Repartiment de cartes

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

Repartiment de cartes

EntradaAutor: catim » 01 maig 2010, 22:47

Hola Carles,

Fa dies que constato que el repartiment de cartes, que sempre he sentit a dir que és a l'atzar, és un desastre.

No hi entenc, però no havia vist mai que dia darrera dia, mà darrera mà, ... contínuament tinguis fallo rodó, o 8 cartes d'un pal, o sols dos pals....

Això passa massa sovint. És la meva opinió.

No sé, potser és sols a mi, però he vist que altres persones comenten el mateix. Crec que no és normal que aquest fet és produeixi tan sovint.

Què opines?

Moltes gràcies
catim

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 03 maig 2010, 11:41

Hola Catim !

Primer de tot disculpes per no haver contestat abans, el cap de setmana no he pogut fer-ho.

Tornant al tema, doncs tinc dos respostes :-p

La primera, la resposta "formal"/estadística/matemàtica/informàtica és que el xino actual (que no s'ha canviat des de fa molt de temps), ha estat revisat per varies persones i s'ha comprovat que es estadísticament correcte.

A mes, des de la polèmica de fa uns mesos ( http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=1931 ) es guarden les diferents distribucions, i no s'ha trobat cap anomalia.

Per exemple, amb el número de partides que s'han fet (4.284.255), la distribució 10 2 0 0 s'hauria d'haver repetit estadísticament 3.2 vegades en cada posició (Nord, surd, est, oest) i s'ha donat: 1, 3, 2 i 2 vegades respectivament.

En resum, que no s'ha trobat cap anomalia al Xino i que reparteix correctament.


Ara bé la resposta "personal". Aquí ja entrem amb les sensacions, amb les ratxes.

Una teòrica que tinc (no demostrada) és que la majoria de gent al llarg de la setmana juguem moltes mes partides al ButiNET que amb cartes reals, i de totes les partides ens recordem de les mes destacades, evidentment, de les que tenim 4 3 3 3 (la distribució mes probable) no ens en recordem.


I les ratxes ... doncs per sort (atzar) o per desgracia, les tenim tots. Seran mes llargues o mes curtes, seran bones o dolentes, però ja acabaran i ja es compensaran.

A partir d'aquí, algun cop han demanat que els jocs es reparteixin equitativament ..... i en la meva opinió seria un error. Per una banda seria una avorriment i per l'altre es quan es perdria la acceptabilitat estadística, i ja entraríem amb les polèmiques personals.


Espero haver-te contestat els teus dubtes catim :-)

Jordi
Site Admin
Entrades: 142
Membre des de: 15 set. 2002, 23:47

EntradaAutor: Jordi » 03 maig 2010, 18:03

a) Estic d'acord amb que el butinet reparteix estadisticament be

b) a vegades potser el que pasa es que on no es dona estadisticament parlant les distribuccions correctes es a la butifarra presencial on potser es barreja poc o malament

c) No crec que la distribuccio mes corrent sigui la 4 3 3 3 perque tot i que le tingut algun cop en butifarra real al butinet mai , en la real el que nomes tenia 11 cartes s'ha queixat de que li faltava 1

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 03 maig 2010, 19:04

jejejejejejje Jordi :shock:


4+3+3+3= 13


aisenyor!!!! :oops:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 03 maig 2010, 19:13

4 3 3 2 ....... aix :-p

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 04 maig 2010, 17:38

Hola Carles,

Reitero que crec que no és normal el repartiment actual, i no parlo de ratxes dolentes ni bones. És evident que a vegades aquest repartiments tan descompensat també ens afavoreix a mi i al meu company/a

M’ha agradat saber la teva opinió.

Moltes gràcies
Catim

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 04 maig 2010, 18:40

catim ha escrit:Reitero que crec que no és normal el repartiment actual, i no parlo de ratxes dolentes ni bones. És evident que a vegades aquest repartiments tan descompensat també ens afavoreix a mi i al meu company/a


Aleshores hem (has) de definir el que és un repartiment normal per poder-lo comparar amb el repartiment ButiNET.

Adéu !

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 05 maig 2010, 22:02

ep!

Carles, tu i jo ja n'hem parlat, però tot i així ho dic per aquí:

partides normals? pos... lo contrari del que he exposat abans.

És a dir, senzillament que sigui esporàdic tot alló que he dit que passa massa sovint,


catim

FerranL
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 18 oct. 2004, 20:42

La sensació d'injustícia

EntradaAutor: FerranL » 15 maig 2010, 18:17

:? Ja m'ha respost més d'un company de joc o partida que la qüestió és de ratxes. El repartiment desigual no és en el nombre de cartes de cada pal si no en la qualitat. Fixant-me en el nivell de rànquing dels contraris i companys i el nivell de joc que fan, tenint en compte la qualitat de les cartes, veig que hi ha alguna cosa que no acaba de rutllar. Fins i tot he demanat, abusant de la paciència dels qui juguen amb mi, quin era el nivell que ells/es veien en mí.
Tal és el punt de desencís en que em trobo per jugar a aquest joc que tant enganxa.
Recordo qu el meu nivell de rànquing era el 1450 aprox. i ara és 1225.
Mala sort? o és que de veritat no en sé gaire?
Salut

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

Re: La sensació d'injustícia

EntradaAutor: plana » 19 maig 2010, 19:24

FerranL ha escrit: Mala sort? o és que de veritat no en sé gaire?
Salut



No et desanimis FerranL, pensa que al meravellós joc de la botifarra, (per sort o per desgràcia) un % molt elevat es sort, jo dic més d'un 60%, pro en Deep em diu que exagero.... el cas es que si agafes una mala ratxa, jo he arribat a perdre 12 patides seguides (oi aivlis?)... i no es només pq jo sigui dolent. També influeix el company, l'estat d'ànim, els contraris i alguna cosa més.
Ja veuràs que en uns dies tot tornarà a ser com sempre... salut i manilles


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron