ButikorassonNET,,,jejeje

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

ButikorassonNET,,,jejeje

EntradaAutor: jiji » 08 oct. 2002, 04:14

Hi havia de ser!!!!!! Hi havia de ser!!!!!! :P jejeje a les televisions públique i privades, a la premsa, a la radio a internet... el Butinet tenia que tenir el seu FORO ROSA!!*!!jajajjaja.. pos vinga! que no necessitem ni la Campos ni la anarosanoseescribirsolita ni la argartuguri (o kom se digui!) me transformaré en la marujiji mentre llegeixo els kotilleos del Butinet perque... algun n'hi haurà no?? jejeje comentaris de les kddes, viatges dels butinaires, premis, festes amb glamour...etc etc... NENESSSSSSSSSS!!! ajudeu-me a trobar el Donjuan del Butinet!! el nostre ButiDinioooo i.. que la nosheeeee nos confunda!!! :twisted:


jiji/montse

NOTA: Necessito les vostres propostes per trobar el mister "camisetamojada" del Butinet en general, pero comencem, pels nostres estimats arrobes! jeje
jiji l’ha editat per darrera vegada el dia: 08 feb. 2003, 03:24, en total s’ha editat 3 vegades.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 21 oct. 2002, 01:19

Jiji veient que ningú s'anima a col.laborar en la búsqueda del DonJuan del Butinet.... aquí tens la meva opinió. Em mantindré en l'anonimat, doncs no voldria ferir sensibilitats :wink:

* el manilla de copes: personatge que beu massa... pero premi al sentit de l'humor intel.ligent!! Quin fart de riure! Que ve m'ho passo a les partides amb ell, que simpàtic és!.
Mmmmm.... aquí tinc un gran dilema per triar. De fet, hi ha triple empat. Merescudament s'emporten aquest premi.... en Pep66, en Nacki i en Sense_nick.

* l'as de bastos: ostia gent!!... estem pel joc o pleguem? Jo marxo..
D'aquets també n'hi ha, però francament he oblidat ràpit el seu nick. Així que aquí no s'emporta ningú el premi.

* el rei d'ors: personatge encantador, atent, wuapu, simpàtic... vaja, un solet!!.
Després d'una llarga discusió.... "la audiència ha decidit nominar a"..... en TROLES.

* el 10 d'espases: personatge altament interessant i misteriós, però massa ocupat per jugar sovint al Butinet.
Indiscutiblement.... en ManillaMan.

La decisió no ha estat gens fàcil. Per aquestes contrades hi ha gent molt maca, pero... la votació esta decidida!!! :P
:oops: jo

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 21 oct. 2002, 17:11

jiji, feminisme??, despès ens queixem de masclisme???, i les noies??, no conten en aquesta enqueste??. :P

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 23 oct. 2002, 05:02

Oleeeeeee! moltes gracies invitado anonimo per la teva valenta col.laboració! ja em semblava que ningú gosava intervenir (potser és el color?? jeje) va va siiiii més kotilleos messsssss que la mafalda en vol messssssss! jejeje una jijiabraçada x tu!

Invitado 2 (a qui tothom anònim :roll: longuissssssssss mes que longuissssssssss ejejeje) una aclaració: NO SOK FEMINISTA el que passa és que per alguna enquesta tenia que començar no??i a mi em feia gràcia posar "en safata" als nostres estimats op's jejeje A tu que et veig més equànim en lo referent a la guerra dels sexes t'invitu a fer propostes de futures enquestes, que jo acceptaré encantada! (però posa el teu nom wapi!! jeje)

fins aviat!!!!


jiji/montse

Marta i David

Manilles de copes

EntradaAutor: Marta i David » 30 oct. 2002, 21:40

Vull escriure aquestes quatre ratlles en defensa de tres companys meus el Pep 66 el Naki i el Sense perque crec que és de molt mal gust el que s'ha publicat vers ells.
crec que aqui es bé a passar una bona estona i no a treure mentides sobre companys nostres.
es una llastima que ens dediquem a perdre el temps d'aquesta manera i sense donar la cara.
Tots alguna vegada ens em passat de voltes i no per aixó som "Manilles de copes".
Gracies a tots.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 oct. 2002, 21:46

Hola Marta i David !

No t'ho tens que prendre aixi dona (o home).
Fixat que el "Invitado" els diu graciosos i que s'ho pasa be amb elsl a la partida, per que smepre fan conya.
Jo no crec queaixò sigui dolent.

Weno, que hi hagi pau, que dubto que el Sr Invitado ho hagi fet anb mala intensió, i segurament que no era la seva intenbsio amagar la cara, hi ha gent que no es sap registrar als foros encara.

Una mica de paciencia :-)

Adeu !

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 30 oct. 2002, 21:57

Holes Marta i David..........
he llegit el vostre escrit i estic d'acord amb el Carles.......aki i al xat la gent parla, parla i parla............s'ho passen bé i es diverteixen; no crec que cap dels tres es doni per al.ludit com a alcohòlic o borratxo.........conec al sense i al Pep...no al Nacki........pero vaja............no fan cara ni de manilles ni de copes i penso que ells tampoc s'ho han digut pendre malament.
També conec al Carles i crec que no l'ha afectat gens ni mica que el comparin amb Oliana Molls :lol:
Res.........sol era per dir que no s'ho prenguessiu així......segur que aquest "invitado" és de la broma.
Per cert......"invitado" per escriure als foros has de "loginarte"; a veure si el proper que surti als "Foros Rosa" de la jiji ets tu :oops:

martawei
Contro
Contro
Entrades: 23
Membre des de: 19 set. 2002, 21:15

EntradaAutor: martawei » 31 oct. 2002, 00:37

Marta i David,
No crec que us hagueu de pendre aquest comentari així. Dubto que vagi amb cap mala intenció. De fet, els "susodichos" crec que no s'ho han pres pas malament, no nacki? (jejeje). I tu Sense?
Tal i com diu el Carles, el comentari diu: ... pero premi al sentit de l'humor intel.ligent!! Quin fart de riure! Que ve m'ho passo a les partides amb ell, que simpàtic és!. Mmmmm.... humor intel.ligent, simpàtic. Quants piropus, no? :wink:

Masos,
Crec que la propera que surtirà al foro rosa seré jo, encara que no vaig ser la Invitada. Jo ja em sé loginar!!! :oops:

Personalment, vaig trobar el comentari del Invitado molt simpàtic i divertit. Igual que el de la jiji, que lluny està de ser feminista!!!!

Vinga, una abraçada a tots!!

Sense_nick
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 18 set. 2002, 17:30

EntradaAutor: Sense_nick » 31 oct. 2002, 17:53

Com q jo bec, hip, qui ha dit axo, hip, nos pas veritstat, hip, ai, perdo qja no vec lessd tecllesd, hip, uissss, ia mes , hip, no domna la cara aquesta, xixi, hip, aquestA he dit, hip, q ja sequies, ja, hip, no huirash, de las, hip, garras de la jjustixia, hiphip, ui quiand tagafi, ui, ui, hip, no serra una copa prexisament, hip, el q et pagaré, hip.


Bueno, deixant la broma, aquest tipus de comentaris val mes agafar-los amb broma, pq si no es així estem ven arreglats. Quan el vaig llegir varem comentar amb el nacki, q això de personatge q beu, no sabiem massa a que venia, potser donem aquesta imatge pel xat???, nuse, jo crec q no, i la veritat, a mi personalment no em va fer molta gracia q hi poses això, ja q es una afirmació del tot infonamentada, al menys en el meu cas, i pot portar a la confusió a gent q no ens coneix i q acabara per posarnos una etiqueta q no correspon (espero q sigui tothom prou inteligent per no fer-ho, però mai se sap) i el q ja no m'ha agradat gens es q el subjecte en questió tiri la pedra i amagui la ma, pot firmar tranquilament, q almenys jo no tinc cap queixa per aquest escrit i la meva relació amb ell/a (crec q es ella) no canviarà pas per això, al fi i al cap diu q li encanta jugar amb nosaltres i això m'afalaga.

Dos coses q vui deixar clares, NO M'ENFADO PAS per aquest tipus d'escrits, sempre q vulguin donar un toc d'humor (encara q per donar un toc d'humor estaria millor publicalor-los a l'apartat q discuteix el tema enganyar servint, jjejejeje), encara q crec q no tindrien q incloure afirmacions com la q ens ocupa (referent a l'abus de la beguda) o similars.
En segon lloc, crec q NO es tindria q permetre publicar als foros a gent anonima, ja q això podria portar a q qualsevol pugui escriure animalades de altra gent i entrar a una dinamica gens bona (I NO HO DIC PEL TEMA Q ENS OCUPA).
Bueno, res mes. Osti quin conyas q he escrit, jeje, perdoneu, no se ni si te sentit el q hi posa, jeje.

QUE ESTIGUI TRANQUIL L'AUTOR/A DEL POLÈMIC TEXT, QUE NO ESTIC GENS ENFADAT, TOT EL CONTRARI, PERO Q NO CALIA Q ENS DIGUES BORRATXOS, I QUE? SI HO SOM, QUE? CADASCU BEU EL Q VOL, :wink:

Fins ara, ens veiem als bars. Feu bonadat, sobretot.

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

EntradaAutor: Melodia » 31 oct. 2002, 18:11

Homeeeeeeeeee, no m'extranya que et sentis afalagat....a qui no li agrada que reconeguin que algú està a gust jugant amb ell? tothom hauria d sortir al butikorassonet, un se sent estimat! Encara que això sí, no s'haurien de publicar coses "que puedan afectar la sensibilidad de algunos espectadores" jeje, però és veritat el que dius sense_nick, després es penjen etiquetes i lo pitjor..permanents! És bo que hi hagi un racó del fòrum per aquestes coses, és com fer pinya! Penso que hauria d'intervenir-hi mes gent!!!!!

Superpetonasssssos 8)

P.D: A mi ningú no m'etima.... :cry:

nacki
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 18 set. 2002, 19:46

EntradaAutor: nacki » 31 oct. 2002, 19:26

Home la veritat es q no es pot afegir res mes al q ha dit el sense nomes una cosa, q al autor/a q ha escrit aixo ja anava amb la intencio d'escriure aixo ja q a les dos primers lineessss :


en la búsqueda del DonJuan del Butinet.... aquí tens la meva opinió. Em mantindré en l'anonimat, doncs no voldria ferir sensibilitats

jo soc el primer de fer conya i de fer broma en tot moment pero la veritat es q sempre dono la cara i no m'amago darere INVITADO/A
es l'unic q li recrimino. Pel q fa al escrit es divertit i el vaig trobar gracios i la veritat la gent q ens coneix (en persona ) ja saben com SOM.
I tan me fa les opinions d'una persona q no dona la cara.

Au vinga salutacions
nacki

petri
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 19 oct. 2002, 13:31

la irreverència del invitado

EntradaAutor: petri » 31 oct. 2002, 23:18

NAnittt a...,
bé sembla que s'anima allò q semblava condemnat a l'ostracisme més delirant.
Quan un sap que fals que és tot, quan un es troba en condicions de mesurar la falsedat, llavors, només llavors, l'obstinació és el millor que hi ha: l'incesant anar amunt i avall del tigre tot al llarg dels barrots de la gàbia per no desaprofitar l'únic i insignificant moment que pugui salvar-lo.
De totes totes, parelleta, potser no és sempre important el que un pensa cada dia. Però és enormement important el que un no ha pensat.

Un petonàs a tot kiski..., a tú també... estimat invitado- :wink:

petri¥

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 02 nov. 2002, 10:18

Masos korasson! aqui va! i dedikada! jeje....

A viam! sobre el tema del invitad@ anonim@ ... paraula de Deu! ja m'enteneu! no vull pensar que ho fes amb mala intenció així com la parelleta felis (Marta & David) tampoc crec que fessin altre cosa que defensar (això si a capa i espada) als companys Sense_nick, Pep66 i Nacki perque els debia semblar de mal gust que els tractessin a la lleugera de sue ellens!! :roll: qui nu hagi begut un xupitu que pagui la primera ronda! jeje

De totes maneres si una cosa ha kedat clara és que:

1er. Aqui tothom pot opinar el que vulgui sota els límits que el bon gust i la pròpia escala de valors ens imposin.
2n. Aqui la gent ha de donar la cara (i loginarse julins!! que nu costa tant!! i si tens un despiste... pos un altre intervenció dient la trista noticia: ei ei que el de dalt sok jo!!) ups! acabu de fer un copiar i pegar perque precisament parlant d'això no ho havia fet!! :oops: jajajaja
3r. i més important!!!!!!!! HA KEDAT CLARISSIM QUE EL FORO ROSA FUNCIONA EN CONTRA DE TOTS ELS PRONÒSTICS! jejeje :twisted:


També em moru de ganes de conexer el Sr. Petri perque confessu que amb la frase: "l'incesant anar amunt i avall del tigre tot al llarg dels barrots de la gàbia per no desaprofitar l'únic i insignificant moment que pugui salvar-lo. " ma deixat intrigada, pillada, esmaperduda...tigre?????? akest noi domina tema tigre!!!! Masossssss ja el tenim!jejeje i això SI es un kotilleo caratxis!! :roll:

Pel que fa a novetats aqui van un seguits de notícies curtes en plan titulars:

:arrow: "El ButiKorasson ja te el seu paparazzi el reportero mas ditxaraxero del Butinet: el kikuuuuuuuuu!" (ei ei que no ha sigut un càrrec a dit eh? jo vaig demanar voluntaris!)

:arrow: "La nostra Cloe ja ha tingut la primera ButiCita ahir a les barrakes de les Fires de Girona!" Com haurà anat? haurà sigut un psicòpata asesino o l'home de la seva vida?? uiui que demanava atemorida una caravina! Cloe parla'ns que estik preokupada!! jejeje

:arrow: La nostra murenassa canaria continua estant superbe despres dels forts vents que assoten les illes, pero ella nu s'ha ni despentinat! :lol:

:arrow: el team supernenas mafalda&jiji continuen imparables arrassant a totes les parelles de matxitos del canal... (nu miru a ningu gatito i Jordi_, tony...i demés..) :twisted: i mira que nu enganyem quan juguem eh?? jejeje

:arrow: Déu està arrassant a les votacions per candidats a ButiDinio... què ens està passant? fins i tot al nostre Déu la noshe lo confunde?? :twisted: afanyeu-vos a votar que això s'acaba!


:arrow: Sembla ser que hi ha problemes de insomni per algunes zones de Catalunya! els familiars diuen: nu se que els passa però es posen davant una pantalla verda i... semblen desapareixer!.. preocupants declaracions de la veïna del Jordi_ que diu que a les 6 de la matinada sent extranys sorollets semblants a un clik clik clik :roll: jejejje

:arrow: després de fer una enkesta molt seriosa i imparcial (u sea jo mirant i analitzant) puc assegurar que.. AL BUTINET TOTHOM ES WAPÍSSIM/A!!! que si que si numés heu de mirar uns 5 minutillus el general per comprovar que tothom te un "plus" al seu nick al davant o al darrera, amb variacions entre wapu/a guapo/a maku/a precios/a bunik/a etc etc... aiiiiiiiiiiiii com diria algu... vive l'amour!!! :D

Bé, no m'allargaré més, numés una abraçada teletubbi a tothom i... interveniu vavavvavaaaa... aps! faltava comentar que personalment prefereixu noticies freskes sobre l'últim amorio del Sense_nick que nu pas si per celebrar un kapot ha fet xin xin!... ja m'enteneu oi??

jiji/montse

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 02 nov. 2002, 10:33

:idea: mmm... em descuidava una coseta que he estat pensant abans "no te'n descuidis no te'n descuidis!" jeje allà va! :roll:

:arrow: melodia, reina! qui vols que nu estigui a gust jugant amb tu amb aquesta harmonia i bon rollet que crees! intervens als foros d'una manera positiva i segur que fent la Buti es igual! quan vulguis en creem una okis?? :)

una abraçada!

jiji/montse

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 02 nov. 2002, 14:22

UUALAAAAAA JIJI

Quines coses..............este FORO ROSA .............FA FUROR.

Tú tens els butireporter gràfic...........pero JOOOOOOOOOOO tinc la butireportera epistolar.
Quins son els foros més divertits? :lol:
Quins son els foros amb més emoticons? :shock:
Quins son els foros més originals? :idea:

Bueno, butinetarires..........em penso que no hi ha dubtes, no????

jijijijijijijijijijijijijjijjiji


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 36 visitants

cron