Campis Online Eliminatoris

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 23 març 2010, 13:29

Antibuti: Es jugar a perdre, guanya la parella que fa menys punts... no et pensis QQ, te la seva gràcia.

Butifolla: Es un campionat individual que juguen tres jugadors a cada taula d'alguna manera es una mica semblant al subastat, crec que es treuen 12 cartes i el nou d'oro es la carta "folla" que sempre es el segon trunfo (després de la manilla del pal que es canta). Jo nomès l'he jugat a Alp, l'Alp2500 ens donaria el reglament... es prou entretingut.

Sobre fer algún campionat amb parelles a l'atzar... en els que s'han fet per carnestoltes m'he divertit força; oi peach?

wakey
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 28 abr. 2005, 12:29

EntradaAutor: wakey » 27 ago. 2010, 12:09

bnes carles com estar el tema aket ke van proposar del campis eliminatoris

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 ago. 2010, 12:35

Està al llistat de coses pendents, la meva idea és fer-ho a al acabar el que tinc a mitges: llista negre (avui estarà), ButiWeb (la setmana que bé estarà).

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 ago. 2010, 13:00

Ni que ...... encara no se on els "encabirem" :-p

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 30 ago. 2010, 23:54

Doncs penso k té molt sentit els campionats eliminatoris xk kuan ja as perdut dos partides no té cap sentit jugar (si jugues x guanyar) xk ja tens clar k no pots...

I tmb mencantaria jugar algun campionat antibuti :P ... ja fa temps k magradaria la veritat xo sempre k a sortit el tema em sigut pokets k ho hem volgut ....

Personalment crec k auries d fer una enkesta publicada al xat del programa xk arribes a mes gent abans de canviar campionats, horaris o coses aixi xk molta gent no mira als forums .... (opinio personal)

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 03 set. 2010, 21:04

Jefe, home
Deixa fer Campionats a qualsevol hora, amb una certa organització per part teva per que no es solapin. I que cadascú sel's faci com vulgui:

Suiss
Eliminatoria
o Pre-donats

Els teus nens i nenes ja ens hem fet grans i ja som responsables
:lol: :lol: :lol: :lol:


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron