creieu que la següent foto s'ha de retirar?

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.

creieu que la següent foto s'ha de retirar?

L’enquesta ha acabat el 08 nov. 2009, 00:18

Si
0
No hi ha cap vot
NO
10
100%
 
Vots totals: 10

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

creieu que la següent foto s'ha de retirar?

EntradaAutor: batet » 09 oct. 2009, 01:18

Imatge

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 09 oct. 2009, 18:35

Salut a tothom! Benvolgut batet,

Òbviament no he votat perquè no crec que s'hagi d'enretirar ni aquesta foto ni cap, tot i que si per força major estigués obligat a fer-ho (per cert, quina mesura més poc democràtica obligar a votar...) el meu vot fóra decididament el negatiu.

Crec, sincerament, que en comptes d'enretirar-la, aquesta foto mai hauria d'haver estat posada.

Per altra banda, m'agradaria que aquells que heu votat favorablement a la seva pública exposició argumentéssiu aquí mateix, en favor seu, alguna cosa més que la legítima llibertat d'expressió.

Endavant les atxes! Cordialment,
rimbo

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

DEMOCRÀCIA ÉS DEMOCRÀCIA.

EntradaAutor: corpetit » 10 oct. 2009, 00:27

Bona nit,

Home rimbo, vols dir que la petició o proposta que fas no és tendenciosa?

Jo diria que el vot és secret, essent-ne una de les seves principals qualitats. Si els que han votat que sí, ho han d’argumentar, és obvi que donaran a conèixer el seu vot i no farem més que esberlar la pròpia democràcia d’aquesta enquesta que, de moment, guanya el "no" per una majoria molt superior a la que foren escollits els personatges que sembla que es poden observar en l'esmentada "foto".

Adéu.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 12 oct. 2009, 21:11

Opino que més que preguntar-se si s'ha de retirar o no la "fotografia", s'hauria de preguntar si aquest montatge fotogràfic no té gràcia o té la gràcia al cul.

El meu vot és que té la gràcia al cul :oops:


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron