la llista negra

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

la llista negra

EntradaAutor: txemapenta » 19 abr. 2010, 00:21

Tots tenim una "llista negra", gent amb la que, per h o per b, no ens agrada jugar. A mi m'ha pasat crear una partida, fer fora a un jugador i aquet pesat que pesat intentar tocarme alló que no sona entran un altre cop a la partida, ferlo fora i tornar a entrar.....ininterrumpidament.
No es podría ficar, aquesta llista negra personal ,a la configuració de cada usuari perque aquestos jugadors que no ens agrada jugar no puguin entrar a les partidas que un crea????? :roll:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 19 abr. 2010, 13:07

+1 vot

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 abr. 2010, 13:09

Ok, apunto :-)

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 19 abr. 2010, 14:16

un altre

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 20 abr. 2010, 00:42

+ 1 vot

Ara bé, s’ha de tenir en compte que les llistes negres no poden actuar en els campionats.

I … tant sols per que no puguin entrar en una partida pública creada per mi ?
o ... que no puguin entrar en cap partida en la que jo hi sigui ? vull dir, un tercer jugador crea partida hi entrem dos més i al final entra aquet que jo tinc en la llista negre, pitja el estic preparat i el creador ... comença la partida ... i ja hi som ...

En paral•lel, si em conviden a una partida en la que hi ha aquest jugador ... que ja no em surti el convit (o, al menys, que jo no hi pugui entrar).

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 20 abr. 2010, 07:29

evidentment a una partida creada per una tercera persona si entra aquell que no t'agrada o jugues o surts. Als campis o jugas o no t'apuntis.
Només es el dret del creador a jugar amb qui vulgui..... i no pasa res, el jugador x també te el dret de crear ell i jugar amb qui ell vulgui....

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 20 abr. 2010, 18:55

1+

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 21 abr. 2010, 02:28

Una llista com a mínim de 10 noms i cada cop que apuntes
un de nou el que fa 10 queda amnistiat. La llista com mes llarga millor.
:D :D :D

pozi
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 06 oct. 2004, 00:42

EntradaAutor: pozi » 28 jul. 2010, 16:51

+1. Tema espinós això de fer fora usuaris. Sembla prou sensat el pensar que si un crea una partida tingui el dret a escollir amb qui vol jugar i amb qui no. Jo ho faig sovint, si entra algú que no m'agrada o, sobre tot, ara que hi ha l'ELO, intento que les forces estiguin més o menys equilibrades, evitant que gent que té un ELO desatrós entri a la partida. El problema és que els usuaris kickejats sovint no es prenen gaire bé que se'ls faci fora i com a represàlia es dediquen a entrar constantment per intentar sabotejar la partida.

Un consell que jo aplico sempre, si em fan fora, no torno a entrar en cap partida (mentre me'n recordi) del creador.

Un suggeriment que het en un altre fil, és que cada usuari pugui fer anotacions de la resta, de caire privat, de manera que quan entra en una partida, o directament des de la llista de la sala, pugui veure'n les anotacions que n'ha fet. És que si no, ens ho juguem tot a la nostra memèoria, que tothom sap que és molt traïdora, i acabem tenint mals "rotllos" sempre amb els mateixos, que no vol dir que siguin mala gent, segurament només sigui cosa d'incompatibilitats.

Companys
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 18 jul. 2007, 13:55

Llista negra

EntradaAutor: Companys » 31 jul. 2010, 20:39

Tirant també de buscador o cercador m’he trobat que les paraules “llista negra” apareixen en 10 posts més.

Sembla ser que un dels primers nicks que fa referència a la llista negra (en el seu concepte i almenys utilitzant aquestes dues paraules) és en Milor. Encara que, de ben segur, ja se n’havia parlat emprant altres mots.

http://www.butinet.cat/forums/viewtopic ... ista+negra

Fins i tot ja s’han creat 2 posts amb aquest mateix títol:

http://www.butinet.cat/forums/viewtopic ... ista+negra

http://www.butinet.cat/forums/viewtopic ... ista+negra

Es diu també que tot just farà 2 anys ja estava a mig fer.

En definitiva, si donem per bona la dita que qui no té cap ha de tenir cames, per aquí hauríem (m’hi incloc) d’anar sobrats d’atletes.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 ago. 2010, 12:21

Sip, segueix a mig fer, ja que s'ha prioritzat altres coses que també es demanaven :-)

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 ago. 2010, 03:58

Des de demà per mi (avui per vosaltres), si és fa fora un jugador d'una partida que no ha començat, no se li permet tornar a entrar a la partida en qüestió.

La llista negra també està feta, però encara NO està operatiu l'apartat web per editar-la, afegir usuaris, etc. Ho estarà la setmana que bé.

Adéu !

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 20 ago. 2010, 18:59

I la llista negre sera publica?? Vull dir com va aixo? es una llista kt fas tu privadament i pots seleccionar de diferent color una persona xk no tagrada la seva manera d jugar i tal.... i nomes u veus tu o es una llista on sapunten les persones k mes sa reportat o no san portat be en general? x tutom?

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 20 ago. 2010, 20:03

Valguem Deu
:)
Espero que les llistes negres siguin PRIVADES i absolutament PRIVADES.

Amb qui jo no jugaria mai potser el teu amic del anima i al inrevés.

Si a més hi afegim que Butinet no te autoritat moral, ni legal, per a publicar cap tipus de llista ni negra ni blanca ni verda.

Les llistes Negres han de ser sempre PRIVADES i d'ùs personal.

I actualitzables per el usuari, clar.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 ago. 2010, 22:25

Evidentment, les llistes SERAN PRIVADISSIMES !


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron