.
.
 i si puc evitar-ho no hi jugo.
  i si puc evitar-ho no hi jugo.

per la teva resposta i participació, jo només volia començar un debat sobre aquesta qüestió. De totes maneres el fet que alguns jugadors posin l’ajuda a nul·la , mitja o màxima ja se estan avaluant i molts de nosaltres o posem per indicar que no som dolents
 per la teva resposta i participació, jo només volia començar un debat sobre aquesta qüestió. De totes maneres el fet que alguns jugadors posin l’ajuda a nul·la , mitja o màxima ja se estan avaluant i molts de nosaltres o posem per indicar que no som dolents  , alguns mes honestos ja et diuen que son novells i volen aprendre  cosa que la majoria no accepten, es mes quan els hi vols explicar una jugada, normalment estan per sobre del be i el mal
 , alguns mes honestos ja et diuen que son novells i volen aprendre  cosa que la majoria no accepten, es mes quan els hi vols explicar una jugada, normalment estan per sobre del be i el mal  . Jo particularment quan vull fer una bona partida m’agrada saber amb qui jugo.
 . Jo particularment quan vull fer una bona partida m’agrada saber amb qui jugo. 

.
 .

... com pot ser utilitzar el msn o qualsevol altra mena de xat externa a butinet per a dir-li al company les cartes que tenim
 ... com pot ser utilitzar el msn o qualsevol altra mena de xat externa a butinet per a dir-li al company les cartes que tenim  .
.

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 38 visitants