Skype.

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Skype.

EntradaAutor: Muntana » 23 des. 2005, 12:38

Quan ara farà aproximadament 1 any i mig vaig començar a jugar a la butifarra pel Butinet, el primer que em va sorprendre molt agradablement va ser la bona companyia i el caliu humà d’un grup de persones que tots teníem una mateixa afició: la butifarra.

A vegades, com a tot arreu surt alguna petita incidència però la bona tasca de mediació de les moderadores fa que ràpidament quedi solucionat.

Últimament cada setmana es fa un campionat al 2 en que hi participem unes 30 parelles i la veritat és que jo almenys fins ara m’ho he passat d’allò més bé.

Dit això vull que algunes parelles que fan servir mitjans no correctes (poques tot sigui dit) sàpiguen que els participants solen ser gent que hi entenen una miqueta d’aquest joc i és per això que quan això passa sigui ràpidament detectat perquè la forma de jugar de les esmentades parelles perd tota la lògica i es fan jugades que els hi surten sempre bé però que no tenen ni cap ni peus amb relació el joc de cadascú.

Ja mi he trobat tres vegades amb parelles així, la primera va ser amb una parella que quan entra al butinet tot son muassos, petons i abraçades (collons i després...) La segona vegada va ser amb una parella simpaticota que crec que ho van fer en plan de conya perquè ha sigut l’única vegada que han guanyat alguna partida i la tercera... bé no crec que la parella que ho va fer sigui la més indicada per tenir aquesta falta de respecta amb els seus companys, jo almenys no ho hagués cregut mai que m’ho farien.

Ho sento molt, la propera vegada que m’hi trobi, no acabaré la partida perquè ja tinc poc pel i m’emprenya molt que me’l prenguin d’aquesta manera.


Muntana.

Gort
Barretina
Barretina
Entrades: 178
Membre des de: 11 nov. 2002, 10:50

EntradaAutor: Gort » 23 des. 2005, 13:05

Noms, noms ... volem noms!!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

(marro, marro, aquí hi ha marro!)

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 23 des. 2005, 13:52

Estic totalment d’acord amb tu muntana. El meu pare deia: que et robi un lladre és normal, que et robi un amic .......

De totes maneres, per ser positiva, quan m’ha passat el que t’ho expliques (hem compartit junts experiències d’aquestes) intento pensar que són imaginacions meves, que no pots ser, ......

Gort, no és per crear marro!!! és per què la gent que ho fa o ho ha fet, si és capaç, reflexioni una mica.

Ospa m'he posat seriosa!!! :roll:

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

MUNTANA OK !!

EntradaAutor: Adonis » 23 des. 2005, 14:03

:D MUNTANA ...OK . Pensa que al mon i ha gent mes bona que dolenta i si no fos aixi no podriem ni surtir al carrer i tu as tingut la "pega" de tres cops de trovarte amb aquet tipus de gent , algo similar vaig trovarme i amb els anys de experiencia que porto en aquet joc ( no vol dir sapiguer-na ) amb vaig pensa que jo estava amb panyals en el tema de la "buti" i lo que amb va sapiguer greu , no es perdra sino les efusives mostres d'amor que es tenien ...el pel ja no mel poden pendra , la unica cosa les ganes de jugar i tampoc ho faran , ja que veien el panorama saps lo que son uns .....que van per la vida fen trampes i ni aixi mai triunfaran en res . La proxima vegada que m'hi trovi ho fare públic ..... i sera un plaer treura la "mascara " al " zorro/a .

Salutacions company , un plaer .

¡Bon Nadal i feliç Any Nou ! :D

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 24 des. 2005, 02:22

Gort ha escrit:Noms, noms ... volem noms!!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

(marro, marro, aquí hi ha marro!)


I cognoms i dni...

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 24 des. 2005, 21:11

muntana jo nomès tinc un dubte

el problema es:
a.- que et fotin trampes
b.-que un "amic" et prengui el pel


si es el primer cas, cadascu amb la seva concienca home , no per guanyar quatre partides mes que els demes serà mes bo o mes dolent

en el segon cas nomès dir-te que canviis d'amics perquè amb amics així perque vols enemics

vinga a reveure
psc

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 26 des. 2005, 23:03

Benvolgut muntana:
1.- Una gran majoria de parelles quan entra a Butinet, fan muasso, petons i abraçades. Totes fan trampes ?.
2.- Moltes de les parelles simpaticotes, guanyen mes d’una partida. Totes fan trampes ?.
3.- Parelles que no falten mai al respecta, n’hi ha moltes al Butinet. Per a tu fan trampes ?.
Sort que dius:
“Dit això vull que algunes parelles que fan servir mitjans no correctes (poques tot sigui dit)”

Amic muntana de molt bon rotllo, acusar es fàcil, acusar sense proves ho es mes encara. Moltes vegades guanyem i moltes mes perdem. I no per això acusem en “genèric” de que ens hagin fet trampes.
Jo personalment no faig muassos, no soc pas simpàtic. Però si em considero d’aquells que mai es podria pensar que fes trampes, per que mai a la meva vida n’he fet ni en faré. Així de radical. Per tant si podria estar inclòs en el tercer grup .

Mira sota el meu punt de vista, fer trampes a la botifarra com a qualsevol altre joc i com a qualsevol cosa en aquesta vida es una qüestió de principis. A mi m’agrada guanyar però gairebé tan, m’agrada jugar amb gent que en sàpiga mes i que a mes, com tu diria................, que no se’ls noti . El 80 % de la gent que em fet partides al Joc2 es prou coneguda a Butinet i jo diria que el 99’9 % no fa trampes, tampoc es que m’importi massa si en fan o no, allà ells, jo m’ho paso be jugant-hi i el dia que el percentatge de tramposos pugi o deixi de pasarm-ho be tornaré a jugar amb la gent que conec i de tan en tan, molt de tan en tan, amb gent que no conec.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 27 des. 2005, 16:57

Bones,
Em penso amic Quiquet que una vegada més no estic d'acord amb tu, diria que en muntana no acusa ningú ( ni amb proves ni sense), més aviat explica un fet i prou, a més ens explica el que farà si s'hi torna a trobar. No veig en lloc del seu escrit que acusi en genèric a les parelles del butinet, es facin muas o no...
En fí, haig de dir que jo mateix tinc la sospita (per no dir la certesa) d'almenys una parella que se les pica. És de pena peró les trampes hi són, i més si és un campionat com el que ens ocupa on els premis són tant valiosos... :cry:

Apa a reveure,


fritz el boletaire

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 27 des. 2005, 17:47

:? Ondia en serio que trist.

No volia escriure a aquest foro, pero en fritz el boletaire (abans pastor) :twisted: diu:

És de pena peró les trampes hi són, i més si és un campionat com el que ens ocupa on els premis són tant valiosos...


La gent que fa trampes, segons la meva opinió, les fa igual tant si hi ha premi metàlic, pernil o premi virtual.

I un cop dit aquesta tonteria, voleu dir que val la pena discutir sobre tramposos? En serio, disfruteu del joc, i si algú fa trampes allà ells amb la seva conciencia.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

skype

EntradaAutor: Muntana » 27 des. 2005, 19:17

Amics/companys

Per alguns butiferits el millor premi es l'ego personal i sisplau que ningu es
molesti per que jo hagi exposat un tema que ja fa setmanes que molts en parlem sota veu i que ja forma part de la llegenda negra dels campionats
setmanals :twisted: :twisted:


Muntana

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

EntradaAutor: Quiquet » 28 des. 2005, 10:19

Ningú es molesta home, :)
A mes ja tenia ganes que el fritz em portes la contraria. I això que encara no ens coneixem personalment.............. :).
Jo nomes volia deixar el comentari en el sentit de que parlar en generic no serveix de res, que tampoc serveix denunciar en públic sense probes, per que l'únic que aconseguirem es que la/les persones que fan els campionat els deixin de fer. O quelcom pitjor, desmereixa a qui els guanyin. ( 11 M/ PP ).
Si no hi possem quelcom de la nostra banda, es a dir: Dir que ens fan trampes i no dir-li al trampós, es ajudar a que faci trampes amb un altri, mantenir en el Butinet la seva forma incorrecta de jugar.
Precisament la gent que sou capaços d'apreciar els matissos incorrectes del joc, sou al meu entendre, els que mes podeu advertir el fet que es facin trampes però també d'altra banda, i ho heu de considerar, confondre una "barrabasada", una mala jugada, amb fer trampes. I no voldria pas ficar-me amb l'impressió que vareu rebre la primera vegada que veu jugar contra una parella que fes el "descart mixte" o la "Bernabé agresiva", jajajajajaja. :-). Pobrissons els de la " Catedral" que coi i pinten aqui. :).
Ara que tan es parla de civisme, que es fan lleis per restringir llibertats, ...........coi es nota que soc fumador?, ens oblidem massa aviat que nosaltres com a ciutadans estem per devant de les lleis. I si veiem quelcom incorrecta, per el carrer o per Butinet, tenim el dret i jo diria el deure de dir-li al infractor.
Només era això i res mes que això.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 29 des. 2005, 11:19

me he quedat amb el regust de saber noms....pero no es per evitarlos com a contrincants(allá ells) sino per preguntarlis com es troven després de guanyar una partida picanseles......."Somos los mejores"."que bé juguem".........es tan absurd que nom entra a la mollera.....Puc entendre que una parella on els premis siguin de diners utilitsin aquestas artimanyas pero aquí......dieume cabessudo pero nom enfadaré per aixó, al revés només em fan pena...........

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 30 des. 2005, 17:40

ui ui ..tema delicat...jo en paso..alla cada escu amb la sena conciencia....Quiquet....vull un muasssssssss..jajajajjajajajajjajajajajjjajajajajajajajjjajaj


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 75 visitants

cron