pels kefes...

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.
sefu
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 18 feb. 2008, 18:28

pels kefes...

EntradaAutor: sefu » 03 abr. 2009, 18:02

entenc que el que no guardi les formes i es passi, es foti fora. Cap problema. Però jo m'he vist amb un problema gros.
Us explico:
Se jugar (fa més de 20 anys que jugu)i tinc contrincants que quant guanyen s'en riuen de mi.
Jo després em cago amb sa puta mare. Sempre he estat educat. Fins i tot si em deixen a zero. Heaprés a guanyar aprenent a perdre.
Haurieu de mirar-o això.
Un altre:
el que va posar les quotes despatxeulo. No hi enten res. Segurament és una bona persona però valdria més que munyis cargols...

Us explico. La quota és desorbitant. Sou gilipollas. Qui paga 50€ al mes és ric. Si poseu encara que sigui com a molt... 5€ al mes... quedareu acollonits de la gent que s'apuntarà i fotareu a fora el inútil (amb tots els respectes) que us ha enviat a la merda.
Una abraçada forta.
sou els millors
albert serra
macagumdeu@hotmail.com

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: pels kefes...

EntradaAutor: Carles » 03 abr. 2009, 18:15

sefu ha escrit:entenc que el que no guardi les formes i es passi, es foti fora. Cap problema. Però jo m'he vist amb un problema gros.
Us explico:
Se jugar (fa més de 20 anys que jugu)i tinc contrincants que quant guanyen s'en riuen de mi.
Jo després em cago amb sa puta mare. Sempre he estat educat. Fins i tot si em deixen a zero. Heaprés a guanyar aprenent a perdre.
Haurieu de mirar-o això.
Un altre:
el que va posar les quotes despatxeulo. No hi enten res. Segurament és una bona persona però valdria més que munyis cargols...

Us explico. La quota és desorbitant. Sou gilipollas. Qui paga 50€ al mes és ric. Si poseu encara que sigui com a molt... 5€ al mes... quedareu acollonits de la gent que s'apuntarà i fotareu a fora el inútil (amb tots els respectes) que us ha enviat a la merda.
Una abraçada forta.
sou els millors
albert serra
macagumdeu@hotmail.com


Doncs està clar, que pagaràs oi ??
Per que la quota son de 6 euros/mes o 50 euros/any (que son poc mes de 4 euros/mes).
Aquí ho tens explicat amb les diferents tarifes: http://www.butinet.cat/index.php?pagina=quota

I estem d'acord en en una cosa, que 50 euros al mes seria una ANIMALADA.

-------

Sobre el tema faltar al respecte, si algú te falta al respecte i t'hi tornes, et fiques al seu nivell, i pots ser kikejat.

Si algú te falta al respecte, ho has de reportar per que els administradors puguem actuar:
http://www.butinet.cat/index.php?pagina=manual_reportar

Adéu !

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

Re: pels kefes...

EntradaAutor: BET » 04 abr. 2009, 14:40

sefu ha escrit:entenc que el que no guardi les formes i es passi, es foti fora. Cap problema. Però jo m'he vist amb un problema gros.
Us explico:
Se jugar (fa més de 20 anys que jugu)i tinc contrincants que quant guanyen s'en riuen de mi.
Jo després em cago amb sa puta mare. Sempre he estat educat. Fins i tot si em deixen a zero. Heaprés a guanyar aprenent a perdre.
Haurieu de mirar-o això.
Un altre:
el que va posar les quotes despatxeulo. No hi enten res. Segurament és una bona persona però valdria més que munyis cargols...

Us explico. La quota és desorbitant. Sou gilipollas. Qui paga 50€ al mes és ric. Si poseu encara que sigui com a molt... 5€ al mes... quedareu acollonits de la gent que s'apuntarà i fotareu a fora el inútil (amb tots els respectes) que us ha enviat a la merda.
Una abraçada forta.
sou els millors
albert serra
macagumdeu@hotmail.com


Sort hi ha :shock:


Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 49 visitants

cron