El amic FRIDA ens ha deixat

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
divina
Contro
Contro
Entrades: 27
Membre des de: 21 jul. 2003, 09:24

El amic FRIDA ens ha deixat

EntradaAutor: divina » 21 abr. 2013, 20:06

Per tots els que el vareu coneixer, avui el nostre amic Frida, ens ha deixat.
Ha estat un bonc amic, company de futifarra, i ha escollit per marxar el dia del meu Sant.
Alla on estiguis que la llum t'ilumini el nou cami, i descansis en pau. Divina

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 21 abr. 2013, 21:07

Feia molt temps que no en sabia res d'ell però, sento molt aquesta noticia.

Frida, descansa en pau.

cuca
Contro
Contro
Entrades: 16
Membre des de: 19 set. 2002, 08:48

EntradaAutor: cuca » 25 abr. 2013, 17:00

jo vaig tindre la sort de coneixel i encara q tb fa molt q no el veia sempre el recordare amb afecte.

doloretes
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 08 oct. 2003, 13:40

a reveure frida!

EntradaAutor: doloretes » 26 abr. 2013, 00:44

A mi em va impressionar que un home tan petit pogués encabir una PERSONA tan gran, sempre a punt per ajudar, sempre agut i reivindicatiu i sempre amb un somriure als llavis. Fins la propera lluís.

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 29 maig 2013, 00:57

un petonas frida...ves guardant taula alla dalt....farem butis per tota l'eternitat.Busca a la bet, el senalla.... muntarem una bona timba muassss

Mariella
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 19 oct. 2002, 23:29

EntradaAutor: Mariella » 06 juny 2013, 12:51

Es avui que he llegit el post.

La parella frida-ballari va ser una de les primeres contra les q vaig jugar al entrar al butinet (2004), y tant al butinet com al Centre Lleidatà de Barcelona on cada any ens trobavam a un campionat, sempre li vaig veure amb la mateixa expressió: amb un somriure als llavis.

Em recordo quan la catim i jo varem organitzar el ball de màscares (ufff pocs quedem q ens recordem d'aquel mític campionat online), q després de intertar moltes vegades registrarse em va demanar si s'ho podia fer jo i em va dir: "he triat una disfressa molt ad hoc per mi... ¡¡¡Tarzan!!!...

Així era Frida.

peach

uosa
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 16 gen. 2005, 00:52

EntradaAutor: uosa » 11 juny 2013, 19:12

Estimat Frida,gràcies per la xispa dels teus ullets i per la teva companyia. sempre et portare en un raconet del meu cor ,amb el salpa, la bet el senalla...el lobo...masses noticies tristes per un butinet no tant vell per portar tants llaços de dol...avui ploro amb els teus ....fridaaaaaaaaaaaaaaaaa
ueeeeeee bon viatge¡¡¡

uosa


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron