suggeriment

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
butifarr
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 28 jul. 2012, 19:43

suggeriment

EntradaAutor: butifarr » 30 jul. 2016, 14:42

Jugo sovint contra la màquina.
Els hauríeu de programar perquè si jo surto de manilla el robot company em tirés l'as.
Merci!

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: suggeriment

EntradaAutor: corpetit » 31 jul. 2016, 14:59

Bones,

Benvolgut butifarr, sempre hauria d'entregar l'as damunt la manilla del company?

- També l'as de trumfo?
- En botifarra i sent pal marcat pel company també?
- I del tercer pal també? és a dir, si canten trumfo els altres, s'han tocat tots els pals dues vegades menys un i no volem donar un descart als contraris repetint un dels dos pals tocats i ens veiem obligats a anar de manilla de cara, llavors també ens ha de donar l'as?
- Entenc doncs que tu et refereixes que el company t'ha d'entregar l'as damunt la manilla només si es tracta de la primera sortida teva. Que si es tracta d'una segona o tercera sortida no? Llavors si es dóna el cas que un contrari canta directe i no ha fallat cap pal i tu fas una nova sortida de manilla de cara, el company no t'ha de donar l'as perquè no es tractarà de la teva primera sortida?
- I si cantant nosaltres i un cop hem fet net de trumfo el company ens marca que té el seu millor pal per exemple a l'oro (imagina't que en porta 6 d'as cavall), nosaltres en tenim dos de manilla i ens encarem de manilla per donar-li entrada amb el segon oro, llavors també ens ha de donar l'as damunt la nostra manilla?

El que vull donar a entendre és que considero terriblement complicat establir un ordre de directrius i prioritats. Cada ordre pot portar aparellada cinc "contraordres" i cada "contraordre" cinc "contracontraordres" més, per dir-ho d'alguna manera. I així successivament. Cada partida és un món, i un món contínuament en moviment, mutable i diferenciat dels anteriors, havent d'obrar en conseqüència en cada cas en particular.

No entenc un borrall de programació però un joc tan casuístic com la botifarra ha de ser molt complicat de programar i és impossible de fer-ho al gust de tothom.

El creador dels robots és en DeepButi, el qual molt gentilment els va cedir a Butinet, pel que sé, a canvi de res. Són, amb diferència, els millors robots que he jugat mai. Només cal que et passis per Ludo i facis un parell de partides amb "allò". Fliparàs en colors.

Aquests robots són una eina molt valuosa. Juguen raonablement bé. Tenen els seus punts febles o coses que no agraden del tot però, com he dit abans, la seva programació ha de ser molt complexa i mai poden ser del gust de tothom. Són de gran utilitat pels aprenents i per a formar nous jugadors.

Si en Deep va voler programar que mai donessin l'as damunt la manilla, és la seva manera de jugar i ho hem de respectar. Nosaltres únicament hem de tenir present que no ens donaran l'as sortint de manilla encara que en tinguem 6 de manilla, rei i cavall. Ho hem de tenir present i llestos. En la majoria d'ocasions jo també vull que el company m'entregui l'as si m'encaro de manilla, però tampoc és una errada tan greu. De vegades ens perjudicarà i de vegades ens beneficiarà perquè en no sortir de manilla de cara potser pescarem l'as dels contraris i farem basa amb el rei.

Només podem que donar les gràcies al Deep per la seva bona feina i predisposició. I si mai s'atrevís a fer una nova versió, estaria orgullós d'ajudar-lo en allò que pugui i em sigui possible. Perdoneu l'extensió. Salut.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron