TU MAS FET SENTI FELIÇ DE NOU

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
llangardaixs
Recontro
Recontro
Entrades: 49
Membre des de: 19 març 2007, 20:40

EntradaAutor: llangardaixs » 17 maig 2012, 22:06

MIRA SR PAFUM AIXO D SEÑO ES PER QUE TINC MOLTA EDUCACIO NOMES DIRTE UNA COSETA EL CLAU LI FOTS AMB UNA TOCHANA I JO NO ME AGAFO LO K ESTIC POSSANT A LA PERSONA QUE ESTIMO D CACHODEO SAPS NO ET CONEG NI GANAS NOMES QUE CREC K SA DE SER UNA MICA MES PERSONA I RESPECTA ALS DEMES APA DW

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 18 maig 2012, 09:14

Au !! ja ha vingut el que no hi era, tan tranquils que estavem llegint aquests poemes i paraules d'amor entre dues persones, a més és el que necessita el MON en aquest moment, AMOR colló!! ... Llangardaix, Sargantaneta, no feu cas, vosaltres seguiu escrivint, nosaltres ho farem llegint-vos i si algú el molesta que es posi fulles

llangardaixs
Recontro
Recontro
Entrades: 49
Membre des de: 19 març 2007, 20:40

EntradaAutor: llangardaixs » 18 maig 2012, 10:17

Bet moltes gracies guapa aixo mateix penso yo,sepmre te que averi algu que li agrada toca els nassos pero me es indiferent no penso deixa de expresa a la persona que estimo els meus sentiments.A mes veig que ia personas que els i agrada que sigui feliç i aixo es lo que no me poden treure ni a mi ni amb ella i con tu dius al que no li agradi pues que sen foti a mes tu no saps que la enveja es molt dolenta jajajajajaaa gracias Bet per les tevas paraulas.AQUESTA CANÇO NO VA PER LA MEVA REINA ES PELS MEUS AMICS I MICAS DEL BUTINET GRACIES A TOTS .U SENTU ES EN CASTELLA- www.youtube.com/watch?v=CEB5SacFVLI

msanchezrob
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 14 nov. 2010, 22:23

SuperFreak

EntradaAutor: msanchezrob » 18 maig 2012, 14:17

pafum ha escrit:LLangardaix:
Havent llegit els teus escrits, aquests bells poemes d'amor que dediques a la sargantana, t'he de dir públicament que estic gelosa. Gelosa per no gaudir del teu amor tant pur, tant romàntic, tant... No tinc paraules per expressar la meva gelosia, i no ser corresposta per tu. Només dir-te que si la sargantana no et correspon el teu amor tant pur, jo estic disposada per a tu. Amb un bon clau solucionarem aquest amor nostre.
Sempre teva: Pafum


M'encanta el teu escrit Pafum. Ja sé que no podré estar a l'alçada, ja sé que el meu amor no serà, ni de bon tros, tan pur ni tan excels com el d'aquest parell de lluerts però, si necessites que et reblin el clau, un servidor n'està plenament disposat. Absolutament als teus peus: msanchezrob.

maitechula
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 95
Membre des de: 14 maig 2004, 19:12

EntradaAutor: maitechula » 18 maig 2012, 18:43

Mira que be,
com qui no vol la cosa ja se ha format un altre parella a butinet .
:twisted:

Dons moltes felicitats a vosaltres també pafum i msanchezrob, ja anireu posant-nos al corrent dels vostres poemes.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 18 maig 2012, 19:24

caram.....caram.... caram!!!!

pafum
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 21 abr. 2004, 12:08

EntradaAutor: pafum » 18 maig 2012, 21:24

Disculpa'm llangardaixs per no haver entès el teu amor tant pur. He estat un irresponsable i un tontaina. He dit Bet ieses i et demano disculpes de tot cor. Segueix amb el teu amor, amb els teus bells poemes. Hauré de canviar de parella. Bet aquí que no sé qui em pot correspondre. Amb molt d'amor i molt d'humor, disculpa'm llangardaixs, doncs em pensava que tot era una conya. Ho vaig malinterpretar malament. Espero i desitjo que acceptis les meves disculpes.

llangardaixs
Recontro
Recontro
Entrades: 49
Membre des de: 19 març 2007, 20:40

EntradaAutor: llangardaixs » 19 maig 2012, 01:24

pafum acepto las teves disculpas pero avegades san de sapique las cosas abans d di segons que tan yo com sargantaneta et perdonem per las tevas paraulas i si que va mol en serio tu aseguro vinga que vagi be aviam si tu tambe u trobes espero que tinguis sort dw

msanchezrob
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 14 nov. 2010, 22:23

SuperFreak

EntradaAutor: msanchezrob » 19 maig 2012, 04:08

Discúlpame sabandija, yo creía que erais unos freakys en toda regla.

sargantaneta
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 10 maig 2012, 04:06

EntradaAutor: sargantaneta » 19 maig 2012, 10:13

Me volgut mantenir al marge dels ultims escrits publicats aqui.

Algú veig que se ho prenia com si fos guasa.Altres escrits veig que ens apoyen.

Sento dir que no es guasa lo que aqui estem escrient dos persones que de veritat ens estimen.

Nosaltres seguirement escrient lo que sentim un per el altre fins el dia que fem pública la meva identitat.

Gracies a déu no queden molts dies.

No se com estaré aquell dia , si feta un flan, si un mar de nervis o com,perque no coneg casi ningú dels que veig inscrits.

Alguns els coneg per fotografies que em va ensenyant el llangardaixs i
una amiga en comú dels dos.

LLangardaixs potser que el dia senyalat es doni el cas de Novia a la fuga,tambe se que tindrem al nostre costat una amiga en comú,que ens defensará si cal a capa i espasa i que es mante callada en aquet forum
.
Se per ella que algún dels qui ha escrit si ella hagues contestat no hagues surtit tant ben parat.

Pero nosaltres dos com diu la senyora Bet seguim amb lo nostre i deixem que la gent digui lo que vulgui.

Amor meu t´estimo i t´estimare per tota la vida.

llangardaixs
Recontro
Recontro
Entrades: 49
Membre des de: 19 març 2007, 20:40

EntradaAutor: llangardaixs » 19 maig 2012, 20:12

Hola sargantaneta VIDA meva ya veig que as vist lo que an publicat algunes persones per aki la veritat es que no me e capficat gaire amb aquets cmentaris per que com ja te vaig di me es indiferent el que puguin di.Nomes nosaltres sabem lo que sentim el un per el altre.Vas entra ala meva vida despres de haberlo passat mol malament i ara ya formas part de ella no puc deixa de pensa en tu en el dia que quedem per veurens i aprofita fins el ultim minut al teu costat cada minut cada segon al teu costat acariciante abraçanta fente petons,pero cuan arriba el moment en que ens em de separa n me es llenys facil.Ya cmenço apensa en cuant ens tornarem a troba i esta junts,ara ya me e implicat massa en aixo que va comença d la manera menos esperada pero no saps cuant me alegro de que passes tu aseguro.Ara com en la pelicula de pretty voman vull mes,vull el smni de la princessa i el princep,vui esta sempre al teu costat,pensin el que penssin i diguin el que diguim vull que se fassi realitat.Per que per que te estimo mol,CARINYO meu.

ESCOLT AIXO CIELO ES PER TU LA MEVA PRINCESSA:

http://www.youtube.com/watch?v=eGEUZIIJgfk

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU


ESPERO QUE TE AGRADIN CARINYO vull el compte de fadas
TE ESTIMO MOL I PENSO EN TU A CADA MOMENT.


GRACIES PER ENTRA A LA MEVA VIDA CIEL MUAKSSS

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 22 maig 2012, 18:15

Tot aixó no tindria pas que anar: La Buti en Rosa??

llangardaixs
Recontro
Recontro
Entrades: 49
Membre des de: 19 març 2007, 20:40

EntradaAutor: llangardaixs » 23 maig 2012, 13:38

Hola sargantaneta petonets vida com sempre em toca lo pitxo de tot haberte de deixa i esta 12 dies mes sense tu ara ya sen fa una eternitat el no poquerte teni a pro meu carinyo.Ya no tinc ni paraules per explicarte tot lo que sentu per tu nomes que fa unes hores que te e dexat i et trobu a falta.Suposu que mols no pden ariba a netendre com me asentu saps que va se una mirada unes carices i me vas enbruixa.Yo no creia en un amor a primera vista pero saps de ven cert k va se aixins i ara al ana coneixennos ya es algo que no se atura.Nomes desitjo tenirte a prop meu per que cuan estas al meu costat tot cambia me fas senti el home mes afortunat del mon,tan se men foot lo que puquin di algunes persones tu i yo som els unics que uem de teni clar i a la fi son nosaltres amb els nens els que em de se feliços amb tots aquells amics que entenen lo nostre encara que no sapiquen encara qui ets.Oita estaba escoltan aixo aviam si te agrada VIDA

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU

http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAc ... re=related

És estimar-te, saber estimar-te coneixe el teu amor recorrent el teu ser,
és estimar-te, voler estimar-te assaborint-te, admirant-te somiant-te, pensant-te
és estimar-te, és morir estimante.en el paradís dels teus ulls,em perdo perquè estic perdut,
en la pau dels teus llavis,em trobo perquè estic amb tu,en l'univers de la teva ànima,
viu amb mil sentits,en tu, viu estimant-te.Quan el teu petó és una carícia
quan és un despertar amb tu,si un somriure és un motiu i un silenci la teva enyorança,
quan tu amor em manas i jo obeeixo amb passió, llavors segueixo estimant-te.
Tempta'm, acaricia'm omple'm cada instant de tu,fes que cada nit sigui un somni i cada despertar un somriure,omple'm de tu i porta'm al teu amor.Amb un mateix principi amb mil finals tots al costat de tu tu al costat del meu
una vida per recórrer mil moments per compartir i un sol amor que viure.
Netes les meves tristeses ets alegria al costat meu,tot és somriure tenyeixes la vida amb colors alegres
ets l'alegria,amb tu sóc feliç sóc joiós sense po a res ets la meva alegria.

TE ESTIMO CARINYO

sargantaneta
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 10 maig 2012, 04:06

EntradaAutor: sargantaneta » 15 juny 2012, 12:48

Joan fa dies no te escrit res, avui a menys de 24 hores
de fer saber qui soc he sentit la necesitat de esciure.

Saps, encara que potser portem molt poc temps junts és el més
increïble que em va poder haver passat.

Gràcies per ensenyar-me que es pot tornar a començar i que
cada paraula en una relació té un ¡gran valor! prometo
valorar-en cada moment que estiguem junts, fer-te el nen
més feliç del món regalar sense objeccions per complet el meu
cor ... si sabessis tot el que em fan sentir els teus petons
les teves carícies els teus T ´estimo en fi són detalls tan perfectes
que no sabria que fer si un dia no els arribo a tenir!
el meu amor gràcies per deixar-me saber que existeixes.

és que tu saps que ets l'amor de la meva vida i que gràcies
a tu he reconegut el veritable amor perquè cada instant que
estic al teu costat em sento la nena més feliç del món ja que
tu em fas sentir protegida i estimada
i si algun dia decideixes acabar amb el nostre amor
vull que sàpigues que mai et oblidaré ja que el teu em vas ensenyar
a estimar d'una manera diferent et sento dins del meu gràcies
per ser-hi per sentir-me i encara que hi pugui haber mals moments
moments tu has sabut tenir paciència i t'ho agraeixo sincera
ment ... el meu amor el que jo sento per tu.

És un sentiment tan profund que cada vegada que et veig sento
aquesta alegria, aquesta felicitat, aquesta energia que em diu que ets
el que sempre vaig somiar, que em fa vibrar de felicitat, em fa
sentir el bonica que pot ser la vida només estant al teu
costat ... Hem compartit tant i trobem i trobem
la forma d'aixecar-nos novament, ja ha passat 1 mes i mig
els meus sentiments són tan forts com el primer dia, es que tot
això que estic vivint amb tu no podria ser més bell!
Et Adoro, i no em canso de pensar que tinc amb mi un regal
massa valuós i que vaig a tenir cura sempre, pel que ets.

Perdonam si alguna vegada no, faig les coses bé.

T´estimó amb tot el meu cor Joan, i t´estimaré sempre


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants