PER SEMPRE MES ,senalla!

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
ESPERANÇA
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 12 des. 2002, 22:52

PER SEMPRE MES ,senalla!

EntradaAutor: ESPERANÇA » 19 des. 2010, 22:06

per sempre mes,senalleta,em quedara el record de les teves paraules``no se si jugarem,pro riure segur q riurem´´i crec q haigi va ser,moltes assies x campionat tan agradable q eh viscut al teu costat ¡¡¡¡¡¡¡,Alicia molts anims¡¡¡¡¡

Adonis
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 96
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: Adonis » 21 des. 2010, 18:31

Amic Senalla, segur que estàs en l’altre dimensió de que tothom en parla i ningú sap si és cert, per si pots llegir la quantitat de missatges que t’aniran arribant, podràs veure quanta gent t’estima i et trobarà a faltar. Vaig tindre el plaer de coneix-te fa una pila d’anys al Campionat de Reus, ens varen retrobar al de Súria, i recordo l’anècdota de la conya que vam fer sobre una senyora que portava un vestit que semblava un salt de llit, i com ella ens seguia la broma , el tip de riure d’aquell dia només el podia provocar un ser tant entranyable i únic com tu.
Com que més tard ho més d’hora ens tornarem a trobar, tingues present que vull ser a la partida de la teva taula, i aquesta vegada et pelaré com un pollastre.
El meu més sincer condol a tota la família i a tots els amics que t’estimaven, segur que son molts i jo entre ells.
Descansa en Pau amic meu.
Josep.


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants

cron