No aneu a caçar bolets amb segons qui!

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

No aneu a caçar bolets amb segons qui!

EntradaAutor: Adonis » 22 feb. 2010, 17:35

La pasada tardó amb un conegut vam anar a caçar bolets al Port del Comte, m’entres anàvem de camí m’explicava que per aquell entorn feia just un any que i va veure un OVNI, personalment amb aquestes coses d’extraterrestres no i crec, però amb l’entusiasme que ho relatava va fer que em contagies de la seva experiència. La primera pregunta va ser com era l’ovni. I contestà: - era una esfera com una tapadora, canviant constantment d’intensos colors. :shock:
–Vas veure algú...? em va mirar com si em volgués quedar amb ell, i uns segons més tard va respondre:
- SI! ¡Ostia no fotis ! I ni tan sols els vaig veure, em van invitar a pujar a la nau! :roll:
No sé per quin motiu a mi sempre em toquen aquests tipus de personatges. Amb aquelles declaracions amb va desarmar, no sabia que dir ni que fer, mil pensaments em passaven pel cap, i alguns com obrir la porta del cotxe, i fotral daltabaix d’un barranc, es va fer un llarg silenci fins arribar a peu de bosc. Caminàvem sense parlar fins que digué:
- Estem al punt del lloc del contacte!... Quin contacte vaig exclamar! Si home, vàrem quedar que ens trobaríem aquí i avui. Va ser el moment en que em va confirmar que estava com una regadora, i amb més motiu quan es va treure un espantavelles d’aquells que posen a les bosses de cotilló. Bufava sense parar , amb tant d’entusiasme que no em podia aguantar el riure, li vaig dir : potser no et senten! No es va immutar del meu comentari, i sant, tornem-hi, bufa que bufa, aquesta mena d’ aparell no està dissenyat per la NASA, i va deixar de funcionar. Ja donava per acabat el tema quan es va treure unes castanyoles sevillanes, i comença tocar-les. :lol:
Ni caçar bolets ni uns collons, allà aguantant les parides del xalat del meu company, però això de les castanyoles la veritat és que i tenia manya, fins i tot jo li feia palmes perquè no es trobes tant sol tocant. Feia una hora del macro concert, quan de cop es va posar a ploure amb molta intensitat, els llamps i trons que queien van fer que busquéssim refugi sota d’unes pedres que les teníem a prop, entre mi pensava.... que si els causants del diluvi érem nosaltres. No seria res estrany, de vegades la natura no suporta els excessos que li fem, i aquell dia ens varem excedir.
Sota els rocs, sens i va fer fosc, varem decidir anar a buscar el cotxe, a l’arribar no creiem el que veiem , tot de ferralla fumejant era el que quedava del 4x4, i ara que? Sort que portava el mòbil i vaig demanar ajuda al 112, em demanaven el lloc on érem, després de moltes explicacions varem concretar. Va ser a la una de la matinada quan una patrulla de la guàrdia civil de muntanya ens va trobar, quin descans, crec que no hagués pogut aguantar més al col•lega, de fet de tanta tonteria, feia estona que veia llumetes entra la negror de la nit.
Tot de cop el meu company es posà a córrer com un possés, exclamant... Ja són aquí! Ja són aquí! La guàrdia civil, és gent molt preparada davant de tota mena d’imprevistos, corrien al seu darrere. De sobte tot l’entorn es va il•luminar molt intensament, no deixant veure res de tanta lluminositat, em vaig acollonir, fugint amb el cotxe dels guàrdies , a uns cent metres vaig trobar al company fent senyals de que parés. I els guàrdies? Un raig de llum els a xuclat cap a dintre la nau. I ara que fem? Doncs marxar com si res no hagués passat, si no parles del tema seràs compensat. 8)
Aquest relat l’escric des del psiquiàtric de la presó de Soto del Real, em van acusar de la desaparició dels guàrdies, amb una pena de vint anys i un dia, i al meu company el tenen amb observació en el centre del CESID, lloc on desenvolupen les noves tècniques d’espionatge a nivell mundial. I qui sap si universal, durant el judici vaig fer cas del que var dir el meu compi no explicant res, esperant la recompensa del seus amics de l’espai. :wink:
No van tardar massa en recompensar-me , va ser un divendres a mitjanit quan un raig de llum va entrar per la finestreta, fent que prengués forma humana . Era la Beyonce! Portava una nota dient: que podia disposar d’ ella tota la nit, i que cada divendres m’enviarien el qui jo volgués . Segons radio presó ,el meu camarada també fa tasques de assessor de la casa reial, per a mi no ha sigut cap sorpresa , sempre he sospitat d’ aquests que porten sang blava. :o
Marxo corrents per que avui és divendres i m’enviaran a la Scarlett Johansson, i per la setmana que ve estic indecís, no sé si demanar la Shakira o l’ Espe Aguirre , que segons diuen li va el sado.
Dedicat al millor caçador de bolets del bergueda, l'amic Melcior.
Adonis

mariah
Barretina
Barretina
Entrades: 182
Membre des de: 12 set. 2008, 11:00

EntradaAutor: mariah » 23 feb. 2010, 22:20

¡¡¡Ostres!!!! Adonis molt bons tots ...Gracies per els teus escrits em vaig un tip de riure
Per cert em presentes al boletarie?????

mariah :D


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants

cron