , sinó la persona que es sent agredida ,

a reveure

psc

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 23 maig 2005, 18:15

:twisted: Ja has perdut la aposta :roll: :wink:

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 23 maig 2005, 20:08

Trobo que la pregunta del tema i la de l'enquesta son com una mica diferents, ...

Esteu tips de mala educacio? vs. Segueixo copiant exemples d'alt nivell literari?

No veig com les dues coses estan relacionades pero que consti que he votat per la primera opcio. Ho trobo altament edificant, educatiu i interessant.

Josep / Profeta

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 23 maig 2005, 21:16

Estimat / benvolgut Josep / Profeta,
Diria que l'anunciat es refereix al post del mateix nom...

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 27 maig 2005, 17:46

Bones:

que ja s'acabat? :?

que ja no es fara mes, aixo de .- copiar i pegar.-? :cry:

Que ja es porta be la gent?. :roll:

BET

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 31 maig 2005, 08:34

be Baal ja has vist la partipació 1,4 0/00 dels registrats( tindriem que mirar de la gent que entra als foros a veure quin percetatge es real)
poques conclusions podràs treure d'aquesta estadística nomes que mes del 60 % del participants estant a favor de que continuis es a dir 11/18 de les persones que han votat et donen suport , si ho mirem des de un altre punt de vist qui no diu res també està a favor del guanyador, llavors podem dir que tens majoria absoluta

Jo nomes tinc un dubte " no es podria fer una llista negra de gent amb poca educació.
tinc bastantà clar que aquesta gent l'unic problema que tenen es que no estan registrats i per tant cada dia tenen un nick nou.Però segur que algun d'ells si que està registrat

Però davant un problema de civisme com aquest s'ha de buscar solucions , jo segueixo opinan que la millor no es publicar les "gestes" d'aquests personatges perquè llavors es creuen herois

El Problema es que sempre troben algú que els vulgui possar a ratlla i llavors s'envalentonen i es lo que busquen , "el millor despreci es un no apreci" es a dir si tothom els ignorès deixaria de tenir sentit insultar, perquè seria un mono-dialeg
però per propia experiencia entenc que això es molt difici



vinga a reveure
psc


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

cron