ELS ROBOTS AL ButiNET.

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ELS ROBOTS AL ButiNET.

EntradaAutor: corpetit » 25 ago. 2009, 18:59

Bona tarda,

Crec que és de justícia agrair i, a la vegada, felicitar a en DeepButi per cedir-nos els seus generosos robots en hores intempestives i que tanta falta ens fan quan, amb prou feines pots trobar algú per muntar una partida.

I jo que vaig fer una sèrie de partides pensant-me que eren els nous i resulta que són els mateixos de sempre, els mateixos que quan juguem sols contra la màquina. Bé, espero que ben aviat ens deixis gaudir de les noves generacions.

De ben segur que seran de molta ajuda a la sala de principiants, especialment els dilluns a les 22:00. Acostumen a ser molt pacients, juguen ràpid i, de moment i pel que sembla (llevat d’alguna minsa excepció), no es posen amb ningú.

Gràcies per cedir-nos part del teu treball i esforç. Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 02 set. 2009, 19:21

Bona tarda. Fa dies que ho tenia pendent ...

Tot el que s'ha fet es recuperar una funcionalitat que ja existia i que per problemes tècnics es va haver de desactivar.

De fet, jo no he fet res de res excepte donar suport moral i algún sugeriment, la feina l'ha feta tota en Carles. Com ja explico a la pàgina dels robots, l'ús de la versió 3.1.8 l'he cedit de forma incondicional al Carles perquè en faci el què cregui convenient.

Això dit, voldria fer alguns comentaris.

En primer lloc, la sol·lució és provisional. I sembla que no exempta de problemes. M'han comentat que es queixen d'estadístiques manipulades, d'esquizofrènia, que no saluden etc etc. Segons m'informa en Carles la nova versió està gairebé enllestida i aquests problemes es resoldran.

També vull deixar clar que els ROBOTXXX del xat són exactament els mateixos que si feu "jugar contra la màquina", una versió del 2004. No té cap sentit posar-ne tres, excepte que impediu utilitzar-los a qui de veritat els necessiti per completar una taula.
Queda clar per tant que no són els que juguen campionats, força millorats.

Dos temes relacionats:
* Podem jugar campionats amb un robot?
* Quan podrem gaudir dels nous robots?

De moment no es poden jugar campionats amb els "vells". Tot i que tècnicament això depengui del què en Carles cregui convenient, em sembla fora de lloc permetre "competir" a una versió antiga, per tant, si m'ho demana li donaré la meva opinió: no.

Com sabeu els robots nous s'apunten sistemàticament a tots els campionats. I sistemàticament moltes parelles amb qui s'enfronten fan comentaris ... mmm ... no diré que despectius, però sí en la direcció de "perquè carai ens hem de veure obligats a jugar contra robots", suposo que enteneu el què vull dir. Sistemàticament també, quan hi ha parelles imparells l'organitzador fa fora els robots. Que quedi clar: amb el meu més absolut consentiment.
O sigui que suposo que comprendreu que no em senti especialment inclinat a que puguin participar en parelles mixtes.
Abans que ho digueu, sí, juguen amb en fritz. Desde aquí li vull agraïr específicament el seu suport incondicional en tota una fase molt dura de proves. Per mi és un honor que vulgui jugar amb un robot.

Respecte a si faré públics els nous robots ... doncs la veritat és que no ho sé. S'hi barregen moltes coses i no tinc les idees clares. Ja en parlarem.

Apa, ja us he fotut el rollo, tingueu manilles.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

BENVINGUTS I BENVOLGUTS ROBOTS.

EntradaAutor: corpetit » 04 set. 2009, 14:48

Bona tarda,

Pel que fa a les queixes, només puc estar d’acord en què els robots “poden” variar les estadístiques personals. Si bé (quan hi ha bona fe) no es pot parlar de manipulació, sí que poden maquillar les estadístiques al nostre favor, almenys amb els robots que tenim ara mateix. Estic parlant en referència al meu cas i a les meves estadístiques (que ja sabem que no són indicatives ni significatives de res), les dels demés, evidentment, no les sé.

Si en altres partides amb persones puc guanyar 1 de cada 6 partides, contra aquests robots en puc guanyar 1 de cada 4. I tenint en compte la facilitat i rapidesa en que es poden desenvolupar les partides amb les màquines (una vintena amb poc més de 3 hores), llavors sí que poden modificar aquestes estadístiques. Lleugerament i, segons el meu parer, amb poca transcendència, però sí que poden fer-ho.

El que sí que no permetria és que comptessin, a efectes estadístics (de rànquing), les partides on s’enfronten una parella d’humans contra una de robots.

De fet, una vegada confirmat que són els mateixos de sempre, personalment i mentre em sigui possible, he deixat de jugar amb els robots en línia, per tal que les meves estadístiques continuïn essent igual de dolentes. La veritat, no és que el fet de jugar contra els robots m’ajudi a millorar-les gaire, la diferència no és massa però, “algo és algo”.

Espero que ben aviat facis públics els nous, Adéu.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 04 set. 2009, 21:08

Dons, quina pena no...? de fet el problema sempre es el mateix: hi ha gent que es pensa que aixó es una guerra :oops: :oops:

Escolta Deep, crec que et prens massa seriosament segons quins comentaris. Els robots, a part de que, del meu humil punt de vista, juguen molt millor que mes del 50% dels humans, tenen millor educació, son més ràpids... i sempre saluden :lol: :lol: (guanyant o perdent).

Al igual que els humans, també saben quedar primers i últims en els campionats... i suposso que com tots els humans el normal es que facin un 3-2 o un 2-3 de partides guanyades y perdudes.

A més, estan tú d'acord, son una bona solució per les parelles imparells..... jo no faría massa càs dels comentaris dins les partides (amb els robots tothom si veu en cor!!).

Ja està dit, au!!

MANUPAGES
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 09 maig 2004, 23:06

robots ¿¿¿

EntradaAutor: MANUPAGES » 06 oct. 2010, 22:45

caray am als robots , yo sempra e dit que o respectu pro no o comperteixo ni o fare may , si que es beritat que i pasa al ratu jugan am l' maquina ya que almenys son rapits i no barrufan jugan com fan mols del butinet ¡¡ pro aixo de posarlos als campeonats uffffffff aqui si que no i entru de cap manera , inclus me aribat a proposar deixar butinet cuan se me acabi al saldú ??? no soc mol aman dels campeonats pro d tan encuan tb me agradaba ferna algun , dic me agradaba pq desda que vaix veura que posaban robots pasu de fer campeonats , en fi cada escu es com es i al pages normalmen sempra dio lo que pensa , agradi o no agradi ?? aa ¡¡¡ perduneo per las faltas ok ya que cuan l' majoria podio anar a coligit de patis o grans yo tenia que guardar vacas i trevallar com un esclau de l' punyatera pagesia , clar que no m arepenteixo uf faltaria , apa ya e barrufat prou ,, yo fare com sempra deia al meu avi .... si no bols pols no vajis al era deuuuuu MANU ,,,,

AMI09
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 02 set. 2011, 20:11

EntradaAutor: AMI09 » 06 set. 2011, 00:57

[quote]Crec que és de justícia agrair i, a la vegada, felicitar a en DeepButi per cedir-nos els seus generosos robots en hores intempestives i que tanta falta ens fan quan, amb prou feines pots trobar algú per muntar una partida.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron