anaanguera

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
4gats
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 29 nov. 2010, 16:00

anaanguera

EntradaAutor: 4gats » 28 ago. 2012, 03:21

aviu a sigut 1 dia trist per mi cuan m`han comunicat la mort de l'annaanguera,la cual vaig poder tenir el gust de coneixer-la a calafell,i compartir hores i hores de riures,xerrades,passejades etc...una dona plena de vitalitat, energia,i ganes de viure....sempre et tindré en el meu record ,ana.1 petó molt forttttt..

angelsjoel
Recontro
Recontro
Entrades: 45
Membre des de: 27 jul. 2010, 19:21

EntradaAutor: angelsjoel » 11 gen. 2013, 21:22

Hola
Publico el comunicat una mica tard peò crec q mai és tard quan la dita és bona. Vaig tenir el plaer de coneixe´t al meu poble anna i un gran plaer. Persona lluitadora fins al final , crec, i amistats properes a tu poden confirmar-ho, a pesar de tot amb la malaltia i preguntar per tu , vaig pensar tot aniria endavant i a millor , ja que en el seu moment li vaig consultar a la teva amiga malik , no ha estat així i em dol però vull deixar palès que la teva ccia ens farà costat i q sempres estaràs amb nosaltres per ser com un és . Un plaer coneixet i on siguis els millors desitjos . El meu petonàs. Angelsjoel.


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron