Estadístiques

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

conill

EntradaAutor: Muntana » 14 gen. 2011, 22:04

a veura si m'aclaro qui porta l all i oli per el conill?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 14 gen. 2011, 22:12

Qui tingui l'ELO mes alt convida a la resta !

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 15 gen. 2011, 09:43

Estimadíssim muntana, no porta ai-oli aquest conill, sinó que està fet als vells temps, o sigui a la caçadora.

.- Sr QQ a part de que la Belén Estevan promocioni o no el conill, jo seguire menjan-te'l ja que el millor dels millors com sempre, és el de Girona que per això el promocionem, que per cert no té res a veure amb la Belén Estevan. Mira tu tot el món escombra cap a casa seva que això és el bonic de tenir orígens, o son principis ?,ara no ho sé, però alguna cosa d'això és.

Això de posar els licks als seus frases Sr QQ ho fa pel seu gust i gana, ja que si no veig malament ningú d'aqui li ha dit : "esto no es.... verdad" (ai mira com el concurs aquest de la tele, sap?

Per cert Carles , aquesta és bona molt bona !! jijiji.Però qui està convidat ? :wink: :wink: :lol:

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 15 gen. 2011, 10:04

A part d'això, es pot menjar o no conill (o com l'elo) però criticarlooo???? crec que primer, abans de tot, el que s'ha de fer abans de parlar és provar-ho a partir d'aquí opinar i si no es vol menjar que està en el seu "EXCELENTISIMO" dret,callant i caminant fent el seu caminet i sinó que mengi pollastre que també està molt bo :P

Jinnie
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 29 des. 2010, 20:16

conillades

EntradaAutor: Jinnie » 15 gen. 2011, 11:02

a vore BEt.. el conill és una de les millors carns que hi ha per als carnívors.. i si és de girona ja.. ni pensar-ho dues vegades-- pel que fa a l'excel.lentíssim Qjq jo me penso que hauria de tastar-lo de tant en tant.. tambe li recomano el rap i la llubina, i uns escamarlanets o gambones, o tmabé uns caargolets a la llauna-- perquè no passi gana, segons ens declarava en l'estadística :S No podem permetre això de cap manera!!! I que consti que no vaig conilla! :wink:

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 15 gen. 2011, 12:50

Jinnie no se si vas de conilla volent dir despullada o bé de conilla a la caçadora, ara no ho se bé, però ja se sap, jugant al joc de paraules pretensioses i gairebé diria malvades per part meva, té això aiss ;)

al final crec que amb tant menu ja tenim una carta estil "El Bulli" que ara que ha tancat ja no tindrem competència.

El que volia dir és que a part de el conill comestible també hi ha els conills de angora, suaus, afectuosos i tendres que .. amb una mica de paciència, (si m'ho permeteu dir-ho) arribes a educar, apreciar i estimar, bé com a mascota vull dir.

També hi ha els galls que hi ha que van de "galls de galliner" que volen picar amb el seu bec (tipus Belén Estevan que sembla que li vagi la vida) quan potser són gallines lloques que només serveixen per fer un bon brou i encara. Però hi ha galls que també serveixen o els crien per competir. I ja estem al final del carrer, competir competir i competir, d'això es tractava no? de competir, i qui no vulgui que no competeixi que se senti que mengi que begui el que vulgui el seu gust que jo li dire: bon profit!!.

Entre Pessebres Estevans, conills, pollastres, gallines o galls i peixos ah i ELO'S ,ja no sé on estic, però tant una cosa com una altra s'ha escrit fins a l'infinit i en el més enllà també.
:P :? :lol:

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 15 gen. 2011, 17:59

Carles he anat a demanar un prestec a "La Caixa" pero m'han dit que aixo en aquets moments esta futut, si em tocat invitar a tot el Butinet demanaria a veura si me concediu un aplassament fins final d'any a veura si em toca la rifa de Nadal, tambe pot ser con seria logic que com aixo del "elo" avui ets amunt i dema ni et veuen ja li toqui a un altre :-]] x :x :x

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 15 gen. 2011, 18:44


QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 15 gen. 2011, 19:05

Deep l'ecuació de la recta es:

f(x)= 0,74x-338,87

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 15 gen. 2011, 20:07

QjQ ha escrit:Deep l'ecuació de la recta es:

f(x)= 0,74x-338,87

:?: quina recta? I perquè no una corba?
I en qualsevol cas, insisteixo, correlació i causalitat són dues coses diferents.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 15 gen. 2011, 20:48

[quote="Deepbuti"]I en qualsevol cas, insisteixo, correlació i causalitat són dues coses diferents.

Totalment d'acord.

Clar que tambè son diferents l'enunciat del post i bastants dels continguts que hi ha ......

Es a dir ... com ens ho podem pendre com ... seriós si sembla un ... "campi qui pugui" !!!

Jinnie
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 29 des. 2010, 20:16

QUANTA, PERÒ QUANTA FEBRE!

EntradaAutor: Jinnie » 16 gen. 2011, 11:47

[quote="QjQ"]Tens febre conillera Bet?

PER NAR FENT BOCA:

Febre de bou (Empordà), o Febre lloba (Eiv.): febre molt elevada.
Febre de Malta o febre mediterrània[/b]: malaltia produïda pel micrococcus melitensis, que sol durar llarga temporada i produeix cada dia una accessió de febre cap a la tarda.
Febre groga: malaltia infecciosa en què el febrejant té la cara de color molt groc.
Febres podrides, o Febre de sang podrida
: (ant.) febres infeccioses d'accessió diària durant llarga temporada (Pou. Thes. puer. 159). Menja fruyta frescha e així febrega de febres podrides e d'altres febres, Alcanyís Reg. pest. 15.
Febres contínues: les que duren molt de temps sense interrupció. Febres intermitents: la febre que acomet amb certes intermitències, com les febres terçanes (cada dos o tres dies), febres quartanes (cada quatre dies), etc.
Febre conillera (Cat., Val., Bal.), o febre cucurella(Mall.): iròn., malura fingida o a la qual el qui la pateix dóna excessiva importància per tal d'esser ben atès, de no fer feina, etc.; cast. calentura de pollo por comer gallina.
Febre del fenc: estat febrós del bestiar boví per efecte d'alimentar-se de fenc.
Febre de la llet: estat febrós que s'observa en les mares poc després d'haver parit. Va finar la vida d'unes grans febres, Boades Feyts 408.
«La febre dels diners, o de l'or»: l'afany i inquietuds que causa el desig d'arreplegar riqueses. Mos braços erts vos cerquen amb febre en mos deliris, Atlàntida viii. Am veritable febre va començar a treure la que cobria la porta, Massó Croq. 104.
Donar febre a algú: donar-li feina, preocupacions, molèsties (val.).

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 17 gen. 2011, 12:34

Després d'un dia convalescent d'una febre que no és ni conillera ni ná, sinó que, si hi ha alguna de febre que he agafat és la catatònica, és a dir que he quedat parada quieta sense moure'm en veure tants perjudicis i tan poca sensibilitat.

S' ha posat una nota d'humor a un fil del qual es parlat fins a la sacietat, de l'elo ,del rànquing, arribant a cap conclusió ,sinó que sempre les mateixes després d'un any i dos mesos al qual neix l'Elo i amb això el rànquing,ara toquem temes d'estadístiques i afegint així números i més números, com si fos una reunió d'ESADE, les estadístiques són molt relatives o millor dit, si les fa un que és contrari al rànquing solen aparèixer estadístiques negatives o al revés, per això s'ha de ser totalment neutral.. Ai els numeros.

Però el millor argument sens dubte és la fórmula de la recta, això si!!

A qui es vol convèncer? i amb això que li va? és a cas això un míting polític?.

És com parir un fill i el primer dia ja et diuen "és lleig" i una vegada i una altra

Del "campi qui pugui" m'abstindré, a menys que vulgui dir :"que faci el campionat qui pugui"


final d'un article, la tribuna de Jordi Badia, del punt diari d'avui diu: " .... treballar amb rigor i intel-lingència, s'ha de càrrega de raons, que vol dir deixar de fer el milhomes busca-raons." , i jo afegeixo, d'estar tan pendent dels errors externs no podrem veure mai els interns.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 17 gen. 2011, 16:14

BET ha escrit: ..... S' ha posat una nota d'humor ......

Mireu,

Fins ara no he contestat a tanta resposta sense sentit, preocupada per si la raó de trobar moltes d'elles una mica insulses era, precisament, que em faig gran i no els hi trobava la gràcia. Respostes que moltes d'elles, i sempre segons el meu punt de vista, ratllen una mica l'ironia, la falta de respecte i pinzellades de missatges per a qui es senti al.ludit/da.

Crec que si a algú no l’interessa el tema que s'estava parlant, de manera seriosa, amb no respondre punt i final.

Qui no l'interessi el tema de l'ELO que passi del post.

Si algú està interessat en seguir el post i vulgui contestar, que contesti.

El tema era si el fet de pujar l'ELO estava més relacionat amb el nivell dels jugadors o amb el nombre de partides que un jugador feia.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 17 gen. 2011, 18:14

He de dir abans que res, que jo provava de respondre seriosament i aportant arguments numèrics.
Fins que algú aporta arguments de correlació i causalitat utilitzant graciosament l'edat de jubilació amb lo que se li respon, potser no tant graciosament amb una manipulació de "l'estadística de los pollos", on es posa un link que ho explica mes cientificament que jo mateix.

Apart d'això, soc i serè contrari al rànquing, en la Botifarra, abans, ara i espero fins d'aqui a molts anys..............

Les raons, no científiques, eren i son les següents:

.- Primer la botifarra es un joc de parella, per tant no te sentit un rànquing individual.
.- No hi ha cap ELO, a cap joc, A INTERNET O FORA D'ELL, que jugant-se amb parella la valoració sigui individual.
.- Tots els ELO's están basats, no podria ser de cap altre manera en jocs d'habilitat i si n'hi ha algun basat en la sort serien els de confrontació un contra tots. ( Poker per exemple )
.- El poder escollir els rivals, desvirtua enormement els resultats.
.- Als escacs l'ELO només es millora o empitjora en els Campionat.
.- Apart, i es cert, que per disfrutar jugant els rivals han de tenir un nivell equivalent al teu. L'educació, la simpatia, la bonhomia, el fair-play........per a mi son factors tant o més importants que el ELO.
.- L'existencia del ELO ha segmentat als usuaris de Butinet entre bons i mals jugadors com a traducció d'un ELO més alt o més baix.

Però tot això i més que se'm podrien ocorre no son res més que opinions, personals, contrastables i segurament equivocades............

El que provava d'aportar al donar xifres era confirmar-ho matematicament, i l'única manera al meu abast era aportar la correlació existent entre el nombre de partides fetes i el ELO obtingut. Saben que no tenia res a veure amb la causalitat. Es a dir el nombre de partides pot no ser la causa d'un ELO alt, però si existeix una correlació.
No tinc elements per a probar les causes, que d'altre banda també podrien ser discutides............

De fet tant i fa................
Jo no jugaré mai per rànquing, sino es en campionat i el 99,9% si que ho fa.

Per tant ja son ganes discutir-ho
:D

I per cert continuaré, o més ben dit deixaré de menjar conill, mentrestant la Belen Esteban sigui la seva imatge pública, com molta gent va deixar de comprar Zanussi quan era el patrocinador del R.Madrid.
:D :D :D


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron