Campis Online Eliminatoris

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

Campis Online Eliminatoris

EntradaAutor: bifarra » 19 març 2010, 13:28

Bones!!
I si féssim els campis online eliminatoris, no seria més emocionant??
Quan vas perdent, ja sigui perque tens mal dia o perque no puges cartes, el campi es fa llarguíssim (opinió personal, clar).
Un aclariment, abans no em salteu a sobre:
No parlo de que si no tinc opció de guanyar el campi, ja no vull jugar-lo, ho dic en el sentit que penso que el campi seria molt més dinàmic i amb més emoció.
Com ho veieu??

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 març 2010, 13:36

Doncs, és una opció si :-)

Ventatges: les que tu dius :-p

Inconvenients: Les últimes rondes serem 4 gats :-(

A veure mes opinions :-p

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 19 març 2010, 14:34

Sí, tens raó, Carles, però els que queden eliminats, si tenen ganes, poden animar les altres sales :-)

LAMAQUINA
Recontro
Recontro
Entrades: 57
Membre des de: 18 feb. 2004, 00:12

EntradaAutor: LAMAQUINA » 19 març 2010, 21:06

Pues penso igual que bifarra, que perd interès en el moment que es perd una partida , per que perds les opcions de guanyar, llavors, si fos eliminatòries, pues ens dedicaríem a fer rànquing jeje,
Penso que mes gent jugarien el campi, i mes gent rànquing , perquè ara uns no entren per lo que dèiem abans i altres no juguen rànquing, perquè volen fer campi
Ten bones idees bifarra

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 20 març 2010, 00:38

Pues, francament no ser on veus una bona idea

1.- Per rànquing hi podeu jugar a qualsevol hora del dia de la nit i de la matinada i de la tarda..............
2.- Si el sistema suiss es el que fa que si perds una partida ja no hi tinguis res a fer

NO CREIEU MILLOR IDEA CANVIAR EL SISTEMA SUISS

Que no pas fer el sistema d'eliminatòries.

Jo penso que la gent el que vol es fer una serie de cinc partides amb gent que es competitiva.

A Butinet el que es pretén es arribar a fer campionats a qualsevol hora del dia, organitzats per gent diferent, amb el únic control per part de Butinet que siguin gent seriosa i que es notifiqui amb temps suficient per que la gent es pugui apuntar.

A partir d'aqui, jo personalment soc un enemic acerrim del sistema suiss. Sempre he pensat que es el pitjor sistema que es pot fer. Molt fàcil per els organitzadors, però molt trist per els participants que no aconsegueixen guanyar les primeres partides.

Sempre he pensat que el sistema suiss es deterministe, que fa jugar els que guanyant amb els que guanyant i els que perden amb els que perden. Amb lo que es provoca que els guanyen continuïn't guanyant i els que perdent continuïn't perdent. sense tenir en compte el efecte fortuna del nostre joc. Massa voluntat de comparar-se amb els escacs. :)

D'altre banda es MOLT PITJOR el sistema d'eliminatòries, per que provoca que si perds la primera ja pots marxar a casa.

Per tant, com sempre, lo millor es el terme mig.

Un sistema on a cada ronda es fes sorteig no importa si en portes una o quatre de guanyades . Al fi i al cap el desempat a partides guanyades es fa per el nombre de punts a favor i punts en contra. Sistema en el que tampoc estaria d'acord, ja que jo només comptaria els punts en contra. El motiu......, els punts a favor poden ser deguts a un contro desesperat dels competidors, no pas a a la teva habilitat. En canvi els punts en contra només son deguts a la teva habilitat en no deixar-te fer punts.

En fi massa llarga la resposta.

Ja anirem ampliant
:)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 març 2010, 00:55

Que te a veure el sistema suis amb el que proposa la bifarra, o sigui, campionats eliminatoris ?

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 20 març 2010, 18:12

Fàcil

En el sistema suiss perdra una partida et condemna gairebé segur a no poder guanyar, en canvi has de fer tot el Campionat. Per tant la seva expressió "es fa llarg" es raonada.

En eliminatories perd sentit fer campionats, per que desprès de la primera partida la meitat cap a casa, o com diu ella a fer rànquing.....................

En canvi fer sorteig a cada ronda creuant els que guanyen i els que perden o no, porta l'emoció de no coneixer el guanyador gairebé fins el final. I per tant i sobretot durant les dues/tres primeres rondes l'emoció es manté

S'enten?

Les eliminatories no caben a CAP Campionat a Butinet, segons la meva opnió clar. I el sistema suiss es el responsable directa de fer llargs els campionats, el que vol dir, els hi treu emoció per els perdedors.

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 22 març 2010, 13:04

Doncs a mi no m'agrada l'idea, o almenys que no siguin tots els campionats amb eliminatòries.
amb una perduda pots guanyar un campi:
http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... ine&id=102
Oeeeee, oeeeeeee. :lol:
I per fer una partida i cap a casa ja tinc el rànquing.
.... tens opció de jugar contra parelles diferents, que en general no et convidaran pas, ni per rànquing ni per no rànquing. :roll:
Pot ser una opció interessant, també m'agrada l'idea de QJQ, sorteig a cada ronda.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 22 març 2010, 13:10

Si no arribes a ser tu mateix, t'hagués costat de trobar-la :).

A mes jo deia:
En el sistema suiss perdra una partida et condemna gairebé segur a no poder guanyar

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 22 març 2010, 13:13

Si es fa, evidentment que serà un campi mes. O sigui, un altre campi que es podrà fer.

O sigui:
- Predonats.
- Suïs.
- Eliminatòries.
+ sortejar les parelles abans de començar.

Com es repartirien setmanalment es un altre tema :-p

----------------

El sistema suïs s'hauria de fer a n+1 rondes, però per problemes de temps es fa a n rondes.

O sigui, si es vol que algú amb 1 perduda pogués guanyar, s'hauria de fer 6 rondes. Amb dos perdudes: 7 rondes.

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 22 març 2010, 13:20

Si no arribes a ser tu mateix, t'hagués costat de trobar-la :).

A mes jo deia:
En el sistema suiss perdra una partida et condemna gairebé segur a no poder guanyar


En tot cas si que es SEGUR que perdent-ne dues no guanyes, en canvi en el sorteig aleatori si que es pot donar, amb el que des de el meu punt de vista es dona més alicient.

Més alternatives: Fer els sorteig en funció del ELO no pas per qui guanya o per qui perd la ronda. evitant es clar la duplicitat d'enfrontaments. I aquí es poden fer, ELS SORTEIGS, els de més ELO amb els de menys o els d'ELO equivalents. I els que no tenim, NI VOLEM TENIR ELO, pos amb els d'ELO baix :).
Total es tant senzill com probar-ho.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 22 març 2010, 13:31

Crec que simplifiques una mica massa, Carles. :)

Un campionat es pot fer de les següents modalitats de joc:
Pre-donats
Botifarra
Botifolla
Antibuti
Barrotada a 3
Barrotada a sis

Es pot jugar:
LLiure
Obligat

Despres es pot fer a
Nombre de dats limitat o no
Nombre de punts limitat o no
Temps limitat o no
Nombre de rondes.

I despres es pot classificar per:
Eliminatòries
Sistema suiss
Sorteig aleatori
Altres

Qualsevol de les combinacions creant en si mateix un campionat i encara ens en queda un que no l'hem mencionat i que seria , penso jo, sumament interessant:

FER LLIGUES TOTS CONTRA TOTS
QjQ l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 març 2010, 09:21, en total s’ha editat 1 vegada.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 22 març 2010, 20:39

...... i parelles al atzar; i campionat de "rodes"; i "antibuti".... per no dir botifarra a tres parelles, o cadascú per ell.... :roll:

per opinar......

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 23 març 2010, 10:28

A veure

Parelles a l'atzar:
1.- Seria discriminatori per els que volen jugar amb la seva parella
2.- Es podria fer, si a cada ronda es canvies de parella i la classificació es fes a títol individual. Vaja com les "rodes". Però a lo "bestia".

Campionat de rodes:
1.- Una roda es fa dintre de les mateixes 4 persones, no es massa difícil comptabiltzar les victòries. I el actual programa ja permet fer-la. Potser es podria millorar dient al començar la partida que es vol fer una Roda i el ordinador anés situant als jugadors. Mandrosos que som :).

Antibuti:
Corchis pensava que botifolla i antibuti era el mateix, ignorant que soc :). si ens expliqueu com es juga a les dues, podrien ser perfectament modalitats de joc com ho son les variants de tres jugadors, de sis jugadors o les de cadascú per ell, que certament me les he deixat :).

Totes aquestes hi haurien de ser com a joc normal, si desprès en fem Campionat pos millor que millor.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Re: Campis Online Eliminatoris

EntradaAutor: Angeles » 23 març 2010, 12:46

bifarra ha escrit:Bones!!
I si féssim els campis online eliminatoris, no seria més emocionant?? Com ho veieu??

Molt d'acord. Estaria molt bé com a altra possibilitat de campionats junts als on lines i als predonats.

Totalment en contra de parelles a l'atzar. Vull decidir jo qui serà la meva parella.

Molt d'acord en altre tipus de campionats com seria l'antibuti. És molt divertida.

Carles ha escrit:A veure mes opinions :-p


Apa Carles. Això et passa per preguntar. Més feina :lol:


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron