sorpres !!

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
MANUPAGES
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 09 maig 2004, 23:06

sorpres !!

EntradaAutor: MANUPAGES » 05 feb. 2014, 18:15

ondia gen , no tinc idea del tems que estic registrat a butinet pro us puc asegurar que may ma avia ficat a llegir algun tema , dons deu nidor al marru que porteu alguns jaja , en fi tindre que mirar de que no es parli massa de mi , i si es fa que sigi de bon rotllu , yo tb vaix deixar d pagar l' cuota pro va ser per culpa dels Sñ robots que mals vaix trobar a un campeonat ( obligada ) ,, li vaix comentar al Sñ carles i am ba dir que ell no i podia fer res !!!!! uf aixo ba ser el mutio pal que no pagu cuota , si ell no i podia fer res !! dons mol b tots tan contens , apa una salutació
MANUPAGES ,,,,,

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 feb. 2014, 23:13

Només aclarir, que jo no et vaig dir que no PODIA fer res, sinó que no volia fer res.

En la meva opinió, els robots tenen el mateix dret a participar als campionats que qualsevol altre persona. I més tenint en compte que quan érem imparells els podia fer fora ..... i no es queixaven!!!


Per últim afegit, que (per desgràcia) fa anys que els robots no entren a cap campionat!

Adéu!


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron