rodonets bloquejant

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
kimiric
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 02 abr. 2003, 09:51

rodonets bloquejant

EntradaAutor: kimiric » 29 maig 2017, 20:30

No sé si algú més s'hi ha anat trobant, però d'un temps ensa m'he trobat diversas vegades en el cas de que un usuari de pagament entra a la partida creada per el servidor, i no la comença, amb la consecuencia de que de mentres el servidor no crea mes partides, a l'espera de que començi la ja creada.
Estranya fotma d'utilitzar els privileguis com usuari de pagament.
Crec que en Carles ja deu haver pres nota alguna vegada. Si en el moment de la situaciò esta en el xat cap problema, els fa fora un moment i ja est, però es evident que no pot serhi sempre.
Es tan sols una petite queixa, per l'emprenyada d'ahir.
Salutacions i espero que em perdoneu les faltes d'ortografia, fruit de la meva educaciò franquista, i de la meva escasa (nul.la) disposiciò per millorar.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: rodonets bloquejant

EntradaAutor: corpetit » 29 maig 2017, 23:42

Bones kimiric,

Ningú t'ha de perdonar per l'ortografia. Tots fem el que podem.
Hi ha altres llocs on el programa fa fora de la partida a aquell que triga X segons sense validar-la. Després, l'usuari quan se'n dóna compte que l'han expulsat de la partida, torna a entrar i llestos.
Com que això deu ser molt complicat de programar o no interessa, sempre pots demanar pel xat a algun altre usuari de pagament que et creï una partida. Jo n'he creat dotzenes de vegades pels altres. Un cop s'ha creat la partida i ha entrat un jugador, marxes de la partida i els altres poden entrar i jugar-la.

Salut.

kimiric
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 02 abr. 2003, 09:51

Re: rodonets bloquejant

EntradaAutor: kimiric » 30 maig 2017, 18:42

estem d'acord corpetit, i va ser el que vam fer, i l'usuari Alfred01 amablament va crear alguna partida.

Això que expliques de fer fora al jugador que no valida ja funciona en el butinet, però només per els usuaris convidats. Crec que sería bona idea si es pogués aplicar a tots.

Una abraçada.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 4 visitants

cron