Tenir un lloc on valorar al usuaris del butinet!

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
AMI09
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 02 set. 2011, 20:11

Tenir un lloc on valorar al usuaris del butinet!

EntradaAutor: AMI09 » 05 set. 2011, 13:43

És trist que de vegades haguem de mira si tenim gent de confiança per poder jugar una partida per assegurar-te que no et faran una mala passada, com ara, si perds la conexió -cosa que ens pot passar a tothom en algun moment- o de vegades puguis demanar per consensuar perque t´ha sorgit alguna cosa urgent i saber que els companys et faran aquest favor.

Ja oblidant-nos del elo que perds, el que m´agradaria és que hi pogués haver un lloc on poder consultar el comportament de certs usuaris i al mateix temps poder valorar als que tenen un bon comportament.

Crec que en un apartat així veuriem la gent en la que pots confiar.

No ser com podria ser, si valorant amb estrelles per exemple, (amb alguna mena de filtre per a que no et posessin estrelles per que si) o a lo millor al acabar la partida el servidor et demanes una valoració dels jugadors.

Potser és complicat de montar-ho però si més no, segur que seria efectiu.

:?: :idea: :roll:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 05 set. 2011, 14:02

Bona proposta AMI09 :-)

Jo de moment no diré la meva, a veure que opinen els altres forerus :-p

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 05 set. 2011, 16:15

Hola AMI09: Aquest es un tema de sempre: Això, ara,.... només es el joc de la botifarra per internet. La educació s'ensenya a les cases de cadascú i a les escoles.

Al posar el rànquing s'ha guanyat en competitivitat però desgraciadament hi ha gent que vol guanyar a qualsevol preu, sense mirar de quina manera. Jo he contat fins a 12 persones diferents que entren i surten abans de donar el ok, entren miren el rànquing dels altres jugadors, i sense dir ni ase ni bèstia, surten de la partida abans de començar.

Si tens poc rànquing, el creador de la partida et fa fora o tanca la partida directament. Hi ha d'altres que quan estan els 4 jugadors, el creador tria el que més li agrada..!!!!

Si ets un creador amb poca puntuació, cal que estiguis ben assentat, pots estar hores sense completar la partida

La teva suggerència, crec que sols portaria a que els mateixos de sempre, es votessin entre ells. Per sort ara tenim l'opció de la llista negra........

Crec que aviat molta gent veurà que es millor (per passar l'estona) jugar sense rànquing, fins ara la solució es jugar amb gent del general, encara que allà tenim altres problemes.... En la marxa que portem, aviat serem més a jugar sense rànquing.

Carles, no es possible que per poder jugar amb rànquing es tingui de entrar necessàriament a la sala rànquing?... Som molts que juguem per rànquing per inèrcia........

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 05 set. 2011, 18:01

1ª i 2ª Divisio

Els que tinguin mes de 1500 no puguin entrar a partides de
-1500 si no els conviden.
Els que tinguin -1500 no puguin entrar a partides de+ 1500 si no els conviden.

AMI09
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 02 set. 2011, 20:11

EntradaAutor: AMI09 » 05 set. 2011, 22:03

hola Plana,

La meva proposta no te res a veure amb rànquing sinó amb el comportament de certs personatges mal educats, sigui perque insulten, abandonen sense motiu o perque només tenen ganes de tocar els pebrots.

Tenir la posibilitat de poder tenir aquesta informació crec que ajudaria atenir més bon rotllo.

Jo sóc més nova al butinet i de vegades entro i no trobo gent coneguda, llavors entro en alguna partida de gent que a lo millor no conec i de vegades trobo bon rotllo i d´altres la pifio.

Si vull jugar per esbarjo, em sembla injust que hagi d´esperar a que entrin nicks coneguts que sé que hi jugaré a gust, però com et comentava abans també ni hi ha de desconeguts que són bona gent.

Si tingués aquesta informació no em posaria de peus a la galleda.

Oblidem el elo no vaig per aqui ni molt meys. només parlo d´educació.

Crec, que en Carles va crear el Butinet amb ànims de que hi hauria bon rotllo entre la gent que s´hi apuntes. Pel poc temps que fa que hi sóc, veig que hi ha gent que és creu que aqui hi val tot i no és així.

Ja he comentat també que no sé com s´ha de fer per a que sigui la millor manera, com filtrar-ho, no en tinc ni idea, però si fós posible, seria una bona solució per posar als malcarats al seu lloc.

Suposo que gent com tu, si fa més temps que hi sou, debeu estar més indignats que jo, a ningú li agrada que li entri una "epidèmia" a casa.

És només un aclariment de la meva proposta.

Saluts



:D

AMI09
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 02 set. 2011, 20:11

EntradaAutor: AMI09 » 05 set. 2011, 22:32

Hola batet,

Els que tinguin mes de 1500 no puguin entrar a partides de
-1500 si no els conviden.
Els que tinguin -1500 no puguin entrar a partides de+ 1500 si no els conviden.

Jo crec que els que tenen més de 1500 i obren partida pública és per a que hi pugui entra tothom, clar que sempre n´hi ha que a lo millor després surten abans de començar.

Aquests són els que també m´agradaria saber si obren i sé que després han de marxar ja no hi entro.

Penso que els que tenen més de 1500, posiblement van tenir sort al crear el nick i seguidament guanyar bona part de les primeres 15 partides, on el elo puja bastant i llavors l´han sabut mantenir perque són bons jugadors.

Crec que jugant amb gent així se n´aprén, i a mi personalment m´agrada jugar amb molts d´ells.

Jo per a que m´entengueu, només vull bon rotllo, si entro és per passar una bona estona, i no per anar-me´n a dormir enrabiada, com m´ha passat més d´un dia.

Muas

:D

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

Assumpte: Tenir un lloc on valorar al usuaris del butinet!

EntradaAutor: droig » 06 set. 2011, 12:43

Bones a tots,

també crec que seria interessant tenir informació addicional dels jugadors abans de jugar. Per exemple:

    - Temps de resposta del jugador (veuríem si seria lenta)
    - Percentatge de partides innacabades (més detall que els colors)
    - Jugadors que el tenen a la llista negra (pot ser ajudarà a jugadors mal educats per no ser-ho tant )
    - Tipus de sistema preferit (obligat-lliure, clàssic-modern, descart negatiu-positiu)
    - Ratxa (últimes partides +1 o -3, etc )
    - Medalles (campionats guanyats a butinet)
    - Etc


Botó dret sobre el jugador - Informació del jugador

Es podria fer un petit qüestionari final? Educat o no Educat, per poder-ho utilitzar (no fent falta pubilcar llistes negres al web)

Un lloc per votar al web? No sé si seria bona idea...podrien haver-hi comentaris massa gruixuts!

Salutacions,
droig :-):-)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Assumpte: Tenir un lloc on valorar al usuaris del butine

EntradaAutor: Carles » 06 set. 2011, 12:51

droig ha escrit:Un lloc per votar al web? No sé si seria bona idea...podrien haver-hi comentaris massa gruixuts!


Jo entenc que hauria de ser TOT anònim. Per exemple, com diu la AMI_09, tal com hi ha amb la llista negra, que es pugi ficar "estrelletes" a un jugador.

Adéu !

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 06 set. 2011, 16:45

Bones!!
Si el que realment preocupa és l'educació i el tema ELO passa a segon terme, en crear una sala pels que no som amants de l'ELO n'hi hauria d'haver prou.
Amb aquesta nova sala, ens trobaríem els que no volem jugar ELO (seria més fàcil muntar partides) i ens estalviaríem haver de dir 'no' cada vegada que algú et convida a jugar rànquing. Per altra banda, si tinguéssim ganes de jugar amb els amics que juguen rànquing, també ho podríem fer.
No voldria que se'm malinterpretés i us penséssiu que dic que els que juguen rànquing són maleducats...és una altra manera de fer, simplement.
Pel que fa a les 'estrelletes', no crec que sigui molt bona idea. Penso que això portaria a fer més 'muaaaasss' ¨gratuïts dels que ja hi ha ara :wink: i, si s'ha de penalitzar, qui assegura que no hem jutjat malament a algú??
Un petó!!

nika4
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 20 nov. 2009, 20:32

EntradaAutor: nika4 » 06 set. 2011, 20:17

Bona tarda,

jo també em declaro en contra de posar estrelletes, no m'agrada la idea... Trobo que has de trobar-te tu mateix amb la gent que no val la pena, i si s'escau posar-la a la llista negra, no em sembla "correcte" parlar pel què han vist altres.
D'altra banda, dels indicadors que proposava drop, potser el què si que posaria és el primer (Temps de resposta del jugador) tot i que, amb 3 nivells com està el percentatge de partides innacabades. Crec que "no fa falta" més presició.

Nus veiem,
nika

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 06 set. 2011, 21:07

Des de q vaig entrar al butinet al 2004 és cíclic parlar de l'educació dels jugadors... q si abandonan, q si insultan al company, q si no paran de parlar al xat mentres juguen...

A mi el q em funciona genial és: no tornar a jugar amb determinats nicks... i punt.

Estrelletes? q no siguin grogues si us plau q són de trist record.


PS: Ah per cert jo calço el 37 per si també cal classificació per això...
peach l’ha editat per darrera vegada el dia: 06 set. 2011, 21:34, en total s’ha editat 1 vegada.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 06 set. 2011, 21:23

Hola, bona tarda.

Pel tema educació, utilitzem les eines del Butinet, si algú no es comporta, reportem-ho i que actui l'administrador. A partir d'aquí, si un usuari te un percentatge alt de kiqueig/temps al butinet o ban/temps al butinet, en lloc del semàfor, un quadrat o un rombo.

Les partides de rànquing s'haurien de fer, exclusivament, a la sala Rànquing (que per això es va crear), i deixarìa la sala Butinet per les partides sense rànquing.

Es podría crear una opció per que cada usuari indiqui el tipus de partides que vol jugar (Obligades, Lliures, Totes) i si el conviden a una partida que no es del tipus escollit, que el sistema avisi al creador ... "L'usuari xxx no accepta partides d'aquest tipus"

Salutacions,


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron