De quin signe dels zoodiac és el ButiNET??

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

De quin signe dels zoodiac és el ButiNET??

EntradaAutor: jiji » 08 oct. 2002, 04:48

Ves quina cosa!!! jeje :D ara ma pikat la curiositat i... m'agradaria saber quin és el signe zoodiacal predominant al ButiNET! :roll: (com m'agraden akells ullets que roden és tant... longuis! jejejeje) Pos la qüestió seria que cadascú votés el seu signe a viam que surt i per parlar no kedem oi?? curiositats astrològikes...

¿deu haver-hi connexió entre els astres i les manilles que ens token en un dat?? :x

¿si tenim un ascendent balança som propensos a tenir tres de cada en una ma?? :?

¿ quina és la millor parella astrologikobutifarrera?? :wink:

¿els occidentals també tenen carta astral o ells fan servir la que volen per despistar?? (jeje) :P

¿Si els contraris son aquari,,, se'ls ha de donar "peixet"?? 8)

¿si el teu company és bessons enlloc de jugar amb parella jugues amb triu?? :twisted:

no se no se.... ninoninooooooninoninooooooo... la veritat está al foro! :lol:


jiji/montse (aps! jo sok cranc)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 08 oct. 2002, 12:05

Holes !

Resposta seria:
El butinet es va "acabar" el dia 15 d'octubre del 2001 (la versió 1.0.0).
I es va fer públic el dia 3 de decemdre del mateix any (verios 1.0.3).

Així que es sagitari, com jo ;-)

Adeu !

jiji
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 23:48

EntradaAutor: jiji » 23 oct. 2002, 05:21

Gràcies Déu meu! Senyor dels Astres, creador del Butinet World!! jeje havent-nos avisat ja pensarem en celebrar (por todo lo alto :lol: jeje) el primer aniversari de la "criatura" :wink: que serà aviat!!

Algú hi entén amb això de les cartes astrals?? crec que podríem fer-la pel Butinet a viam que ens deparen els astres no? jeje

A més a més m'agradaria saber fenòmens paranormals que succeeixen en les nostres partides, les nostres converses (i llegir els comentaris de la jiji als foros d'akesta web i sentir que tas alucinant o que t'ha vingut un lleuger mareig no conta eh?? jeje :twisted:) jo em referia per exemple: a si al nostre Giskard se l'ha empassat el triangle de les bermudes?? o bé si quan al vespre quan estàs mirant una peli (horrorosa i repetida) a la tele sents veus que te diuen: C O N E C T A ' T ?? o si tens la sensació que veus a la rous a 30 llocs a l'hora: donant la benvinguda a un nou butinaire, contrant a la partida, posant un :lol: al messenger i ammuackejant als amiks?? .... etc.

Plika plika'ns el teu expediente X perque.. LA VERITAT ESTÀ AQUÍ AL FORO!!! jeejjejej


jiji/montse.

Melodia
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 22 oct. 2002, 18:45

Fenòmen paranormal!

EntradaAutor: Melodia » 25 oct. 2002, 13:57

Si que deu tenir a veure tot això de l'astrologia però a vegades també apareixen fenòmens X, i fan por!! bbbrrrr :? Fa poc en una partida ens va desaparèixer l'as d'espases. Ningú el tenia i ningú no recordava que hagués sortit...nani nani nani.....què va passar? com s'explica aquest fenòmen estrany de la naturalesa butiniana? molt senzill, que tots som uns despistats! Però l'as no el vam arribar a veure..de veritat!! :lol:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

cron