temps

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

temps

EntradaAutor: Muntana » 09 juny 2011, 22:37

seria interesant si es pogués fer un canvi referent a l'avis de temp esgotat, ahir em vaig trobar al 11 dat que perdia no se si era de 8 0 10 punts no gaires, faig trunfos delegats els contraris no contren i al moment de començar la primera jugada surt l'avis de "temps esgotat, aquest sera l'ultim dat" coi si surt abans perdent no faig trunfos sino butifarra pero com que creia que encara quedava un dat no vaig voler riscar i jugarnos la partida a la propera i ultima ma, la meva pregunta es si seria posible que l'avis surtis abans i en tot cas si ja s'ha començat el dat que deixi acabar-lo i fer-ne un altra.

wakey
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 28 abr. 2005, 12:29

EntradaAutor: wakey » 10 juny 2011, 02:23

muntana ja ser ke lo ke dius tu amb lo ke dik jo no te res a veure,pero ke sapigues ke no eren 8 o 10 punts, sino 30 i si arribem a fer un dat mes ja et dik jo ke no guañeu el campionat kom vau guañar,per tan doneli gracies al temps aket cop,posdata;estik d'akord amb aixo ke dius pero no krek ke sigui posible em sembla

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

temps

EntradaAutor: Muntana » 10 juny 2011, 18:01

company wakey, ja he dit que no recordava exactament els punts, de fet els punts, guanyar o perdre la partida etc etc no es el tema ni es que ens importes molt al meu benvolgut company amagoscom i a mi, nosaltres no varem fer cap queixa a en Carles sobre el temps empreat, lo que jo volia aclarir era si hi havia alguna posibilitat de que no sortis avis d'ultim dat quan aquest ja estava començat. una abraçada

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

TEMPUS FUGIT

EntradaAutor: corpetit » 12 juny 2011, 16:02

Bones,

El tema del rellotge opcional o activable a gust del consumidor crec que s’ha parlat ja molts cops. I potser no s’implanta per evitar abusos.

Carles, podries explicar, si no és molt demanar, com funciona el temps en els campionats?

Es podria tindre per escrit en l’apartat de “normes dels campionats”?

Què es considera que una parella “consumeixi considerablement més temps que l’altra”? un 50 % més? El doble? El triple de temps? O amb un segon n’hi ha prou?
Què es considera “gastar més temps del normal”?

S’aplica automàticament o cas per cas? Si es fa cas per cas, què es té en compte?

No és que sigui molt important però en el campionat del que es parla, els campions, com es diu aquí, van guanyar una partida per temps que a manca d’un dat perdien de 30. Els segons classificats del campionat tenen dos resultats també de victòria 0 a 51. També podria ser casualitat. Ho desconec.

Jo ho considero igual de vàlid i legal, tant els primers com els segons hi van arribar per mèrits propis tenint en compte que hi ha 3 maneres de guanyar una partida: passant de 100 punts; tenint més punts a favor al final del dotzè dat; i emprant “considerablement” menys temps si no s’han jugat 12 dats. És obvi que n’hi hauria una quarta que seria l’antiesportivitat de la parella rival (calaix de sastre on hi cabrien altres formes com l’abandonament o expulsió per insults, menyspreu, trampa...) El “problema” és que, si bé les dues primeres premisses són objectives i determinades, la tercera és indeterminada. O almenys a mi m’ho sembla. I no tothom en té coneixement de com funciona aquesta “tercera norma” del temps. També m’ho sembla.

Es dóna la casualitat que ens podem trobar en situacions rocambolesques. Sense anar més lluny, el campionat de divendres ens vàrem trobar en una situació especial. Era l’onzè dat i se’ns avisa que serà l’últim només començar-lo. Anàvem guanyant 85 a 47. Sigui pel motiu que sigui, nosaltres jugàvem més lents que l’altra parella, no excessivament, però si bastant més lents (almenys era la meva sensació). Immediatament, la parella rival va contrar, al meu entendre encertadament ja que no hi havia temps per a més i perdien de 38. Punts irrecuperables si no contraven, hi estaven obligats atenent a l’anunci d’últim dat en joc. Doncs bé, vam acabar guanyant 10 punts que foren 20 en ser contrats i vam acabar l’onzè dat amb 105 a 47. És a dir, vam superar la barrera dels 100 punts (primera forma de guanyar). Finalment vam acabar en cinquè lloc.

La pregunta és una mica llarga. Els contraris juguen bé per a mi, i contren en l’últim dat. Però, si no contren, sols perden 10 punts i acabem guanyant 95 a 47. Doncs bé, com no s’haurien jugat tots els dats, llavors entraria en escena el factor temps. Si haguéssim consumit més temps que l’altra parella (almenys considerablement més temps), llavors perdríem la partida 0 a 51 i hauríem quedat en 14 posició. O sigui, en realitat, el simple fet de contrar (única possibilitat que tenien per a guanyar per punts) els fa perdre la partida i 109 punts. I a nosaltres al revés i pujar 9 posicions. És correcte?

Siau.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

TEMPUS FUGIT

EntradaAutor: corpetit » 22 juny 2011, 18:55

Bones,

Ja veig que sí, que era demanar massa.

Bé, què hi farem? Un altre cop serà.

Adéu.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 23 juny 2011, 16:58

:)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: TEMPUS FUGIT

EntradaAutor: Carles » 07 jul. 2011, 21:40

Ui perdó que no hagi contestat abans, se'm va passar.

corpetit ha escrit:Carles, podries explicar, si no és molt demanar, com funciona el temps en els campionats?


Doncs és ben fàcil: el servidor conta el temps que utilitza cada jugador en realitzar cada una de les seves accions: cantar triomf, contrar, tirar carta, recollir, etc.

El temps, és compte des de que el servidor envia la acció, fins que el servidor rep la resposta.
Per tant, el temps de cada jugador és "la suma" entre el temps utilitzat per "pensar" i altres temps com ara la connexió, la velocitat del PC, les caigudes, el que trigues a ficar-te preparat, etc.

En acabar la partida, el organitzador del campionat disposa dels temps dels 4 jugadors.
En cas que la partida s'acabi per que algú ha fet els 101 punts, o per que s'han jugat els 12 dats, doncs no es te en compte el temps.

En cas que la partida s'acabi per temps (menys de 12 dats), aleshores el organitzador pot decidir donar la partida per algú si creu que una parella “consumeixi considerablement més temps que l’altra”.

corpetit ha escrit:Es podria tindre per escrit en l’apartat de “normes dels campionats”?


Doncs si, hi hauria de ser. Aprofitaré que ho he escrit aquí per ficar-ho.

corpetit ha escrit:Què es considera que una parella “consumeixi considerablement més temps que l’altra”? un 50 % més? El doble? El triple de temps? O amb un segon n’hi ha prou?
Què es considera “gastar més temps del normal”?


Doncs, això ja és decisió de cada organitzador.
En el meu cas, considero mes temps del normal quan amb la diferencia de temps entre una parella i l'altre hagués sigut suficient per acabar els 12 dats.
O sigui: que no es el mateix que hi hagi una diferencia de 1 minut i s'han quedat al dat 11, que hi hagi una diferencia de 1 minut i que s'han quedat al dat numero 5.
En el primer cas, jo donaria la partida pels que han trigat menys, i en canvi al segon cas no.

Però en la majoria dels casos, estem parlant de mes de 2 minuts de diferencia, ja que el que va lent, ho va tota la partida i sol ser per problemes de linea.

corpetit ha escrit:S’aplica automàticament o cas per cas? Si es fa cas per cas, què es té en compte?


Es fa cas per cas. Goto paràgraf anterior.

corpetit ha escrit:Jo ho considero igual de vàlid i legal, tant els primers com els segons hi van arribar per mèrits propis tenint en compte que hi ha 3 maneres de guanyar una partida: passant de 100 punts; tenint més punts a favor al final del dotzè dat; i emprant “considerablement” menys temps si no s’han jugat 12 dats. És obvi que n’hi hauria una quarta que seria l’antiesportivitat de la parella rival (calaix de sastre on hi cabrien altres formes com l’abandonament o expulsió per insults, menyspreu, trampa...) El “problema” és que, si bé les dues primeres premisses són objectives i determinades, la tercera és indeterminada. O almenys a mi m’ho sembla. I no tothom en té coneixement de com funciona aquesta “tercera norma” del temps. També m’ho sembla.


Jo es que no se malpensar ..... així que per mi, la norma del temps (la quarta que dius tu) es per problemes en les connexions, caigudes, etc. No per que perdin temps volent. Ni que suposo que pot passar.

corpetit ha escrit:Es dóna la casualitat que ens podem trobar en situacions rocambolesques. Sense anar més lluny, el campionat de divendres ens vàrem trobar en una situació especial. Era l’onzè dat i se’ns avisa que serà l’últim només començar-lo. Anàvem guanyant 85 a 47. Sigui pel motiu que sigui, nosaltres jugàvem més lents que l’altra parella, no excessivament, però si bastant més lents (almenys era la meva sensació). Immediatament, la parella rival va contrar, al meu entendre encertadament ja que no hi havia temps per a més i perdien de 38. Punts irrecuperables si no contraven, hi estaven obligats atenent a l’anunci d’últim dat en joc. Doncs bé, vam acabar guanyant 10 punts que foren 20 en ser contrats i vam acabar l’onzè dat amb 105 a 47. És a dir, vam superar la barrera dels 100 punts (primera forma de guanyar). Finalment vam acabar en cinquè lloc.


Aquest es un dels motius per que no hi ha rellotge al campionat. No trobaria bé que passen (en la meva opinió).

corpetit ha escrit:La pregunta és una mica llarga. Els contraris juguen bé per a mi, i contren en l’últim dat. Però, si no contren, sols perden 10 punts i acabem guanyant 95 a 47. Doncs bé, com no s’haurien jugat tots els dats, llavors entraria en escena el factor temps. Si haguéssim consumit més temps que l’altra parella (almenys considerablement més temps), llavors perdríem la partida 0 a 51 i hauríem quedat en 14 posició. O sigui, en realitat, el simple fet de contrar (única possibilitat que tenien per a guanyar per punts) els fa perdre la partida i 109 punts. I a nosaltres al revés i pujar 9 posicions. És correcte?



Si, correcte, i molt rebuscat.

Adéu !


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron