ButikorassonNET,,,jejeje

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

uuuppppps! se m'oblidava....

EntradaAutor: petri » 23 nov. 2002, 12:51

:oops: caram melodia.... el fill és igual q el pare??? eiiiiiinnng? en alguna cosa ens havíem d'assemblar no?? hahahah
en tot cas el pare és més juganer.. :twisted: juas juas.

apa, petribesitus***

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

EntradaAutor: Melodia » 23 nov. 2002, 15:33

Més juganer? jijijijjijijiji en quin sentit? :twisted: jo no ho diria masses vegades això, a veure si entraràs en el ranking del butidinio! :wink:

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

teoria de jocs i dilema del prisionero.. Jocamor

EntradaAutor: petri » 23 nov. 2002, 16:50

:roll: De jocs i altes afers... una tarda semipreciosa per parlar d'això.
El cel és una mica ennuvolat d'un gris incandescent, avui aquest gris és cendra-púrpura, convida a jugar? Ben segur q sí... i sinó entreu al butinet.org i flipareu de l'amalgama de nicks joguinaires disposats a passar una bona estona i disposats a aprofitar sinergies positives per arribar a bon port.., almenys 2 (1 parella) hi arribaran, l'altra parella s'haurà d'esperar a la propera partida. :)
Tanmateix, de vegades, hi ha ki marxa esperitat -és el pròfug- maleïnt la seva sort... marxa esperitat a la recerca d'un bon joc... s'uneix a una altra partida (en comença una de nova) i així passa a convertir-se en trànsfuga!. Als altres 3 els ha deixat tirats,,,.. perplexos, bocabadats, esmaperduts, garratibats, malferits, palplantats intenten sense massa éxit convidar a un nou benefactor per al buti-joc,.. per altra banda en el joc-amor és on hi ha menys compassió. És propi del jocamor que les coses més petites és tinguin en compte i no s'oblidin: aquesta integritat i aquesta precisió són el ke constitueix el jocamor. Quan un diu: ho vull tot, vol dir tot. Potser només un caníbal seria tan conseqüent. Però el canibalisme espiritual és més complicat. També s'hi afegeix el fet ke es tracta de dos caníbals ke es mengen alhora mútuament.
Juguem, juguem,,,...
un jugant jugant... es va quedar enjoguinat, juas juas

apa, a veure el barça
petri¥ :oops:

Chester
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 19 set. 2002, 15:01

jiji

EntradaAutor: Chester » 28 nov. 2002, 10:53

La que has liat jiji, el teu foro, la teva forma de ser, el teu nom que fa sonriure, un sondeig amb la precissio que et caracteritza, jiji -ara ric- es que jo ric com et dius tu (ja o saps) bueno felicitats no me ho ves imaginat mai un foro aixins aqui, jiji - torno a riure- molt bo ja veus la gent com a respos a la teva jijiimaginacio. jiji -ara si que ets tu- jiji!!!!!......(aiiiiiiii............torno a riure)

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

el conte.

EntradaAutor: petri » 07 des. 2002, 21:56

nannnnit butikorassonitusssss!Ara q sembla q la gavina q arrencà el vol es dibuixa novament a l'horitzó i sembla que vulgui tornar, i sembla que pugui tornar.., i sembla que tornarà a bressolar el niu q ella mateixa va crear, ara q sembla q la tornarem a tenir entre nosaltres potser és hora de reconduir aquest foroRosa, d'intentar altra vegada submergir-se barrant ones encrespades en una nova maror, salada i flairosa. Volia explicar un conte, el conte del butikorassones, el conte dels passants i eterns. Sempre un conte és un bon regal de benvinguda. Siii sissss, passants i eterns. Em persegueix la idea d'un món singular en què la gent es queda en una edat determinada, cadascun en una de diferent. Així un arriba, amb una pressa considerable, als 30 i s'hi queda. Un altre arribar coixejant fins els 70 i després es queda als 70. Alguns corren cap aquí i cap allà com nens de 12 anys i no passen mai d'aquí (vegeu kas del petrifill). Hi ha dues classes de persones: els uns encara es troben de camí cap al seu objectiu, els altres ja l'han assolit. Potser q molts nens passin dels dotze anys, però després n'hi ha uns altres q són, per dir-ho així, eterns dotzanyers.
D'aquests eterns, n'hi ha de totes les menes: nens, homes, dones, ancians. Tenen un cert sentiment de superioritat; a ells ja no els pot passar res. Perden l'interès pels seus anys; un cop han arribat al segon període deixen de calcular els anys i es queden on havien arribat. Tenen els privilegis de la seva durada, es coneixen els uns als altres i se saluden d'una manera particularment respectuosa. La seva activitat és adequada per al q podríem anomenar la seva edat fonamental. Són els models per als altres, que es denominen passants. Cada passant té un etern com a padrí, i aquest determina els seus objectius.
Els passants i els eterns viuen barrejats, no estan separats. Els casaments entre ells no són prohibits, però comporten dificultats. Un etern pot enamorar-se d'una passant i llavors el seu amor es trobarà exposat a tots els canvis d'ella. Pot ser q hagin de passar un bon nombre d'anys abans q ella no ascendeixi a la classe d'ell; a partir d'aquest moment, ella deixerà d'interessar-li. En canvi, un passant pot estar posseït per l'ambició d'estimar només eternes i seduir-ne una darrere l'altra fins que, al capdavall, ell mateix etern, arribi a l'estat de calma. I només en aquest món és possible una mena de felicitat que nosaltres, efímers del tot, anhelem de vegades: un etern pot trobar una eterna i no canvien mai; junts poden continuar sent els mateixos. Poden esgotar el sentiment q tenen un per l'altre sense q la influència del temps el buidi. Poden saber si realment són l'un per a l'altre; ells, però només ells, poden provar i acreditar els seus sentiments.
Per a qui l'amor és important en aquest sentit suprem, pot ser q el trobi i el mantingui. A qui atreu la mutabilitat de l'altre tot i que, per la seva pròpia naturalesa, ha aconseguit una estabilitat, com a etern es buscarà passants. Qui vol viure fluidament però ha d'adorar el que és igual a si mateix i palpable, com a passant buscarà un etern. Però els quien la seva mutabilitat només poden suportar allò mutable, com a passants aniran amb els passants.
En aquest món tothom podria trobar el que necessita per ser feliÇ.

Petonets***, i benvinguda alforoRosa Jiji.
:oops: petri¥

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

gràcies per la vostra col·laboracio!

EntradaAutor: jiji » 19 des. 2002, 03:47

hola butikorassones!!!!

em sap greu haver estat uns dies off però necessitava vacances despres de 4 anys sense fer-ne i em vaig decidir! jeje :roll:

en primer llok dir-vos que...GRÀCIES!!!!! gràcies per continuar estant aki, gràcies pels comentaris i opinions, gràcies per mantenir el nostre FORO ROSA on ha d'estar: AL CAPDAMUNT DEL RANQUING DE FOROS perquè el vaig crear perque signifikés que no tot ha de ser seriós, perque hi ha lloc per a tot en un foro, perque què millor que parlar de nosaltres mateixos?? fer-nos protagonistes d'akestes pàgines verdes (jeje en el bon sentit :twisted: juas) i sobretot gràcies per deixar part de vosaltres en cada comentari regalant una mika del qui sou i de com sou als demés perque entre linies hi som cadscun de nosaltres!! (toma ja!!! :oops: nu se com ha kedat pero ho he escrit de korasson!)

a tots els butikorassones:

AMMMUACK@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

I ara, anem al gra! que ha passat mentre era fora?????? EXPLIQUEU-M'HO!! necessitu saber!!! jejeje a part de tenir un clar guanyador a Butindinio Carles Deu meu!!! ENHORABONA! entre totes farem que no numes te confunda la noshe sino també el dia!! jejeje us anuncio (sonido de tambores) DOS NOVES ENKESTES QUE ESTARAN ALS FOROS BUTIKORASSONET:Qui és el nostre BUTIPubillu? i Qui és la nostra BUTIPubilla? agafaré les propostes que m'hagueu fet de candidats/es (total de 6 per cada una em sembla) i xatisssssss i xatussssss a votar!! jejeje i al proper campionat de Butinet que es faci es koronaran a la pubilla i pubillu del Butinet (com que feminista eh?? grgrgrr) :twisted:

De moment, res mes!

una abraçada,

montse/jiji

PD: Petry gràcies :D

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 08 feb. 2003, 03:39

mmm...ei ei! que es pot continuar escribint en aquest FORO ROSA !!*!! i molt més ara que... JA TENIM APARTAT EXCLUSIU ALS FOROS!!! oleoleole...i ole!! perque no sempre hem d'estar seriosos.. perque és important riure...anar-se'n de l'olla...compartir!!! (jeje i fer enveja als dels foros seriosos per la participació que tenim!!!! toma tomaaaaa) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i és que.. el FORO ROSA !!*!! és... la envidia cotxina dels foros!!!! jajajjaa (ups :roll: potser ara m'he passat! juasssssssss)

S'accepten propostes i sobretot s'accepta algú que aporti nou tema polèmik aki!! jejeje (no es paga ni un euro enkara que siguin exclusives eh?? :twisted: :twisted: :twisted: que consti!! juasss
paparazzissssss al atake!!!!!!!!

Fins ara!!!!

Una abraçada,
o dos..
o tres...
o... tots teletubbis que carai!!!!!!!!!

(|) (|)
(>';'<)
('') ('')o
jeje.. ja tenim maskota!!!!! ohhhhh ke monaaaaaa!!! :twisted:


jiji/montse

mauri
Recontro
Recontro
Entrades: 55
Membre des de: 11 oct. 2002, 17:44

EntradaAutor: mauri » 08 feb. 2003, 19:53

grrrrr toma i tomaaaaa ???

jeje, molt bonica la mascota :wink:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants

cron