Reglament de campionats online

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 gen. 2009, 17:58

Viam que avui estic positiu... trencaré una llança, o més, en favor dels actuals Campionats Online: El proper dia 26 farà només 4 mesos (quasi res) des del primer campionat (26/9/2008). S'han jugat 58 campionats, arribant a l'extraordinari record (donada la quantitat d'abonats) de 76 parelles!!!!. Que vol dir tot aixó?... que anem bastant be i que estem en el bon camí.

Quants problemes em tingut??. Poder el més "sorollós" de tots el va provocar la meva "nefasta conexió"... i per que la casualitat va voler que a la darrera donada, fés "buti".... i guanyesim d'un punt!. Estic segur que si perdem de quatre, cap comentari: haguesim felicitat els contraris i punto. Pero, es que heram 100 persones jugant!!!!!!...es normal que de tant en tant pasi alguna cosa no prevista. A part d'aixó, quatre tonteries que es poden solventar amb una mica de tolerància i paciencia.

Amb aixó vui dir que "no estamos tan mal, conyo".... d'acord que tot es millorable i que entre tots podem ajudar a perfeccionar el sistema, pero no volguem "ser més papistes que el Papa".... prou complicada es la vida quotidiana, per complicar-la també a l'hora de "JUGAR"....

Es el que penso, encara que em diguin "exagerao".... i algú opini que soc un "pilota"

adeu...

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 21 gen. 2009, 19:12

Jo no et dic exagerao
Et dic ERXAGERAO
A fi del bon rotllo
:P

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 01 feb. 2009, 21:44

Hola tots: avui que no he pogut jugar, peró hi era.... he pogut observar varies coses que crec que es tenen de corregir.

1a.- Que el tenir la mateixa IP no pot ser ni atenuant ni agra-vant per a res. Es poden fer trampes, un jugador a Pequin i l'altre a Pernambuco.... i ser les persones mes honrades del món dormint al mateix llit des de fa un munt d'anys!!!!.

2ona.- Crec que ja es urgent fer una llista negra (amb tolerància cero), als abandona-dors sense cap justificació ni avis (anterior o posterior), no poden tornar a participar per un bon espai de temps.

3a.- Els insults mai son perdonables, pero durant un campionat encara menys. Castic per els insultadors als campionats.

Si mai es fa un reglament, crec que aquests punts son molt importants.......

Què n'opineu :?: :?:


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants

cron