L'arbre dels pernils

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
nika4
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 20 nov. 2009, 20:32

L'arbre dels pernils

EntradaAutor: nika4 » 13 set. 2011, 20:32

Bona tarda,

l'altre dia vaig fer un descobriment i el volia compartir amb tots vosaltres, ja que, suposo que no era la única que no n'estava al corrent.

Pel què tenia entès, prèviament al moment del descobriment, els pernils eren del porc... doncs vaig quedar sorpresa quan vaig veure el què us mostro en la següent imatge:

Imatge

Incleible, no? Els pernils són la fruita d'un arbre... em vaig quedar sense paraules!
Ho he comentat amb algunes persones, alguns ja n'estaven assabentats, la gran majoria no. M'han comentat que l'arbre en qüestió s'anomena pernilero, algú m'ho podria confirmar?

Moltes gràcies i nus veiem per aqui,
nika

P.D. Si algú vol tenir el detall de comprar-me un d'arbre d'aquests li agrairé, ja que, si ja es prou díficil contrastar el seu nom, no m'imagino què serà comprar-ne un d'aquests, jajaja

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 13 set. 2011, 20:43

Uoooooo, jo també en vull un !!

maitechula
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 95
Membre des de: 14 maig 2004, 19:12

EntradaAutor: maitechula » 13 set. 2011, 21:38

No patiu!!!!!!!! :twisted:
Aquest arbre segur segur que es propietat de l'Angeles, que com no savia que fer de tants pernils guanyats els va plantar...... i vet aquí el resultat. Només teniu que demanar-li una branqueta per replantar.la i ja tindreu l'arbre perniler :roll:

olivia
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 01 feb. 2009, 21:49

EntradaAutor: olivia » 14 set. 2011, 09:03

Guauuuuu

L'abre pernilero!!!!

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 20 set. 2011, 15:52

En aquesta casa viu un gran comerciant.
Segur que es una treta per poguer vendre pernils al moros assegurant que son fruit de un arbre i no del porc.


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron