timing

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

timing

EntradaAutor: bifarra » 22 juny 2010, 20:22

Bones!!

Potser és molt demanar, però jo ho provo. Es podria escurçar el temps per tirar carta?
Sé que hi ha gent amb connexió lenta, i ho entenc, però tot i així, per més lenta que sigui, no crec que es tardi més de mig minut.
Últimament em trobo amb gent que prefereix xerrar pel messenger, abans de jugar la partida amb fluidesa, i penso que mig minut per tirar carta, n'hi ha més que suficient per evitar això.
Ara, igual els que tenen connexió lenta, em salten a sobre...per això demano si en mig minut n'hi ha prou, i si fos així... es podria passar a mig minut??
Gràcies per endavant!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 22 juny 2010, 21:07

Mmmmm, el problema es que el temps aquest es el mateix pels que cauen, i 30 segons per caure i tornar és poc temps.

L'únic que se'm ocorreix és comptar el temps total de joc de cada participant, i si algú va lent que es pugi fer alguna cosa (anular la partida, tancar-la, donar-la per perduda, etc) .... com als campionats.

El problema com sempre, serà el mal us que en faran alguns. Complicat :-p

Adéu !

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 22 juny 2010, 21:33

doncs res, Carles, no he dit res...massa complicat, ho entenc.
xx

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 juny 2010, 17:40

Weno ..... que penseu dels lents a les partides? S'hauria de controlar d'alguna manera (com es fa als campionats)? S'hauria de penalitzar?

A veure que opineu :-)

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 30 juny 2010, 21:12

Carles ha escrit:Weno ..... que penseu dels lents a les partides? S'hauria de controlar d'alguna manera (com es fa als campionats)? S'hauria de penalitzar?

A veure que opineu :-)


Hola Carles,

Jo fa dies que et volia comentar una cosa i aprofito la pregunta per fer-ho.

Quan es fan campionats i la partida no s'acaba per superar el temps límit, pot crear motiu de conflictes el decidir que fer per part de l’organitzador. Què fas? Sumes els temps que cada parella ha utilitzat durant els 20' i decideixes, segons aquest temps, donar la partida guanyada a qui ha "gestionat " millor el seu temps?. Resultat 51 a 0 ? Què fas quan saps que això crearà malestar?

Jo proposo automatitzar aquest control de temps per tal que no sigui una decisió individual segons l’organitzador que toqui a cada moment.

Com?

Donaria un temps per parella de 12 minuts. Si acabat el temps assignat a una parella (els 12 minuts) la partida no s'acabat, el marcador passa automàticament 51 - 0 en contra de qui ha gastat el seu temps i no ha acabat.

Si es pot disposar de rellotge de temps per a poder ser consultat per les parelles, seria ideal.

Així evitaríem:

- Nervis de la parella contraria quan algun jugador van lent, cau o xerra. Que facin amb el seu temps el que vulguin. Si el malgasten i no acaben allà ells, perdran la partida.
- Control del temps de cada ronda als campionats de manera automàtica.
- Evitar decisions impopulars dels organitzadors.
- Evitar picaresques com alentir les partides amb marcador favorable.

Respecte a la proposta de Bifarra, el control de temps seria idea si el programa tirés una carta en cas que el jugador trigués a tirar-la ell, es a dir, el programa substitueix al jugador. Així es podria posar un temps màxim d'espera. .

Si això no fos possible, el posar un temps de què servirà? Expulsar al que triga en tirar? Anul.lar la partida en cas que un jugador superi el temps màxim assignat per tirar carta? Donar un "calambrazo" als dits al "tardon" en quan posi un dit damunt la tecla passat cert temps .....

Ostres que guai :wink: . Proposo aquesta última alternativa :roll:

Ara que jo i les meves connexions, més d'un cop em picaran els dits


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 4 visitants

cron