Voleu dir que no estem deshumanitzant el ButiNET???

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Voleu dir que no estem deshumanitzant el ButiNET???

EntradaAutor: plana » 12 gen. 2010, 19:05

Segurament que o deu fet l'edat... o el fet de ser avi, el cas es que cada dia que passa, cada nova "modernitat" introduïda al "nostre" ButiNET, es va deshumanitzant de mica en mica, perdent aquell encant innocent que el feia tant entranyable.

Competència, semàfors de colori'ns, triangles, fins a sis sales!!, rànking, trampes, enganys, listillos....... sincerament crec que estem "remant" en la direcció contraria.

Creia que al "professionalitzar" (que malament sona!) el ButiNET, seria per tenir allò que ja teniam, millorat..... la realitat es que per diferents motius, cada dia el veig més lluny.

Segur que comercialment pot ser un èxit, sincerament jo crec que "els arbres no ens deixen veure el bosc". Axó no es ni Ludoteka, ni Jugón, ni molts altres llocs (mils) on poder jugar anònimament amb altres persones totalment desconegudes. El que ens diferencia es la part humana i cotidiana del lloc, si perdem axó, ens quedarà poc....... Son moltes les persones, algunes amigues, que ja no entren..... i si o fan es per no perdre del tot el contacte amb un lloc en que es trobaven com a "casa"

Prioritzem les millores que alimenten la competència (com si no tinguéssim prou la resta del dia!!!).... Per que no tenim encara el poder consultar les partides ja jugades?. Per que no es provoca que els abonats juguin "rodes" (que fomentaria el coneixement entre jugadors???). Per què no ampliem la gama de jocs... butifolla, botifarra a 6, antibuti, o perquè no, dominó o altres jocs?.

Carles, no et prenguis aquest escrit com una crítica... està fet des del meu "amor" pel ButiNET, per tot el que m'ha donat fins avui i pel que encara espero rebre d'Ell.

nifa
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: nifa » 13 gen. 2010, 12:14

Quanta raó tens avi plana, jo estic amb tu. He fet molts amics aquí al butinet, i de mica en mica veig que cada dia som menys.

Per mi el butinet sempre ha sigut una manera de passar l’estona, retrobar-me amb els meus companys i tenir una mica d’esbarjo després de passar un dia prou engoixat.
Això ara ja s’ha acabat ( a part dels meus companys incondicionals, sort tinc d’ells).

Aquet afany de guanyar i competir no va amb mi, jo nomes busco passar una bona estona i si pot ser aprendre una mica més cada dia, cosa que ara ja no passa, ja que només aconsegueixo rebre “bronques” e insults si jugo amb algun usuari desconegut i ambiciós.

Feia dies que volia escriure, i gràcies a tu plana m’he vist en coratge de afegir-me. I com molt bé dius, jo també escric això per tot lo que m’ha donat el butinet i tot lo que espero rebre.

Molta salut per tot i forces manilles

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 13 gen. 2010, 13:13

Podría buscar i remanar i segur que ho trovaría, quan tots demana-ho que volíeu que fos mes segur en qüestions de insults que volíeu que s’ampliés les formes de joc de la butifarra, campionats, predonats, rankings etc i ara… sense mes ni mes, veig que NO, que tampoc, que això no va be.

Jo diría que per norma general NO estem mai contens amb lo que tenim, si ho tenim no ho apreciem i si no ho tenim ho volem, som així per naturaleza? Pregunto perquè desde fa un dies veig coses estranyes, gent que no es queixava mai ara ho fa, gent que no vol rankings i resulta que amb el…. Hi juga mes que ningú.

Mireu la vida per si mateixa evoluciona i qui no ho fa nomes li queda una cosa, viura de records.
:wink:
Bet


Ah men descuidava, les persones les d’ara les d’avans sempre son i serán les mateixes !. Poder ara ens coneixem una mica mes ?

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 14 gen. 2010, 16:04

Qui es vulgui enfadar per coses d'ELO, s'enfadarà per ELOS, ELAS i ELIS...elisss elisss!!
Quan em vaig apuntar al ranking, ja m'ho vaig imaginar que hi hauria més competició, però tenia ganes de riure amb Gummo, per exemple, i dir-li: eiiiiiiiiii q t'atrapo, o eiiiiiiiii q ja et guanyo (improbable, però a tothom li agrada somiar :oops: ).
Penso q està bé q hi hagi l'opció de triar amb ranking o sense, però també és veritat q m'ho penso molt abans d'entrar a les partides de ranking, pq ara em renyen més q mai...(cada dia jugo pitjor??), la qual cosa fa q jugui menys q mai. Si trobés la Nifa...però fem diferents horaris, jejeee.
Conclusió, tic liada, no sé q vull :roll:

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 14 gen. 2010, 16:41

Deshumanitzant ? Jo més aviat crec que al contrari, per la senzilla raó que cada dia es fan més paleses les febleses humanes.

Potser hom creia que coneixia als altres i ara descobreix que alguns, dels que hauria posat la ma al foc sobre la seva “honorabilitat”, son capaços de actuar com “listillo” per tal de no perdre rànquing.

Potser estàvem acostumats a jugar amb “companys/amics” dels que teníem la seguretat que ens esperarien si la nostra connexió fallava.

Potser ... el que sigui ...

Però la realitat es la que hi ha. Juguem amb altres usuaris mitjançant unes eines que tenen les seves mancances i que, per tant, hi ha un risc de “problemes tècnics”, i això ho hem d’assumir.

I, es que no recordeu els “trolls” que hi havia fa temps ?
I les faltes de respecte ? Que ara també hi son, però al menys les podem reportar i l’administrador ja actuarà en conseqüència.

Què espero ?
Les “llistes negres” on poder apuntar aquells amb qui no vull jugar.
El poder “ignorar” els comentaris en una partida si penso que son “força” inconvenients.
Poder tancar una partida de forma consensuada pels jugadors que quedin (com a mínim un de cada parella) si algun company ha caigut i ens avisa que en te per estona o que un dels usuaris no pot esperar gaire temps.

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 25 gen. 2010, 18:27

bifarra ha escrit:. Si trobés la Nifa...però fem diferents horaris, jejeee.
Conclusió, tic liada, no sé q vull :roll:


Si no trobes la Nifa em tens a mi. Jo faig ranquing, sense ranquing i a més em podràs tornar a fotre una buti capot...

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 28 gen. 2010, 16:01

Estic d'acord en que el butinet ara es més competitiu ja que (tot i jugar poc ultimament) rebo més bronkes k mai! Suposo k hauria de jugar amb ranking amb un company k ja coneixes xo no soc selectiva.
D'altra banda no penso que sigui dolent la competitivitat xo si k crec k ultimament s'ha donat molt de paper a akesta basant del joc i tmb en podriem fer d'altres. Campionats, predonats i ranking (k magraden tots eh)
Xo totes les mesures son competitives tmb podriem posar una mesura de recuperar jugades o partides anteriors com ja sha demanat altres cops i seria x la basant dapendre ja k les classes del dilluns no tenen gaire exit akest cop podriem pensar alguna mesura per potenciarles o ... canviar l tema classes com a intercanvi didees.

També m'agradaria ks fessin altres varians de la butifarra o altres jocs de taula (proposa la podrida :P) xo.. aixo crec k si k ja va x més llarg i falta saber la demanda k té la gent. Crec k si shagues de fer es podria fer una enkesta tot i k anunciada al butinet si nomes es al forum... u llegim ben poca gent de la totalitat del personal del butinet :(

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 28 gen. 2010, 17:34

YruNe ha escrit:es al forum... u llegim ben poca gent de la totalitat del personal del butinet :(


per q serà?????


:P

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 28 gen. 2010, 18:57

No crec que sigui per manca dinteres de la gent (k potser tmb en part) xo crec k si de veritat volen que la gent participi posali tan facil com sigui possible. Vull dir si sanuncia al mateix programa la proposta amb un link es molt mes facil k la gent senteri k no pas pel forum .... no volia pas parla d cap conspiracio ni res extrany... xk dius xk sera tu peach?

mariah
Barretina
Barretina
Entrades: 182
Membre des de: 12 set. 2008, 11:00

EntradaAutor: mariah » 29 gen. 2010, 18:00

Hola Yrune, la meva opinió es que llegir si ho fan però participar-hi no, no sabria explicar el perquè però me adonat, que persones que escrivien molt be i treien temes interessants , ara ja no diuen res, com diu la peach perquè serà?

Mariah
:(

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 29 gen. 2010, 18:42

L'home i la dona, son esclaus de les seves paraules i amos dels seus silencis.

Escriure i donar opinions t'exposa, logicament, a la crítica i la valoració de qui tingui la voluntat, les ganes i el temps de llegir-ho.

Fent-ho, escriure, no tens pas res a guanyar i molt a perdre.

Qui ho fa, no en tingueu cap dubte, ho fa a pesar de tot, per una voluntat de servei a la comunitat, de millora d'un espai comú.

Tots els que ho fem, en l'inmensa majoria de vegades, ho fem amb respecta, segurament també amb unes elevades dossis de passió, però aixó, es la meva opinió, li aporta valor.

Hi ha moltes maneres de comunicar-se al Butinet, el propi xat, els privats, les trobades.........................

Els forums son només una mes, potser la que requereix més esforç, però també l'unica de la que queda constancia, pública i oberta a tothom.

Qui no vol escriure es per que no vol i no cal donar-li més voltes ni buscar-li mitjes frases ni mitjes veritats ni mitjes mentires.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 01 feb. 2010, 12:48

I si parlem del tema del plana?? El del fil de fet.... jejejeje

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 01 feb. 2010, 13:54

Seguint el fil de l'anunciat, un altre botó de mostra: Campionat d'ahir a la tarda; entro molt tard al ButiNET, he tingut moviment a casa i estic cansat, pro m'afanyo per poder pasar una bona estona jugant el campi. Vec en jubilat lliure (un dels meus sacrificats companys) i fem parella.

Primera partida: Sense ni saludar, l'Amacord, un dels dos contraris diu: "Vinga, jugueu depressa".... jo li contesto: tranquil que aixó es a 20' i encara tenim de començar. La partida dura quatre dats, i abans de recollir la darrera basa li dic: Veus com no calia correr tant, noi?... com a resposta m'insulta greument. Reporto la conversa i desprès el meu company em diu que a fet el mateix.

Carles, aquesta es una de les coses importants que cal corregir... i si cal eliminar. El ButiNET que jo estimo no es aixó.


Pd:Evidentment si el tal Amacord (al que no tinc el "plaer" de coneixer) coincidim en un altre campionat..... guanyarà per 51-0

MANUPAGES
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 09 maig 2004, 23:06

robots

EntradaAutor: MANUPAGES » 15 nov. 2011, 21:18

hl gen es l' primera vagada que pasu un misatxa per aqui , suposu que sera l' ultima ?? no + era per dir que estic d cort am moltas cossas que diu al plana , yo e deixat d pagar a butinet pq donaba uns euros que no als disfrutaba per culpa dels robots , el colmo dels colmos per mi a set veurals als campeonats ( nefast ) en fi ????

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 15 nov. 2011, 22:55

Ja ho hem parlar un munt de vegades: els robots han jugat només 181 dels 502 campionats online que hem fet fins al dia d'avui. O sigui, 1 de cada 3.
Així que tens campionats suficients per triar per jugar quan ells no hi siguin.

A mes, quan som parells sense tindre en compte els robots, aquests marxen "amablement" per poder jugar (cosa que no fa ningú mes). O quan som imparells, molts cops és pot jugar gràcies als robots.


Sobre si el ButiNET és millor o pitjor, doncs ja son valoracions. Tot el que es fa, es per que la gent ho demana. Però com sempre, hi ha la llibertat de fer-ho servir o no.
Per exemple, per alguns la llista negra es una "aberració", per altes era una necessitat.

Adéu !


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants