Crònica de la final de la Champions des de Roma

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Crònica de la final de la Champions des de Roma

EntradaAutor: Adonis » 28 maig 2009, 03:15

Tres amics de Manresa ens varem desplaçar a la Ciutat Eterna el dimarts per la tarda per veure la final in situ del Barça i el Manchester, l’hotel Gladiator era el lloc escollit per pesar-hi quatre dies que per nosaltres seran inoblidables, primer per la gentilesa del empleats del hotel, segon per el lloc...davant mateix del Coliseum i tercer per l’historia que a fet el Barça.

El dimecres al mati va començar el recorregut turístic per la ciutat, mols anglesos i catalans feian gala de les samarretes dels seus clubs, nosaltres també...el meu amic Miquel portava la del Messi, el Jacint del Puyol i jo del Iniesta, de fet quant ens miràvem... ploràvem de tant riure, els nostre cos no esta fet per aquestes malles ja que les panxes ens delaten que no som esportistes d’elit, i si de bona taula.

A les set de la tarda varem anar Estadi Olímpic per començar a fer boca fins l’hora del partit, l’espectacle meravellós, l’ambient immillorable, la gent del Barça cantant el nostre himne feia que els del Manchester no es notessin amb accés.

Comença el partit i el cor de tots casi sens para del primer ensurt, el Cristiano casi ens la fot a dintre...quin patiment!.. uns minuts mes tard altre vegada, l’angoixa que ens creava el joc del nostre equip no era normal, no retenien la pilota, els durava escassos segons i els anglesos no afluixaven, de sobta els petits comencen a triangular, el Xavi li don al Iniesta i aquet amb la visió de joc que te, li don al Eto’o i fa gol, l’esclat d’alegria va ser immens, la gent ens abrasàvem i ens fèiem petons, el Miquel li va fer un peto un senyor que portava una barba com l’avi del Barça, el Jacint mirava de petonejar a una rosa que tenia al costat, però l’acompanyant feia cara de mala llet i es va aguantar, jo amb vaig abraçar a una iaia que no parava de animar i em l’ímpetu del moment en sembla que si li va escapar un escopit, en fi tot sigui per celebrar un gol.

La segona part tot va canviar, els blaugrana ens varem apoderar del joc i aquet si que era l’equip que aquest any ens a fet gaudir, i el deliri va arribar al fer el gol el Messi, altre vegada abraçades i petons...ara puc confirmar que la iaia escopia quant feia un peto.

Els jugadors al recollir la copa que els coronava com els campions d’Europa , van vindre al lloc on estàvem ubicats i van fer els honors a la seva afició.

Son les tres de la matinada i dels nervis no podem dormir, o potser el sopar d’espaguetis amb salsa bolonyesa i el vi de les vinyes del “Claudio” no a caigut prou be al nostre cos de esportistes.

Els anglesos no s’esperaven que la flota catalana els derrotes, ¿nois que us pensàveu que era la Invencible? les autoritats que acompanyaven els nostres colors, Rei de Espanya, Zapatero, Montilla i fins a tres-cents mes que viuen del “cuento” es felicitaven per l’exit, menys el Berlusconi que fins i tot s’adormia( aquet es de un altre planeta) amb el soroll que fèiem.

Moltes gràcies al Pep i a tots al jugadors, equip tècnic, metges, preparadors, fisioterapeutes, etc, que han fet que el nostre poble sàpiguen on es, arreu del món.

VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA !
CAMPIONS DE COPA, LLIGA I CHAMPIONS.
Des de Roma amb amor.

Miquel, Jacint, Adonis.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 28 maig 2009, 15:13

Estimat Adonis,

No soc gens futbolera tot i que he de dir que vaig estar veient el partit amb una colla d'amics i he de reconèixer que vaig "patir" i vaig disfrutar molt.

Ens vam quedar sense veu cantant allò de COoooPAaaa, LLIiiiGA i CHAMPIONS ... CHAMPIONS tots plegats al so de les palmes.

M'ha agradat molt la lectura del teu escrit, m'ha fet riure i quasi sentia i tot les bavetes de la iaia :lol: i l'alegria del camp.

Gràcies per compartir amb nosaltres aquest moment tan especial per a tu i Felicitats a tots els Barcelonistes.

Un petó.


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants