El vident

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

El vident

EntradaAutor: Adonis » 16 set. 2010, 01:17

El meu nom es Baltasar, i visc a un poblet de la província de Lleida, on treballo la terra de una petita finca de la meva propietat, tinc 57 anys i soc solter. Per anar subsistint tinc una vaca , gallines, conills i engreixo dos porcs, tot això fa que no tingui temps per buscar una novia, pràcticament no tinc amics, ja que la majoria estan casats, sols gaudeixo de la companyia d’en Feliu, que es un benaventurat com jo, pro al menys no soc guenyo com ell.
Fa uns dies que les coses per casa no marxen com sempre, la meva gossa Gilda, només fa que guinyolar, els arbres fruités empenes tenen fruits, la vaca don quatre gotes de llet, les gallines no posen ous, els conills no crien i els porcs criden tot el sant dia. Tot això a fet que busques ajuda , a vingut el veterinari, un perit agrícola, fins i tot mossèn Joan, no es que sigui mol creient, però mai se sap. Amb mol bones paraules han donat la seva opinió, pro cap explicació coherent, per la voluminosa minuta que han presentat.
En Feliu diu que algú m’ha fotut mal d’ull, i que tindria d’anar a veure un vident...com no sigui el barber, potser que si! Ja que des de que amb tallo els cabells amb la maquina de podar no he anat més a veure’l, és que collons o fan mol car,i a mi em creix mol el pel.
Amb la companyia del guenyo ens hem desplaçat a Lleida capital, portava l’adreça de un vident que segons la Ramona de cal Cigró, és el millor. Al arribar al carrer on te el consultori no m’agrada’t, ja que esta ple de bars amb dones que només fan que escridassar-te, cridant:- Eh! Neandertales, quereis hechar un quiqui ?
Som pagesos, però les nostres necessitats intimes, les cobreix de sobres la Pepi , que es la vídua del enterramorts del poble, dona molt complaent , sols te un petit defecte, la pudor de suat que fa, tardes dos dies en treure-te-la, i això que em fico a la bassa de les granotes.
La targeta del vident posa: Limpio las malas vibraciones y el mal de ojo, soluciono toda clase de problemas sentimentales , si busca pareja potenciamos su encuentro, no interesa con quien esté, ni donde se encuentre, vendra sumisa/so , obediente y fiel, resultados inmediatos 100% garantizado y solo en 2 dias.
El lloc es troba al quart pis, truquem el timbre i surt un paio vestit com el àrabs, al veure’ns de sobta ens tenca la porta, insistim i pregunta: - Que quereis?.....Volemos veura al Mestre Notredamus, el vident!
Pasen , pasen , y perdonen les he confundido...... ens porta a la cuina, l’aigüera plena de plats i olles per fregar, pixades de gos , i excrements de lloro. Ens fa seure al voltant de la taula i diu:- Perdonen el desorden, es que hace dias que no viene la asistenta ....Bueno, bueno, ustedes diran...Doncs hem vingut per que me saque el mal de ullo....explicant tot el que passava a casa, el primer que fa, es agafar una palangana que la feia servir el gos per menjar, fica dos dits d’aigua i la posa al centre de la taula, llavors ens demana que tanquem els ulls, m’entres ell resa una espècie d’oració, estàvem concentrats amb les parides que deia aquell paio, quan una veu de dona pregunta :- Oye Juanito, donde estan los condones?.... M’aixeco com un coet de la cadira, la tia estava en pilotes i ens mira com espantada, en quin collons de lloc ens hem ficat? El Mestre em diu : - SIENTESE !!! (collonsssss quina mala llet gasta el tal Juanito)
Estem acollonits, aquet paio te un tinglado tant ben muntat que es capaç de parir-nos una putada i vendre’ns per els nostres òrgans . M’entres resa em va passant les mans pel cap amb l’aigua de la palangana, i no sols a mi, al Feliu li frega l’ull guenyo amb un raspall que ha anat a buscar al bater, al cap de cinc minuts ens diu:-
Cojones! Me ha costado mucho sacarte el maleficio en que estabas metido, y a ti poner el ojo en su sitio , en fin son....500 euros.
Hem sortit del consultori com dos llamps, tenim la sensació de que hem sigut víctimes de un tim, quins collons que te el Notredamus, ens vol fer creure que amb aigua i un raspall ple de merda tot s’arreglarà, i no parlaré de la meuca que estava a la habitació del costat fen un servei cridant:- Más, más, rey, llename toda!!
Al tornar a casa la Gilda a vingut a rebrem saltant d’alegria, ostres ,quin canvi ! Feia dies que sols guinyolava, al munyir la vaca m’he sorprès de tanta llet, les gallines havien posat dos ous cadascuna, a les conilles les estava muntant el mascle, els porcs dormien plàcidament , i els arbres donaven símptomes de recuperar-se.
Però la sorpresa més gran a sigut al veure al Feliu quant a vingut a sopar, ven vestit i acompanyat de una mulata impressionant, l’ull que no sabies mai on mirava el tenia al seu lloc, amb ves de pagès, sembla un marquès....es veu que el raspall, al tindre més vitamines li a fet més afecta.
Crec que me precipitat en jutjar al Mestre Notredamus, si tot va com ara l’aniré a veure’l un altre cop, ja que estic interessat amb la dona del ZP.
A tots els meus amics/es del Butinet que son mols i alguns guenyos.



Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 14 visitants

cron