Dia sense ranquing

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Dia sense ranquing

EntradaAutor: Carles » 28 ago. 2014, 21:26

Hola ButiNETaires !!

Sou molts que us queixeu del rànquing, però a la mateixa vegada és molt complicat fer una partida sense rànquing Shocked Shocked

Així que proposo fer un "Dia sense rànquing": durant aquell no es podran fer partides de rànquing. Per exemple, un cop a la setmana per provar/començar.

Que us sembla???

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Enquestes

EntradaAutor: corpetit » 01 set. 2014, 16:19

Bones,

Carles, no cal dir que ets el cap de l'empresa Butinet i que pots portar-la com més de gust et vingui. Hi tens tot el teu dret, només faltaria.
El primer dia que ens vam veure ja et vaig comentar que, si vols enquestes amb alta participació, hi havia una manera força senzilla de fer-les.
Corregeix-me si m'equivoco però, quan entrem a jugar, tots passem pel mateix servidor. Hi va haver un temps que fins i tot es veia durant uns instants que se't carregava llavors mateix el programa (almenys ho feia el meu ordinador, ara ja no em passa o no es nota tant).
Doncs bé, es podrien carregar enquestes senzilles com aquesta, per nick i connexió al servidor. És a dir, que un cop al mes o cada dos mesos, se't carregués una enquesta d'aquestes amb respostes tipus: Sí, No, ara no toca. Enquestes que amb menys d'un minut es poguessin ventilar.
D'aquesta manera, qui entri a butinet i no contesti l'enquesta, el següent cop que entri li torni a repetir, fins que ho faci. Un pic contesti, l'enquesta ja no se li presentaria més i fins a la pròxima, d'aquí a dos mesos, per dir alguna cosa.

En aquest cas seria alguna cosa així com:

"Voleu fer un dia setmanal sense rànquing?

- Ara no puc contestar (seria per casos com que s'hagués penjat i es volgués entrar ràpid en partida. Simplement caldria prémer enter).
- Sí.
- No.
- No ho sé, encara no tinc l'opinió formada, no m'interessa o m'és igual.

Més informació als fòrums (i enllaç)."

Jo que no entenc ni un borrall d'informàtica, em faig la següent pregunta: "seria molt difícil implantar-ho?". Gràcies.

Si et serveix d'alguna cosa, en aquest cas contestaria l'última. Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 01 set. 2014, 16:26

Tot això ja ho se, però per començar es pregunta als fòrums :-)

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Enquestes

EntradaAutor: corpetit » 01 set. 2014, 18:03

Bones,

Això vol dir que, després de 10 anys, ho faràs?

Oeeeh, oeh, oeh, oeeeeeeeeeh!

Serà la millor aportació en anys.

Adéu.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron