Adéu amic Gummo

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 935
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Adéu amic Gummo

EntradaAutor: Angeles » 27 abr. 2024, 21:31

Imatge
Amic Jaume, amic Gummo,
Ens has deixat. Tenies moltes ganes de viure però unes maleïdes cèl·lules no t'ho han permès. Has marxat massa aviat, massa ràpid. El dia 25 d'abril a les 18:15 hores, amb només 64 anys i molta guerra encara per donar.
No he tingut temps de acomiadar-me de tu, no m'ha donat temps de dir-te adéu, no m'ha donat temps de agafar-te la ma i desitjar-te bon viatge, no he tingut temps de dir-te que descansis en pau, que potser ens trobarem més enllà, que potser per a tu tot comença ara.
Molts cops t'he dit, això si, el que m'agrada jugar amb tu a la botifarra, el teu saber estar jugant, el teu saber perdre, el teu saber guanyar. Molts cop t'he dit l'estimada que m'has fet sentir i tot el que t'apreciava.
Perquè a pesar de ser la persona més tossuda, més xerraire i amb més vitalitat que conec, erets sense cap mena de dubta una GRAN persona. Així en majúscules.
L'últim campionat que vam fer va ser aquest any a Puigvert, Van gaudir molt com sempre fèiem jugant junts, et trobaré a faltar, molt.... molt
Sempre estaràs dintre del meu cor estiguis on estiguis.
Descansa en pau estimat amic. I com sempre deies quan marxaves .............. ja parlarem.

RamonBIS
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Re: Adéu amic Gummo

EntradaAutor: RamonBIS » 27 abr. 2024, 22:11

M'agafa de sobte la notícia, no tinc paraules per expressar el dolor de perdre un company de mols anys en els que em disfrutat del joc que tants ens agrada i em après molt de un gran jugador com tu, però per sobre de tot una gran persona.
Descansa en pau, una abraçada per tots els amics.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 870
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Adéu amic Gummo

EntradaAutor: corpetit » 28 abr. 2024, 11:55

Bones,

No ens aveníem gaire ni en el joc ni en la vida en general però de tots és conegut i no sobra dir que eres un gran jugador i millor persona.
Descansa en pau Gummo.
Una abraçada als familiars i amics.


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants