ButikorassonNET,,,jejeje

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

EntradaAutor: Sense_nick » 02 nov. 2002, 18:16

Redéu, ja surto massa aquesta secció, nomès faltaria q vinguessin els del Hola i de la Lecturas a casa, va parir, però bueno, si s'ha de colaborar es colabora i a callar.

Mes q res per dir q si algu s'entera d'algun amorio o algun lio meu, q m'avisi, no sigui q jo no m'haigi enterat i a saber, potser val la pena. Sempre quan em passen aquestes coses jo no me n'entero, redéu, ja és mala llet.

Bé, m'aviseu ehhhhhh???, estaré pendent del buticorasson per si es dona el cas, q no crec.

Fins ara gent, feu bondat i no publiqueu massa animalades.

Visitant

Aclariments

EntradaAutor: Visitant » 03 nov. 2002, 17:17

Hola buticorassones... no podia estar sense portar el meu granet de sorra el foro estrella del butinet tan ven portat per la nostra estimada gateta :twisted: , i de pas aclarir un parell de cosetes que no queden molt clares sobre la meva vida privada :oops: .
:arrow: Sobre l'exclusiva de la meva veïna que diu que a les 6 de la matinada sent extranys sorollets semblants a un clik clik clik, només aclarar que aquests sorolls no son els sorolls de les motlles del meu llit.... ja m'agradaria gateta :lol:

:arrow: i per mi molt més important que el primer punt. @Carles no es podria guardar tots els marcadors de les partides que es juga, juntament amb els rivals? Aixi podriem tenen els historials de partides guanyedes i perdures i tindriem un nivell de cada persona, i ens assegurariem que la gent no s'inventes coses.... com les jijiteam , que confont el somnis amb la realitat :shock: .

I ara que tinc els meus 5 minuts de gloria, m'agradaria saluda als meus papes, amics i en especial a la meva Monxeeeeeee petonikussssssss

Salutacions a tothom :wink:

Jordi_
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 11 oct. 2002, 10:56

Aclaracions

EntradaAutor: Jordi_ » 03 nov. 2002, 17:30

ui que he tingut un despiste i no estava logat
Com m'ha ensanyet la jiji :twisted: posare un altre intervenció dient la trista noticia: ei ei que el de dalt sok jo!! :oops: :oops: :oops:

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 03 nov. 2002, 20:26

mmm... Jordi_ ja era hora que intervenissis!!! tava esperant la teva intervenció amb kandelettes!! :twisted: enkara que sigui per posar en dubte la "veracitat" de les victòries que el team supermafalda&jiji estan acumulant (tot s'ha de dir gràcies a la mestra mafi és clar... jo ajudo manilla aki fallitu allà :roll: jejeje),,, aquí tots sabem lo difícil que és encaixar derrotes,,, no t'ho tindré en compte! :lol: jejeje

i... ejem.. en kuant al clik clik clik.. jo... ejem... numés me referia al tènue sorollet del tecleig a cau de orella de matinada...lo de les molles del llit... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ... la veïna em va dir que ho tenia compromès en exclusiva en un altre foro! :twisted: jejejeje

un AMMMUACK@@@@@@@@@@@@@ per tu korasson!


jiji/montse

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

Tema tigre,..

EntradaAutor: petri » 03 nov. 2002, 21:54

nanit butinaires,,..!!! (com camarades és un mot sense gènere i això falicitarà que el/la butinaire no és converteixin en el/la/company/a o els/les companyes).

bufa...que fa vent,,,anem a pams,
Butinaire jiji, ..jo domino tema tigre?????? :? Si vols en parlem, però si et plau fem-ho en privat, i tal vegada m'eXplicaràs què entens tu per tema tigre. :oops:
Possiblement estem utilitzant registres molt diferents.
Bé, après nous, le déluge.
:wink:

Això de conèixer al senyor petri.... :D . Un grup dorm mentre l'altre és despert i treballa. Fins que aquests no s'adormen no es desperten els altres. Ara van d'una banda a l'altra, fent la seva jornada. No es fixen en els qui dormen; com a màxim fan una volta per no molestar-los. Després es tornen a ajeure a dormiri és le torn dels altres.
Així, els dos grups no es parlen mai ni es coneixen mai desperts.
:evil: Però d'amagat intenten desxifrar l'enigma dels qui dormen, de qui no han de parlar: va contra els costums. es coneixen per les seves obres jiji, però no hi són mai presents quan les porten a terme. :roll:
De fet l'amor infeliç s'adreça als qui dormen. No cal que hi hagi, lluny, un més enllà: un el té sempre davant seu en els qui dormen. El més enllà sempre existeix i dorm. Què passaria si es despertés??? Aquest pensament centarl és el contingut de la seva metafísica. En somni es troben els uns als altres. Però viuen, sense conèixer-se, al mateix lloc.
Mentrestant, continua l'incessant anar amunt i avall del tigre tot al llarg dels barrots de la gàbia per no desaprofitar l'únic i insignificant moment q pugui salvar-lo. :twisted: :twisted: :twisted:

Per cert, buticitaacegues de la cloe a les barraques...
caramm, allí hi haviamoltísssssima gent.
Petonassos.

petri¥

Carrasclet
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 19 oct. 2002, 14:20

Passava per ací...

EntradaAutor: Carrasclet » 04 nov. 2002, 22:16

Salut!

passava per ací i no me'n podia estar..,, volia compartir amb tots vosaltres aquest bon rotllo ke m'atrapa, ke em desconcerta.
Per tots vosaltres:

Aquella noche corrí
el mejor de los caminos,
montado en potra de nácar
sin bridas y sin estribos.

- la casada infiel - FGL

apa, que la lluita continua!!!! :!:

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

Què ens està passannnnnnnttttttt?????????

EntradaAutor: petri » 08 nov. 2002, 19:44

:shock: TOC TOC!! que em sent algú??,... i s'obrí la porta xerric-xerrac.
Què ens esta passannnnnnttttt..... butikorassonituusssssssss desperteu!!!!!! [size=18][color=darkred]maleïda hipnòtica migdiada!!!! Fa 4 dies q dormiu!!!!! Què ens està passant!!!!! Desperteu del vostre son, les megapartides de butifarra tb demanen -és més, supliquen- una treva de pau i de silenci... un descans. Agafeu llapis i paper! Què ens està passant???? [/color][/size]El butikorassones encara gaudeix del millor rati de confiança.. de participació i de lectura... ummmmm... però per gaire temps??? Ans al contrari, tota victòria és efímera, i sinó digue-me, com explicaríem la seva gènesi??. :twisted:
Quines astúcies, quins subterfugis, quins pretextos i quines trampes no faria servir un només pq un mort tornés a la vida????.....quines astúcies, quin subterfugis, quins pretextos i quines trampes no faria servir un només pq el BUTIKORASSONES tornés a trotar!.. a cavalcar de nou,, tornés a insinuar, tornés a desencriptar xafarderies malicioses i korassonitus melangiosos.
ohhhh, frases, frases, quan us tornareu a ajuntar per no separ-vos mai més????
....PssssssSSSSSSSsssssss... no ho sentiu.....???
-és el batec del seu cor, del nostre -no per menystingut menys estimat- butikorassonessss. És el batec del cor de tots els qui han mort massa aviat: d'aquesta manera, com tots, batega el seu propi cor a la nit. Fem-lo Viure!!! :P :P :P

Post nubila Phoebus. :!:
petonets,
petri¥

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

EntradaAutor: Melodia » 08 nov. 2002, 23:03

Jo després de llegir el que escriu el Petri no tinc res a dir, només: ACOLLONANT. :shock:

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

petrifill flipa..,

EntradaAutor: petri » 11 nov. 2002, 19:15

:oops: What’s upppppp!!¿¿?? Què paixa??? Petrisalutacions gent!!!
Abans de res em presento per tal ke no hi hagi malentesos. Sóc en petrifill, sí.. sí.. com ho sentiu, el fill d’en petri; d’en petripesat, el d’aquí dalt, l’incombustible, el marcianituu de la tele verda. D’ençà ke la mamà la deixat fa i diu coses ben estranyes i és més, té els sants petritrons d’immortalitzar-les. ..les paraules se les emporta el vent, però això, aixoooOOÒ d’aquí dalt, aquest escarafall de banalitats no hi ha petriamnèsia ke ho solucioniii :evil: . Snifff,, realment els té triangulars! (i dic triangulars pk el molt carallot és pensa q pertany a una mena de lògia massònica!). :roll:
:shock: Em quedo petri-ficat quan vec fins on pot arribar el baliga-balaga del papà. Des de ke s’ha assebentat pel CATinf24H que en el futur es podrà curar l’alzheimer..–i de pas el seu- ja no hi ha rei a la cort ke l’aturi, i cada cop xoxeja més, xipolleja vagament amb els seus petripensaments :? . S’ha convertit en un asceta estrambòtic, en un petrimístic de la virtualitat. L’intesné és el seu SI bemoll, el fil musical del ke va estirant :x . I és per això melodia ke no hauries de ser tan condescendent amb ell, no li facis massa cas, i per sobre de tot no li donis corda!!!!!!!! àcies waaapetona,.. :wink:

:arrow: El papà em sembla q viu obsessionat, es pensa ke aquesta bombolla tecnològica omplirà el buit ke la mamà ha deixat. :( Ummmm,.... petriil.lús!! De fet ara ja no menja, ni dorm, ni tan sols rondina... com ho feia abans. I a més deixa tirats el mitjons petripudents en qualsevol racó de la casa. Fins i tot li ha canviat el riure, s’ha tornat més .. com us ho diria.. el seu riure s’ha tornat més cursi,,? síí.. síí ...cursi!! Com de nena pija 8) . Nu zé, s’ha deixat arrossegar per la dolce far niente però en versió butifarra, és a dir, enganxat dia i nit al butinet. En mal hora liliana li vas ensenyar a jugar a la butifarra...!! (després us explico qui és aquesta.. ) Carammm, podíeu haver perdut el temps jugant als escacs o aprenent el bridge, o pk no us grapejaveu tot ballant el jive o el fox-trot??---- :twisted: ostres, -m’allarguuu massa- ...ja acabo....

:arrow: Els primers dies van esdevenir els més txungos, va ser després de la separació, la mamà se’n va anar a viure a bali, va fugir esperitada dient q volia buscar emocions fortes... (ke vulgar déu meu!) i q no es volia instal.lar en la mediocritat (...veus això ja fa més per ella). Fa mesos ke no sabem res de la mamà,, :cry: ;-((( . El papà es deprimiiiiií moltíssssímmmm, i va acabar en un cauWEB ianqui jugant a cartes, a pokernet.org. S’entestà ke les partides les havia d’acompanyar d’un bon beuratge de suc de borbó, un destil.lat darrera l’altre fins l’avorriment i fins ke el nostre veí i metge li féu veure ke tenia el fetge gros com el foie d’un ànec.
El papà no s’entenia a raons, ....ell perjurava ke les transaminases disparades de l’analítica eren el fruit d’una esteatòsi hepàtica diagnosticada temps enrera, quan li sobraven uns quilets; i ens repetia calmosament que ell sempre havia tingut el fetge gras i q ell estava sa com un baobab subtropical :shock: . Fa uns mesos la liliana li va fer una ecografia i de pas es van fer amics, crec ke més ke @mics...hehehhe, la liliana li ha ensenyat a jugar a la butifarra i se l’ha emportat algun dia al gimnàs a fer cycling. La liliana té les dellonces molt ben posades :oops: . Però ara el papà ja s’ha cansat de la liliana... diu q molt de cos danone..però massa materia gris petit suïsse’, el papà s’ha cansat d’ella i ara només en té a mi, i si ja és prou díficil ser un infant, ara a més m’ha tocat la rifa de nadal, m’ha tocat atzarosament fer-li de pare, ser pare del meu brel petripreferit. M’he convertit en la seva ombra, el seu altre jo particular.. tanmateix me l’estimo molt.. sí.. sí... ke faria sense vos?--- :roll: papà: ne me quitte pas!

:!: :!: :!: Ara diu q vol anar a Manresa el dia del meu cumple”, noooo!!! Que se t’hi ha perdut a manresa, galifardeu??? ....Això noooOOOOOOOO! M’ho vas prometreeeeee!
:evil: Li punxaré les 4 rodes del cotxeee!!
Uiiiiuuuuii, us deixo.... q sona el petritelèfon,,
smu@@@@@@@@ksssssss!

petrifill :)

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 13 nov. 2002, 14:31

:D :D :D A pocs dies del campionat de St. Joan, segueixo entrant primer a mirar aquest foro i no pas el de tècniques avançades. Ggrrrr......... la meva parella em pelarà!!!! Encara nusé si serveix "enganyant" o no!!!! :? jejeje!!!
Calma..... hi ha temps per tot! No ens posem nerviosos!! De fet, no dec ser la única que ho faig. Al ranking de foros més llegits, akest ja està en SEGONA POSICIÓ!! i acostant-se al primer lloc... a tan sols... ¿¿378?? lectures de diferenciaaaaaaa!!!!!!

Petripare i petrifill, m'ha conmocionat la vostre història. Mira que la Lecturas i l' Ola en va ple, però com la vostre, cap!! Fins i tot se m'han escapat dos llagrimetes galta avall... juasjuasjuass!!!
Petripare... qui no voldria compartir bones eestones amb un poeta com vos? Ànims i segueix inspirante. Els foros no serien el mateix sense la teva poesia.... asonant o consonant??¿?¿ :shock: jeejejeee!!
Petrifill... vols un consell? :wink: Regalali una bici al teu pare, així potser avança una mica. Amb el cycling... t'asseguro que no es mourà de lloc!!! :lol:

:oops: Osti, això és el colmuuuu del PARLARPERPARLAR! Que profund és aquest tema!! :P Però com m'agrada donar-li vidilla!!!! Si no fós per aquestes estones... les tàctiques de primer nivell no m'entrarien ni a tirus (jejeje).

jiji... te necessitem!!! Aquí no parla ni kiski!!!!
Vinga prexiosos i prexioses, ens veiem aviat. Na abraçada.
martawei

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

nnnanaanaaaaaanitttttttttttttttttt!!!!!

EntradaAutor: petri » 21 nov. 2002, 21:22

uiiiixxxxxxxx,,,,,, com anemmmm butikorassunituuuusssss,,,,
hahahhaha,,
:roll: al meu fill ni cas!! (crieu fills, crieu porcs)!! se'm va de l'olla com un cigronet emporrat.
:arrow: Martaweiiiiiiiiii, estic escoltant cançons dels petssssss,,, :twisted: :shock: :P :evil: d'aquelles ke escoltàvem quan erem petitonssssss hahahhahah, ara entenc el ke sents quan se t'escapa una llagrimeta!!!! :roll: :idea: :!: AAAAUuuUUUUAUuuuuuuuuu, o hauria de dir wwwwaaUUUUÜu !!!!.. :D laa mare mai va creure que només fossim amics ..ella ens protegia de la llengua dels veïns;;;;;;;;, uuuooo, dos cossos enmig de la sorra,
uOOOOOOOO, rebolcant-se abraçats,
uuOOOOOOOOOOOOOO, de la ment no se m'esborra,
uoooOOOOOOOOOOOOOOOOOO, no puc creure que s'ha acabat,...... :wink: Visca Cambrils!!!! i el baix CAMP!! heheheheh!!!
----no ho entenia però un fill és sempre un fill,,, -el meu és diferent...hahahha. :roll:
Per cert, ja n'hi ha prou de fer el moniatoo.... jo no faig cyling... això ho deixo als iupiiies... :!: o hauria de dir les uiiipis,,, juas juas!!! :?:
J:oops: ja en tinc de bicicleta i de montanya, tu!!!! siiipppp, però prefereixo fer freeride en baixada! ..i sinó ke li preguntin al tigre q encara va amunt i avall incesantment ...recorrent delerós tots i cadasqun dels barrots de la gàbia!!! i encara no s'ha salvattttttttttt!!! pobre bestioleta!!!! :o

eeEEEEiiiiiiii martaweiiiiii,,, deixa les drogues..... upssss... vulll dir deixa de llegir la OLA i la lectures.... :twisted: :D que tanta lletra ens esgota i el cap de setmana no som bons per a res.!!!!. Per cert,.... a mi er futbollll pos ke vols q et digui... prefereixo la butifarrra!!! como norrrrrr!!! :shock: ... ...ummmmm........però un catalunya(ppcc)-espanya.... no es veu cada dia....tu!!... aquest cap de setmana promet i de deboooooooó. (5-0)????? estaria bé no????? jajajjaj
JJjjjjijiiiii ja tardesssss!!!! et robem a faltar!!! t'enyoremmmm, sense tu això no seria el mateixxxxx..... t'esperem.. petonets a la maleta.... no facis dolenteries i tornaaaa!!

uuuiiii em sembla q escriure i escoltar musika no és compatible... :oops: :!: :oops:
vaig a repassar a veure q c....(uuii llenguatge sexista no, si us plau)..... rectifico: a veure q 'caram' he escrit..
Petonets waappppossss... petonets a tots el forufenòmens q esteu al foro Rosaaaaaa!! :shock: 8)

a reveure!
petri¥ :o

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

=

EntradaAutor: Melodia » 22 nov. 2002, 17:30

El fill es igual que el pare!!!!!!! :o

cloe

EntradaAutor: cloe » 23 nov. 2002, 02:45

jiji!!!!!!!
jo voto per l'alot, tot i la plantada a barraques......promet!!!!! jejeje
de totes maneres, crec que és una "ennada d'olla", però amb gràcia, aquesta votació.

Ara el gran crak!!!! el VAmP, que només amb el nom ja et fa tremolar...............ups!!!!

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 23 nov. 2002, 02:47

alot i vamp

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

PINK movimiento,!

EntradaAutor: petri » 23 nov. 2002, 12:40

hi!
si amb la Fundación és sweet movimiento aquí el movimiento és PINK, de lo més cool, de lo més maximal cool!..superdiscofashion!!! Sweet, sweet, sweet PINK Fòrummmmmmm! Això és mou!! :roll:
Ens acostem inexorablement al nostre immediat competidor,,, el és útil servir enganyant? del tècniques avançades... nuzé.... si és mol útil ni tampoc si es refereix al tracte de fidelitat encarregat a les minyones -altrament dites xaxes- cap als amos patriarcals de les llars. Això per ki tingui minyona a casa.. jo de moment no n'he de menester cap. Bé... de fet, de moment em mantindré fidel al projecte butidinio, fidel a la fidelitat (no és útil enganyar!..ni servint ni en vassallatge ni en servitut ni... ) hehee i renunciaré a les tàctiques avançades durant un temps... no sigui kas que una visiteta per aquells passadisos fagin pujar el rànking de lectura de l'adversari... (kasun l'olla!... sense voler-ho ja ho he fet abans ;-((( ) ...a més jo de tàctiques avançades... ummmmm modestament faig el ke puk i allò q se m'acudeix en aquell moment i em deixen fer, clar!! juas juas. Poder sóc un pel tradicional... però és ke això d'innovar en l'art de les passions roses és un pel complicat?... feixug?... nuzé en tot cas,, sempre tá bé ke t'ajudin una mica.. no? ..i per descomptat.. ke et deixis ajudar també, oti tu...
Això,, a la mare de la criatura.. vull dir a la mare del butikorassunitussssss, q vagin prenen nota de les votacions dirigidess al personal ke no es arrobeta,,,, jiji apunta: VaMp (2 vots)
Alot (2 vots)... ke no perquè siguin extraparlamentaris no tenen dret a ser recollits en la lliure elecció dels foruvotants roses!.. i una altra coseta.... i la votació de la Butidinia??? per quan?????? .. jo ja la tinc triada!! hehehehhee

uuuuiiiiii,, els rellotges cada cop més preciosos; el temps cada cop més perillós. Se'm fa tard_
deeeeeeeeeeeeewwww avui no hi ha emotikonnuuuussss ,,, massa feina tu!

petonets!
petri¥


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants