No hi ha dret!

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
kelkom
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 15 jul. 2007, 19:53

No hi ha dret!

EntradaAutor: kelkom » 20 jul. 2010, 21:10

Despres d'una petita discussio amb el meu company Pere1957, a partir de llavors ell juga a perdre, demano si us plau que consesuem el tancament, a lo que un rival, Roderick diu que no pq van guanyant crec que era 55 a 60 o algo aixi, discutim la jugada i m'entretinc (fallo meu) i em kickejen, torno a la partida i aquets dos amics ja havien marxat... amb la conseqüent perdua de pts,,, Ja li he comentat al Carles... el fallo es meu pero s'hauria de mirar mes aquetses coses....D'aixo en trec dos conclusions;
1.- crec que no jugare mes amb gent que no conec, es una pena pero es aixi. La majoria de gent amb la que jugo son legals pero t'en trobes cada un que dius no se si es bo seguir jugant en xarxa perque potser aborriria aquest joc que m'estimo tant
2.- Potser lo del elo, i ho he llegit en algun missatge del foro esta inhumanitzant aquets joc, tots juguem per divertir-nos i si es pot guanyar llavors collonut, pero arribar a l'extrem de veure com una persona vol perdre volent i per estar guanyant ficar-se a favor seu... no se caldria reflexionar-hi... jo tb m'incloc
Sort i manilles !!

pozi
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 06 oct. 2004, 00:42

EntradaAutor: pozi » 28 jul. 2010, 16:41

Sempre es donen situacions d'aquest tipus. Si fins i tot són inevitables quan juguem al cafè del poble amb gent que ens coneixem de tota la vida, imagina't tu què pot passar en un món virtual on no hi ha res que ens identifica llevat d'un míser nick.

El cas que exposes és força dramàtic. Sobre tot per la poca esportivitat dels teus rivals, que demostren que l'únic que els importa són els punts del cony de l'ELO.

Això de que et kickegin i perdis els punts és una mica cruel, però no em sembla que hi pugui haver solució. Si no es descomptessin els punts dels kickejats ens trobaríem casos en que algú que té la partida perduda decidiria deixar de tirar per no perdre els punts.

Com en qualsevol comunitat, que les coses funcionin bé depèn de l'actitud dels seus membres. Sempre n'hi haurà que trobaran escletxes per treure'n profit, si és que tenir 50 punts més d'ELO és un profit. No s'hi pot fer res més que tenir memòria i evitar els individus que creguis que no tenen tot el fair play desitjable. En aquest punt, com a proposta, crec que estaria bé que cada usuari pugués fer anotacions personals sobre d'altres jugadors, a l'estil de si creu que és un trampós, un "marrullero" o algú amb qui no vol jugar. Passa sovint que tens un "altercat" amb algú i després d'un temps ja no recordes el nick i acabes ensopegant diverses vegades amb la mateixa pedra.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants