Abandonaments per necessitat

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Abandonaments per necessitat

EntradaAutor: plana » 30 set. 2009, 18:31

Acabo de sortir d'una partida que no l'em pogut acabar: Un dels jugadors a tingut una emergéncia i tenia que sortir; jo he propossat el tancament consensuat (es el que acostumo fer sempre); els contraris han respost que si volia que abandonès la partida o que la fessim fora. La meva companya a sortit sense fer cap nou comentari.... i jo he sortit de la partida (creada per mi), dient que creia que era una acció de poca educació

Ara em pregunto: En casos com aquest, no podria el creador tenir la potestat de canviar el jugador a mitja partida, sense que al que tingui el compromís li contés com abandonament?.

Sería molt difícil que el creador poguès canviar el jugador que o demana sense més??, igual que abans de començar la partida?.

De fet seria un canvi consensuat.... en lloc (o a més a més) del tancament consensuat...... m'esplico????

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 set. 2009, 19:49

Hola plana !

Doncs, poder-se fer, es pot fer tot ! Una altre cosa es que sigui útil :-p

La qüestió, es si val la pena ...... vull dir, el control d'abandonaments, no està pensat per perjudicar als bons jugadors, sinó als que abandonen compulsivament.

O sigui ..... que si un dia es te una emergència i s'ha de marxar ... doncs es plega i no passa res (ens ha passat a tots), que per això hi ha marge (mes que considerable) per ser verd.

En resum ... que crec que no val a pena complicar-se la vida.

Adéu !

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 30 set. 2009, 20:23

Hi carles: poques ganes tinc de complicarme la vida... pro amb un que "le joden" les injusticies, crec que seria una opció interessant pels jugadors que tenen de deixar (sempre que es demani per un motiu llógic) una partida començada. No creguis que que es una idea de "mosca cojonera".... no es aquesta l'idea. Quant et troves al mig del "gregao", sap greu..

apa, adeu

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 30 set. 2009, 21:41

Lo de complicar-se la vida no anava per tu plana .... sinó en general :-p

Per tant, aquí el problema es mes un falta de modals que de abandnament/tindre que plegar.

Adéu !


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants

cron