Descansa en pau anaanguera

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Descansa en pau anaanguera

EntradaAutor: Carles » 27 ago. 2012, 17:51

Avui és un dia trist per la comunitat del ButiNET, ens ha deixat la nostra companya anaanguera.

Des de aquí el condol a tota la familia i amistats, i una abraçada ben forta a la rosaclar.

Et trobarem a faltar anaanguera, i sempre portarem un tros de tu als nostres cors :-(
Carles l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2012, 23:48, en total s’ha editat 1 vegada.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 27 ago. 2012, 18:31

A Anaanguera la conocí en la trobada de Vic el año pasado. Tuve la suerte de coincidir con ella sentadas en el bordillo de entrada y por primera vez hablé con ella.

Desde el primer momento me pareció lo que era: una mujer encantadora, fuerte y de gran coraje. De una manera muy natural me habló de ella, de su familia, de su enfermedad.... de esa larga enfermedad a la que se ha enfrentado con tanta valentía y coraje.

Siempre la he querido mucho. Se lo dije a ella en vida y ahora que no la tenemos quiero darle el último adiós. Como dice Carlos, en nuestro corazón la llevaremos siempre con todo el cariño que siempre se mereció.

Para Rosaclar, para toda su família y amigos mi mas sentido pésame.

Ana descansa en paz y allá donde te encuentres regala a los que tengas cerca tu tierna mirada y tu simpatía. Siempre seguirás con nosotros.

Te queremos.

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

EntradaAutor: digidu » 28 ago. 2012, 02:28

Molt bon viatge, Ana. No t'he pogut conèixer en persona però sí compartir partides virtuals. Espero que allà on et dirigeixes tinguis moltes manilles i puguis cantar moltes botifarres.
El meu condol a tots els familiars i amics.

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 28 ago. 2012, 11:27

Un fuerte abrazo para familia y amigos.
Descansa en Paz anaanguera.

nika4
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 20 nov. 2009, 20:32

EntradaAutor: nika4 » 28 ago. 2012, 12:27

Descansa en pau Ana
Et recordarem sempre
Condols als familiars i als amics


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

cron