PDA

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
AlbertM

PDA

EntradaAutor: AlbertM » 16 oct. 2002, 18:41

:!: :idea: Seria possible que el software de butinet funcionés sobre PDA?
Principalment que funcionés sobre Windows Pocket 2002 (sobre Windows CE quasi no caldria perquè ja no té continuïtat) i també sobre dos sistemes alternatiu, el sistema operatiu que utilitzen les PALM i el Nokia Communicadors.

Ànims i salutacions.

Profeta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 18 set. 2002, 04:43

EntradaAutor: Profeta » 17 oct. 2002, 01:50

8) Dono suport a la proposta!

el problema es que molt del software es especific pel xip de la maquina. per exemple, molts dels programes que son PocketPC 2002 per una iPaq no serveixen per una Toshiba o altres aparells.

Profeta

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 17 oct. 2002, 12:19

Des de la meva ignorancia
No seria una solució definitiva el que s'executes sobre Html o sobre java i aixns poder executar el programa des de qualsevol dispositiu amb connexio a Internet, ja siguin pda o apple, o aparells amb Windows Xe?

turkil
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 18 set. 2002, 16:48

EntradaAutor: turkil » 15 des. 2002, 16:06

Jo tinc una PalmZire i hi tinc carregats molts programes i jocs però... després de buscar força no he trobat cap joc de la butifarra :cry: així que m'agradaria Carles que fessis un joc de la buti per a palm os. És molt complicat, està clar que seria per jugar contra robots.

M'he comprat un palm ja que hi ha mkolt més software que per a les Pocket PC i amés el que hi ha per a Pocket és tot de pago i per a Palm OS es tot bastant freeware o de molt baix preu :D .

Com ho veus Carles:?:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 45 visitants