Canvis amb els convidats

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 07 set. 2009, 16:10

Carles ha escrit:A vore, està molt mal explicat :-p

De fet vol dir .... que a partir del 1 de novembre, segons com funcioni el tema, o es limitaran mes els convidats, o no podran entrat mes (ni a jugar ni a la sala).

O sigui, no hi ha cap decisió presa, depen d'ells mateixos i del bon/mal us que facin.

Adéu !


Si la idea és que a partir de l'1 de novembre, segons l’ús que ells mateixos facin (que no entenc el que vol dir perquè a vegades paguen justos per pecadors) es pugui prendre la decisió de no deixar entrar a ningú que no sigui abonat, no entenc els canvis que es faran només per mes i mig.
Val la pena, ara que ja estan mig acostumats a no tenir nom a donar-los-hi de nou per només mes i mig?.
Val la pena limitar-los el temps per a què els canvis durin mes i mig?
Ens has preguntat l' opinió sobre els canvis que voliem donar als convidats amb la possibilitat predeterminada d’eliminar-los a partir de l'1 de novembre?
El mal comportament d’uns afectarà a tot el col•lectiu?.
Què es un mal ús? ........

Jo de tu trauria el punt 4 i ja ens donaràs la sorpresa més endavant.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 07 set. 2009, 16:12

Bona tarda,

Segons la meva modesta OPINIÓ (que no conclusió ni, molt menys, sentència) i sense ànim d’ofendre ni faltar a ningú, crec que una de les possibles “solucions” o sortides cap endavant podria estar en CONFIAR EN DELEGAR.

Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 set. 2009, 16:36

A veure, el que he intentat expressar, es que aquest canvis no tenen per que ser fixos/per sempre. O sigui, que a parit del 1 de novembre, segons com funcioni el tema, es decidirà que es fa.

Preguntes si per un mes i mig val la pena ? Jo crec que si, ja que molts convidats no llegueixen, i així tindran temps de veure que es fan canvis, i decidir que volen fer.

A mes, repeteixo, no se que passarà d'aquí un mes i mig. Jo segueixo pensant que pot ser possible que els dos mons funcionin junts. Ja vorem com va.

Un mal ús per mi seria, per exemple que hi hagi una quan quantitat de convidats que fan "trampes" o tot els possibles per jugar mes d'una hora al dia. O que el nivell d'insults no baixi, per que es espectacular el que s'arriba a reportar. Son exemples.

I poser si que millor no haguer dit res, però weno, ara ja està fet :-)

------

corpetit, no entenc lo de confiar en delegar. A que es refereixen ?

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

PREGUNTES.

EntradaAutor: corpetit » 07 set. 2009, 16:53

Bona tarda,

Com que potser no s’ha entès per on anava, Carles, em podries dir, a grans trets i si no et sap greu, quantes hores dediques (de mitja) diàriament a Butijocs?... segur que més que un rellotge. Quantes coses arribes a fer? I d’aquestes hores, quantes te’n queden per programar o introduir nous canvis o millores?

Per exemple, entre altres, segur que dediques molt de temps a: manteniment de la web, llegir i contestar els correus i el fòrum, organitzar campionats, fer-ne les classificacions, controlar el xat, fer sondejos d’opinió, fer de mitjancer ...

Per tindre una lleugera idea i com a exemple, quantes hores setmanals dediques als campionats?

Si no et ve de gust, no cal que contestis. Gràcies de tota manera i Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 set. 2009, 17:11

En resum, moltes hores !
I efectivament, hi han moltes i diverses feinetes, i no sempre es pot "programar" tot lo que es voldria. Però son feinetes que s'han de fer !

Però weno ..... hi ha temps per tot .... i aviat hi hauran una GRAN novetat :-p

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

FER-SE ABONAT.

EntradaAutor: corpetit » 07 set. 2009, 17:51

Bona tarda,

To això venia perquè per a convèncer o captar abonats, penso que es pot incidir bàsicament en 2 branques o direccions:

1.- Dificultar, identificar, limitar i controlar la creació de nous nicks (convidats) i els seus “drets”.

2.- Donar nous serveis, aplicacions i facultats als abonats, de manera que valgui la pena ser-ho.

Ara bé, penso que és extremament difícil que això esdevingui una realitat a curt termini si no es deleguen moltes d’aquestes accions o funcions a altres persones disposades a donar un cop de mà. Tot i que actualment sigui de pagament, penso que hi hauria més d’un usuari interessat en oferir el seu temps i esforç de forma totalment gratuïta. Dit d’una altra manera, penso que és totalment impossible que, bàsicament, una sola persona ho pugui controlar tot. És molt complicat arribar a tot arreu sense delegar, no hi ha temps material i els canvis, tot i que és evident que es van produint (generalment millorant el que hi havia abans) i de manera constant, ho fan poc a poc i en compta-gotes.

A més, és un peix que es mossega la cua ja que, com més serveis s’ofereixin, més temps se’ls hi haurà de dedicar i, tard o d’hora, s’haurà de cedir part d’aquesta responsabilitat a algú altre.

Pels malpensats, aclarir que no es tracta d’una crítica, ans el contrari, simplement fer notar que és un procés llarg, que necessita temps i paciència.

En definitiva, tot això fa, o pot fer, que a molts usuaris no els compensi abonar-se... de moment.

Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 set. 2009, 18:18

Osti ..... no he vist el teu missatge fins ara Deep, l'hem escrit a la vegada.

El tema campionats online, obro un fil nou, i en parlem, ja que sembla que ha creat "opinió".

Els canvis que s'apliquen, que el principal, es el de limitar el temps de joc, es molt fàcil de fer per que ja es controla el temps de joc per qüestions estàtiques. Així que suposa poca feina.

----------------

Corpetit, estem d'acord amb els dos punts. Fins ara, m'he centrat únicament a afegir millores, o sigui, que no me preocupat per limitar als convidats. Jo pensava que n'hi hauria prou.

Però es veu que no .... per tant, els limitarem una mica (sense perdre molt de temps), i seguirem fent millores :-)

I està clar, que es quelcom que ha d'anar poc a poc.

Sobre els voluntaris, ja se'n busquen i ja n'hi han, però està clar que hi han feines que haig de fer jo.

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 set. 2009, 18:33

Afegeixo, com que no m'he sabut explicar amb l'últim punt, de moment l'he tret, per evitar mes malentesos :-)

Ja es veurà com funciona, si s'ha de canviar, o no, o que s'ha de fer !

Adéu !

kelkom
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 15 jul. 2007, 19:53

EntradaAutor: kelkom » 07 set. 2009, 20:08

Hola gent!! sobre el tema del mobil, sera llavors per una setmana per provar com va tot i ja esta, vull dir, despres d'akesta setmana ja no es podra a tornar a fer durant un altra setmana. Ho dic pk hi ha gent ke va a torns i per exemple una setmana li va b jugar i un altra doncs no, i jo no m'he abonat per akesta rao pk si pagues un mes n'aprofitaria la meitat, i tot i ke la cuota la trovo justa, ampliar els tipus de kuota crec que estaria b (encara que no se la dificultat que compendria..) pero clar cadascu te la seva vida i no podem estar pels gustos de tots. No se si seria viable fer-ho per setmanes enviant un parell de sms o alguna cuota. Vagi b a tots!!!!

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 07 set. 2009, 20:25

Bé. De fet, Carles, com has dit que borraves l'últim punt, aquest comentari meu sobra. Però no puc estar-me de penjar-lo. Després de totes les elucubracions i opinions sobre els convidats, que si els necessitem per poder tenir més companys per jugar, que si els donem els nicks, que si els limitem els drets, la conclusió final és eliminar-los???
Ostres!! Penso com l'Angeles.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 set. 2009, 20:40

No no, en cap cas la conclusió final es eliminar-los, no me explicat be :-)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 set. 2009, 20:42

kelkom ha escrit:Hola gent!! sobre el tema del mobil, sera llavors per una setmana per provar com va tot i ja esta, vull dir, despres d'akesta setmana ja no es podra a tornar a fer durant un altra setmana. Ho dic pk hi ha gent ke va a torns i per exemple una setmana li va b jugar i un altra doncs no, i jo no m'he abonat per akesta rao pk si pagues un mes n'aprofitaria la meitat, i tot i ke la cuota la trovo justa, ampliar els tipus de kuota crec que estaria b (encara que no se la dificultat que compendria..) pero clar cadascu te la seva vida i no podem estar pels gustos de tots. No se si seria viable fer-ho per setmanes enviant un parell de sms o alguna cuota. Vagi b a tots!!!!


Amb tots els canvis, està previst afegir algunes quotes, però encara no està concretat.

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 08 set. 2009, 00:41

Carles ha escrit:Al final s'ha decidit:
- Tornar els nicks als convidats,.
- Limitar el temps de joc a 1 hora al dia (podent acabar la partida en joc).
- De moment es mantindran les dues sales: ButiNET i General.
- A partir de l'1 de novembre, no es podrà entrar més com a convidat.


A més s’incorporarà la figura de l’usuari en proves. Qualsevol usuari convidat podrà provar el ButiNET sense cap limitació durant una setmana, només enviant un SMS. Això si, només es permetrà un SMS per persona, i un SMS per mòbil.


Per mi perfecte!!... Si Butjocs fós meu, ja fa temps que estaria així.

Pd: una idea més. Després del semàfor vermell, posaría un de negre que privaría el nick de tornar a jugar

gemma10
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 10 gen. 2006, 09:45

aquesta pàgina/joc és de caràcter gratuït i privat.....

EntradaAutor: gemma10 » 08 set. 2009, 11:03

aquesta pàgina/joc és de caràcter gratuït i privat.....això diu el primer missatge del butinet...xo les coses han canviat i molt.....
Proposo q només els q paguin puguin jugar...així no caldrà afegir més restriccions als q com JO entrem com a convidats....Ha estat molt bé mentre a durat...xo no tinc ganes de pensar en quina única hora del dia em posaré a jugar... si tan molestem q només juguin els q paguin....i els robots.. pq segurament en necessitareu molts!!!
Gràcies x tot

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Re: aquesta pàgina/joc és de caràcter gratuït i privat.....

EntradaAutor: DeepButi » 08 set. 2009, 11:18

gemma10 ha escrit:aquesta pàgina/joc és de caràcter gratuït i privat.....això diu el primer missatge del butinet...

Ostres, no ho he vist mai això? On ho diu?

Perquè el que jo veig és http://www.butinet.cat/index.php?pagina=normes:

Normativa d’accés al ButiNET


Aquesta pàgina i el joc del ButiNET són de caràcter privat. Per tant l'accés a la pàgina o al joc pot estar restringit, reservant-se el dret d'admissió, ...


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants