El Real Madrid campió de la lliga de les estrelles.

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

El Real Madrid campió de la lliga de les estrelles.

EntradaAutor: Adonis » 06 maig 2008, 02:25

El Real Madrid campió de la lliga de les estrelles.

Molt deportivament felicito als “merengues” i no ús penseu que un “culé” com jo , li agradi que aquet adversari guanyi res, ho dic perquè estic voltat de madrilenys on visc, i tinc de aguantar les seves celebracions fins les tantes de la nit.( Manresa cor de Catalunya i son a cents) o potser a mils...... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Aquest any...com el passat l’equip dels meus amors plegat de “estrelles” no en fet honor a les expectatives que tots esperàvem d’ells, més aviat diria que s’han estrellat!...Quant vaig veure al president Joan Laporta fen demagògia davant les Penyes i dient que els qui criticàvem el mal joc del equip , no érem barcelonistes i no se que mes de “ al loro”, aquet senyor per mi, va perdre els papers i la credibilitat per ser president del Barça, encara recordo la seva època del “elefant blau” quant se les fotia amb el Nuñez per dir més o menys les mateixes tonteries . :shock:
Targeta vermella a les televisions tant privades com publiques per les hores que varen dedicar a la celebració del títol, no son justos ni imparcials amb els demes equips. :mrgreen:
Ara farem el “pasillo” al Madrid al seu camp , i es tal com te que ser...com bons esportistes i gent que sabem valorar que el nostre rival s’ha merescut guanyar la lliga. :roll:
Amics/es, companys/es, els culés esperarem la neteja que s’ha de fer de aquestes estrelles que no senten els colors de un Barça que es més que un club. :D
Salut i visca el Barça ! :wink:

Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants