Moviment de les finestres

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
ibex36
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 21 des. 2006, 20:15

Moviment de les finestres

EntradaAutor: ibex36 » 17 nov. 2010, 22:43

Carles,
Acabo de trobar-me amb un problema que no sé si coneixes.
Per poder mirar què deia el xat de darrera la partida, he arrastrat la finestra de la partida cap avall. En aquell instant ha aparegut la finestreta que em preguntava si volia contrar, però els botons de dir SÍ o NO quedaven amagats fora de la pantalla, i no podia tornar a arrastrar la finestra al seu lloc per continuar.
Per poder tancar la finestra (abandonant la partida), he hagut de fer-ho amb l’administrador de tasques.
M’ha sabut greu pels altres jugadors.
Records
Ibex36

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 17 nov. 2010, 23:55

No se m'havia ocorregut mai, ni ningú m'ho havia comentat. Ja miraré que s'hi pot fer.

Igualment si vols mirar el xat, a opcions pots activar la opció de "Finestra de partida independent", així pots canviar del xat a la partida sense problemes.

Adéu !

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 18 nov. 2010, 09:04

Bones!!
A mi també em passa, bé, de fet ara ja no, ja n'he après de no moure la finestra, ja que, igual que Ibex36, he hagut de tancar alguna partida també.
Aprofito, Carles, per dir que jugant amb els robots, la propaganda tapa el marcador i no es veu la puntuació de la mà. Apa, més feina, :wink:
Un petó!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 nov. 2010, 16:12

bifarra ha escrit:Bones!!
A mi també em passa, bé, de fet ara ja no, ja n'he après de no moure la finestra, ja que, igual que Ibex36, he hagut de tancar alguna partida també.


Es que mira que feu coses rares :-p

bifarra ha escrit:Aprofito, Carles, per dir que jugant amb els robots, la propaganda tapa el marcador i no es veu la puntuació de la mà. Apa, més feina, :wink:


Si, no me'n vaig donar compte :-(

Cal dir, que si vols jugar amb els robots, i abans et connectes al ButiNET (et pots desconnectar després), ja no et sortirà la propaganda !!

Adéu !


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants