la regulacio del xino

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Radich
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 13 març 2008, 21:56

la regulacio del xino

EntradaAutor: Radich » 26 gen. 2009, 19:18

sincerament crec q el xino no te la programacio correcta. No es pot fer res per a q les partides siguen mes igualades?
pq nomes mirant els resultats dels campionats veus unes diferencies tremendes, o be, si estas guanyant per bastant es gire el joc i inclus perts la partida. sincerament no ho veig normal. = q les sortides de cavall en un tant per cent molt alt, la jugada es cavall rei as manilla. aixo en la realitat no es veu gaire a les partides de bar. gracies per anticipat a qualsevol comentari al respecte

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 26 gen. 2009, 20:13

Doncs, m'agrada que em facis aquesta pregunta :-p

A veure, el xino del ButiNET, ha variat poc (per no dir res) en tots els anys d'història del ButiNET.
De fet farà un 6 anys (aproximadament) ja hi havien dubtes sobre si anava be o no. Aleshores es va comprovar (el xino), amb el resultat de que repartia be.

Des de aleshores, el xino no ha canviat. Però amb el canvi de servidor, la gent torna a dir que va malament, així que en els últims dies (setmana/es) s'ha tornat a "comprovar" el xino.


En resum, s'han fet simulacions amb milions (molts milions) de repartides del xino del ButiNET, i els resultats han estat força clars, el xino reparteix (estadísticament) be.


Per si hi havien dubtes (que la simulació no fos real), des de fa uns dies es guarden totes les distribucions de cartes que es reparteix al ButiNET.
Els resultats, quan portem 46.239 repartides, segueixen sent estadísticament bons.

-----------------------

[Mode rollo activat]

Les proves que s'han fet es miraven dos coses:
- la probabilitat de que cada carta vagi a parar a cada un dels 4 jugadors.
- la probabilitat de que cada jugador tingui una distribució de cartes determinada.

En ambos casos, els resultats son estadísticament acceptables, i passen els testos que s'hi han passat (chi quadrat) amb una probabilitat mitja del 80%.


En resum, que el xino reparteix be, equitativament, i seguint les distribucions reals.


Jo tinc la meva teoria: com que al ButiNET juguem MOLTES mes partides que al bar (i mes ràpides), al final del dia ens acabem recordant aquelles mans mes estranyes, mes anormals. En un campionat d'una hora i mitja podem fer 5 partides, en canvi amb 1:30 al bar, prou feines ne podríem fer 2 (?).

Per exemple, l'altre dia al campionat vagi tindre 9-2-1-0 !! (i el meu company va fer directe).
Amb 30.000 dats que portàvem en aquell moment, era el segon cop que passava. Evidentment, es la partida que men em recordo .... i clar, no em recordo dels múltiples 4 3 3 2.

-----------------------

I parlant de la sortida de cavall. També tinc la meva teoria :-p

Abans d'entrar al ButiNET, molts pensàvem que era una mala jugada, i ara cada cop mes gent la fa servir, per que s'ha dit repetidament que no es tant dolenta. Potser per això ara es veu mes aquesta jugada, i per tant mes el 11-12-as-9.

Evidentment, això no està basat en dades fiables, es només una teoria :-p

--------------------

Per acabar, quan hagi ficat ordre a totes les dades que s'han obtingut, o que s'estan obtenint, es faré un resum.

Espero haver-te aclarit els dubtes sobre el xino :-)

marcaramelo
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 16 gen. 2003, 20:01

EntradaAutor: marcaramelo » 26 gen. 2009, 21:20

Hola Carles. No poso en dubte l'estudi estadistic que heu fet, però.... uffff.... sincerament, fa unes distribucions molt rares!!! En totes les partides de campionat que portu fetes, o guanyo amb molt bo, o perdo sense poder defendre'm.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 gen. 2009, 21:57

marcaramelo,
com que sóc un dels plastes que ha col·laborat en l'anàlisi puc dir dues coses:

a) des d'un punt de vista analític (és a dir, mirant el codi del xino), el programa és impecable.

b) des d'un punt de vista estadístic (és a dir, mirant els resultats) els tests de xi-quadrat que ha passat són però de molt llarg, absolutament clars: el xino és totalment aleatori. Sense cap ombra possible.

Si se t'ocorreix algún test o proba per passar als resultats que permeti analitzar-los millor, estic segur que en Carles estarà encantat de fer-ho.

Opino el mateix que en Carles: al ButiNET fem deu vegades més partides que en real, a una velocitat molt superior i per tant tenim més distribucions "rares" (en realitat les que ens toquen) i les recordem més.

Però vaja, si algú és capaç de dir què s'ha de medir, endavant (no matemàtics abstenir-se si us plau :P).

blondy
Recontro
Recontro
Entrades: 38
Membre des de: 07 gen. 2008, 16:15

EntradaAutor: blondy » 27 gen. 2009, 01:09

No soc matematica,ni informatica,pero que el xino esta malalt siiiiiiiiiiiii.

no mes cal mirar las estadistiscas dels meus ultims campis,

mes de 9 partides seguides perdudessssss, :shock: :shock:

No pretenc guanyar cap campi perque no se jugar per fer-lo,per aixo vaig a classes els dilluns per aprendre.

com diu la marcaramelo i altres o tens molt bo,o no veus ni un punt,fins i tot estic perdent la motivacio que tenia per jugar, i sense parlar de campis 10 partidas seguides perdudess,potser que hem retiri.

pero coi,si hem retiro quan aprendre.


renoi quin embolic :shock:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 gen. 2009, 01:25

A veure ...... jugar a la buti, es com tirar un dau :-p

---------

Si tens un dau de 6 cares, la probabilitat que te surti un numero determinat, es de 1 entre 6.

I el tires i te surt un 6, si tornes a tirar, la probabilitt que te surti un altre 6, segueix sent de 1 entre 6. O sigui, que els successos son independents.

--------

Tornant a la buti .... si tens mal joc en una "remenada", la probabilitat de tenir mal joc a la següent es la mateixa. Son successos independents.

Per tant, per molt que faci 10 partides que tens mal joc, la probabilitat de tenir bon a molt joc a la següent es la mateixa.

No hi ha res a fer, ni te res a veure el xino :-p


Weno.... si que si pot fer algo, dats predonats, així si tens mal joc, competiràs amb gent que tenia el mateix mal joc.

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 27 gen. 2009, 09:50

Estem parlant de temes "científics" :roll:, o sigui que una mica de precissió si us plau ...

Definiu "mal joc" i farem (bé, vull dir que en Carles potser si en te ganes i ho veu útil farà :oops:) una estadística de "mals jocs".

Definiu "bon joc" i es pot mirar quantes vegades el xino dona "bon joc", es por calcular matemàticament quantes vegades hauria de fer-ho ... i es pot comparar si la relació és estadísticament correcte.

Però la subjectivitat és mala consellera en temes estadístics.

A veure, pregunta per no matemàtics:
què és més probable 4-4-4-0 o 7-2-2-1? Molt més probable? Una mica? (definiu "mica" si us plau)
què és més probable 6-2-2-2 o tenir-ne 7 o més d'un pal? Molt més? Una mica?

:wink:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 27 gen. 2009, 10:04

Aquesta m'agrada molt:

Si hi ha quatre Manilles ... me n'hauria de tocar una cada vegada, oi?
La probabilitat de no tenir cap manilla és baixíssima? baixa? regular?
Com quant de baixa?
En els 12 dats d'un campionat normal ... en quants dats estadísticament no m'hauria de tocar cap Manilla?

Inversa: si jo no en tinc cap, algún mal parit m'ha pres la meva i en té dues! :P És a dir la probabilitat que jo no en tingui cap és la mateixa de que algú en tingui al menys dues.

I la de no tenir ni cap Manilla ni cap As? Coi, ja és mal joc això, no?

Reflexionem-hi.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 27 gen. 2009, 17:06

Ui Deepbut em preocupes amb tantes preguntes i tants "?". Espero que certes coses no siguin contagioses :wink:

Si veieu que el xino no os dóna bon joc, proveu donar un tomb a la cadira i confieu molt i molt que la sort canviarà.

A vegades funciona!!.

Poc científic ja ho sé Deep, però la fe mou montanyes.

Però si aneu a estadístiques de campionats on line, si clikeu damunt de la R (al costat del nom) i ordeu aquest valor veureu que la relació de guanyades , empatades i perdudes està més o menys així:

0.8% ó més .... 8 persones guanyen 8 de cada 10 partides
Del 0.7 al 0.79 .... 16 persones guanyen 7 de cada 10 partides
Del 0.6 al 0.69 .... 44 persones guanyen 6 de cada 10 partides
Del 0.5 al 0.59 .... 142 persones guanyen 5 de cada 10 partides
Del 0.4 al 0.49 .... 108 persones guanyen 4 de cada 10 partides
Del 0.3 al 0.39 .... 60 persones guanyen 3 de cada 10 partides
<del 0.3 ............. 28 persones guanyen menys de 2 de cada 10

Més o menys és així. Resultat repartit = a joc repartit. Pobre xino .... innocent que és ell :roll:
Angeles l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 gen. 2009, 17:32, en total s’ha editat 1 vegada.

blondy
Recontro
Recontro
Entrades: 38
Membre des de: 07 gen. 2008, 16:15

EntradaAutor: blondy » 27 gen. 2009, 17:26

Angeles

Ni donan tombs a la cadira,ni ensenyant la cuixa al xino,ni dient al company ensenya el culet al xino que es gay.

En fi

es lo que hay :wink:

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 27 gen. 2009, 17:46

Ja ja ja ja Blondy.

Ja tens fe tu?.

Ara que si continues parlant malament del xino noia, tens un futur molt negre :wink: :wink:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 27 gen. 2009, 18:42

Angeles ha escrit:Però si aneu a estadístiques de campionats on line, si clikeu damunt de la R (al costat del nom) i ordeu aquest valor ...

Jo aconsellaria seleccionar al menys 11 campionats (50 partides). Amb menys és poc significatiu.

De tota manera, aquesta estadística, respecte al xino, no vol dir res perquè per cada un que guanya n'hi ha un que perd (bé, excepte honroses excepcions que empaten :twisted: :twisted: :twisted:).

Ah, per cert, jo no dono voltes a la cadira: envio pernils (i sugus) al xino. És molt més eficaç :wink:.

blondy
Recontro
Recontro
Entrades: 38
Membre des de: 07 gen. 2008, 16:15

EntradaAutor: blondy » 27 gen. 2009, 20:29

Encare que tingui un futur molt negre parlan del xino,tan m'es,jijiijiji,el meu futur es negre de fa molts anys :roll:

Estadisticas de 11 campionats mes de 50 partides

Apa aqui van,

las mevas i perssonals,si hem dius que aixo es normal callu per sempre en aquet post :oops:


Campionat 2/1

1 V 4 D

Campionat 6/1

4 V 1 D

Campionat 7/1

3 V 1 D

Campionat 9/1

3 V 1 D

Campionat 10/1

1 V 3 D

Campionat 11/1

1 V 4 D

Campionat 14/1

1 V 4 D

Campionat 16/1

1 V 3 D

Campionat 18/1

3 V 2 D

Campionat 21/1

1 V 4 D

Campionat 23/1

1 V 4 D

Campionat 24/1

0 V 5 D

Campionat 25/1

0 V 5 D

jo ni pernils ni sugus,soc garrepa :oops:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 27 gen. 2009, 21:09

Carles ha escrit:I parlant de la sortida de cavall. També tinc la meva teoria :-p

Abans d'entrar al ButiNET, molts pensàvem que era una mala jugada, i ara cada cop mes gent la fa servir, per que s'ha dit repetidament que no es tant dolenta. Potser per això ara es veu mes aquesta jugada, i per tant mes el 11-12-as-9.



Doncs jo crec que la jugada és tant i tant dolenta que el xino ho fa com a càstig. I ben fet que fa.




Ni sugus, ni cuixa, ni pernil. Al xino li va més un wisqui de dotze anys. Entre nosaltres, amb DYC funciona igual.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 27 gen. 2009, 22:01

:twisted: Pernil (ho tinc comprobadisim) I per cert pota negre, si no no funciona :mrgreen:

Ara ja ho entenc....wisqui de 12 anys...... i al xino DYC


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron