[reglament] Sobre les caigudes

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 27 gen. 2009, 12:03

Blondy, no es per fer-me pesat simplement per aclarir que he dit i que no he dit
QjQ escrigué:
Si al company caigut no li dona tampoc temps a entrar ni per provar d’acabar la ronda ni per iniciar la següent es quant, per a mi s’aplica la figura del suplent, que serà qui acabarà el campionat


Et posaré tres exemples:
Carlos Sainz, pobrissó, va perdre el Dakar no per l’accident que va tenir, el cotxe podia córrer, si no per que el seu copilot es va trencar la clavícula i no es podia substituir.

Copa Davis:
Si en un dels cinc partits de la eliminatòria un jugador es lesiona i no el pot continuar, aquest partit es dona per perdut i el jugador es substitueix, si es que tenia que jugar algun altre partit, per un altre jugador.

Butinet:
Quant feia les estadístiques dels campionats hi va haver alguns casos absolutament flagrants. Recordo un d'ells on la parella que va acabar el campionat era en la seva totalitat diferent de la que va començar. Es a dir una parella A1 i A2 comencen, a dins de la segona ronda cau A2 i es substitueix per A3 a la tercera cau A1 i es substitueix per A4. Amb qui coi van jugar els competidors? A la pràctica amb 7 parelles diferents quant la resta ho va fer amb 5. A qui se li van donar els punts? ..... Hem direu es un cas límit, es produeix un cop de cada 1.000, pos potser si......o potser no.
Els empats tb eren un cas excepcional i ja se’n han produït 128 un 5.69% de les partides fetes.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 27 gen. 2009, 13:02

Per “possibles” al•lusions (del qjq) : :twisted:

Per si estic dins del 20% dels que no han jugat (es que estic gandul i no tinc ganes de comprovar qui son els 3 que han opinat i no han jugat ...)

Es cert que amb aquest nick no he jugat cap dels campionats online de la nova etapa del Butinet, senzillament per que el tinc “jubilat”, encara que hagi entrat un parell de vegades per saludar i felicitar l’aniversari del Butinet i les festes i, també, l’utilitzi per les proves.

Ara bé amb el meu nick actual he jugat dos campionats sencers i un fent de suplent.

Bé això ho recordo jo, però en les estadístiques, el que vaig fer com suplent no em surt per enlloc (es a dir, em sento ... “ningú”) .

I, seguint el fil del teu post, entenc que quant hi ha “canvi” de parella aquesta no hauria de “conservar” les resultats de l’anterior sinó començar de 0, amb totes les conseqüències: Ordre en la classificació i per tant en el sorteig de les noves rondes, aparèixer en els nous aparellaments amb els nicks actuals, i el que calgui.

D’aquesta manera cada parella que realment ha jugat, sortiria en les estadístiques i classificacions paral•leles amb els seus propis resultats. I cada nick tindria les seves estadístiques reals.

Ho dic sota la premissa de que s’admetrà suplent si el company del “caigut” ho demana, encara que no sóc partidari dels canvis. Si una parella, per les raons que sigui, queda “coixa”, en la meva opinió, ha abandonat i perd totes les partides que li queden (fins que no torni el jugador que ha caigut). Una cosa diferent es que fer per que tots els jugadors (+1 “suplent”) puguin seguir jugant les partides. Aquí admetria el suplent, però el resultat de la partida a efectes del campionat seria el de 51-0 a favor de la parella “completa”.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

OPINIONS.

EntradaAutor: corpetit » 27 gen. 2009, 13:21

Bon dia.

QjQ, aquesta opinió potser no és tan personal, penso el mateix. Hi afegiria que per molt que es perfeccioni l’estil, continuarà igual. Fins i tot dient exactament el mateix que el que abans ha comentat un altre nick, aquest altre nick hi pot estar totalment en contra. Hi ha alguns nicks que tenen el seu cercle d’avinences i tot aquell que hi discrepi (i no diguem qui s’hi enfronti verbalment) ja serà mal vist i considerat. És igual el que digui el foraster, això no importarà, ni se l’escoltaran, i si ho fan, només serà per buscar-ne el seu sentit, no el de l’autor, només en trauran el que trobin malament, l’important serà qui ho diu, no com ho diu ni el que vol dir. Pocs nicks parlen sense aferrar-se a aquests tipus de pensaments, sentiments o com li vulguem dir, sense partidismes ni condicionaments de cap tipus. És la seva elecció, lliure i personal i, com a tal, no es pot jutjar, només i com a molt, ser-ne conscient, dir-ho i, qui vulgui, tindre-la en compte. Però per parlar de tot això ja s’hauria d’obrir un altre post i segur que força animat.

En referència als aspectes col·laterals, tot i que no en fas cap valoració i que només són dades en fred, només diré que algunes d’elles poden o no poden significar res. Per exemple, el fet de participar o no en campionats, no vol dir que aquests nicks no en puguin parlar (ja sabem que no has dit això en cap moment però no hi trobo sentit que facilitis aquesta dada, res més). Precisament, aquest fet farà que el debat sigui més ric, que es puguin donar opinions de tots els costats, tant de dintre com de fora. Per posar un exemple xorres: no necessitem ser assassins per parlar de l’assassinat. D’altra banda, és possible que algú no jugui campionats precisament perquè, al seu parer, els manca alguna cosa, el que sigui. Qui diu que amb el que en tregui l’organitzador d’aquests fòrums no es pugui omplir aquest buit?. Per exemple (només és això: un exemple), potser a algú no li agrada esperar contínuament que algunes parelles estiguin més de 10 segons a trumfar.

També penso que la participació és molt poca i que el fet d’haver-hi més de 2000 lectures, és simplement perquè els pocs que hi entrem ho llegim vàries vegades. Ho llegim quasi cada cop que algú hi diu la seva. Si multipliquem 15 lectors per 100 escrits als blocs, ja quasi hi arribem. Ja sabem que no és ben bé així, penso que normalment ho llegeixen una cinquantena de nicks, també depèn del temps que estigui exposat l’escrit abans no se n’editi un altre. Però això també és un altre tema.

Adéu.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 27 gen. 2009, 13:51

El próxim post l'escriure amb arameuuuuuuuuuuuu.
Mira que arribeu a ser sensiblesssssssssssss
Jo no aludeixo a ninguuuuuuuuuuuuu


:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 27 gen. 2009, 15:47

Però si voldria dir-vos:
Josep1945, no t’al•ludia amb tu ni a ningú, simplement posava uns fets que hem servien o esperava que em servissin per separar fòrums de democràcia i dictadures.
Josep1945 afegir-hi que estic d’acord amb el teus plantejaments en un 99%,
Corpetit per suposat que tothom pot parlar del que vulgui encara que no ho conegui, fixat que jo parlo de la botifarra.............................

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 27 gen. 2009, 16:18

Off course qjq.

I encara que ja ho he entés així (per aixó l'emoticón que he posa't), he preferit clarificar-ho per si algú, que no conegués la meva "dualitat" de nicks, tingués algún dubte.

En quant a la dictadura o democràcia, crec que hem d'agraïr a Butijos, S.L. el que ens permeti expresar-nos amb total llibertat, ùnicament limitada per les normes bàsiques dels fòrums.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 27 gen. 2009, 18:13

No corresponia al tema i esborro el comentari.
Angeles l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 gen. 2009, 20:30, en total s’ha editat 2 vegades.

PereS
Contro
Contro
Entrades: 8
Membre des de: 24 gen. 2003, 13:29

EntradaAutor: PereS » 27 gen. 2009, 18:21

Tot i que no soc massa amant de visitar i menys d'escriue en aquest foro, mira, aquest cop m'he sentit aludid i donare la meva resposta-opinio.
El Butinet es un lloc d'oci?
Si la resposta es no, llavors una gran majoria i jo el primer sobrem aqui, i s'acabat la respsota-opinio.
Si la resposta es sí, la meva ho es, llavors crec que son altres qui pode haurien de replantejar-se continuar al butinet. (Si us plau, que ningu es doni per aludit)
!Quantes collonades! (Es el meu parer)
Caigudes.
Limitacio de temps (Em sento aludid)
Xerrar a les partides=molestar als contraris (em sento aludid)
Substituts.
Ralentir les partides (Emsento aludit)
Rellotjes pel temps.
Jugar amb les mateixes cartes per reduir el factor sort.
Normes, normes i mes normes...
Mireu, senzillament no hi estic d'acord.
Soc xerraire i lent a les partides, Molesto? Ho sento. Hem quedat que estem en un lloc d'oci, on el mes important es pasar-ho be, i si aixo molesta a algu, pos NO HO sento.
Ens estem tornant paranoics?
1/ Trampes
2/ Alentiment de les partides per guanyar per temps.
3/ Caure expresament per fastiguejar al qui sigui.
4/ Etc. etc...
Proposo, en principi parlo nomes dels campionats, de fer-ne:
1/ Per xerraires (jo)
2/ Per lents (jo)
3/ Per rapits
4/ Per bons
5/ Per dolents
6/ Per els sortosos (aquestos que tenen sort)
7/ Per el que volen jugar amb les mateixes cartes.
8/ Etc. etc.
Em sento discriminat amb tanta normalitzacio.
Els que no sabem jugar, no tenim dret a guanyar encara que sigui amb l'ajut del atzar?, al final l'atzar es una part important en els jocs de cartes (almenys en el de la buti ho es, crec jo)
Podem donar mes temps per fer un campionat, perque el xerraires puguin acabar, o escurçar els dats, perque aixi es pugui acabar dintre del temps, pero mai estare d'acord en posar unes normes, que limitin poder jugar a cada un tal com bonament ho sap fer (poc a poc i xerrant)
Suposo que hi ha moltes altres solucions adients, per no tenir que excluir a ningu per la seva manera de jugar o el que es el mateix obligarlo a perdre partides per que no acaba a temps.
No crec que jugar com un ho sap fer, sigui faltar al respecte de cap dels contraris, per tant i per tot el que acabo d'exposar , NO ESTIC D'ACORD AMB TANTA NORMALITZACIO.
Que hi han d'haber unes normes basiques i senzilles i facils, crec que tothom ho aceptem, pero res mes, ho recordeu?, estem en ulloc d'oci, no en una presso.
Si aixo segueix aquesta espiral de normes, com acabarem?
Haurem d'estar federats?
Haurem de fer un curset intensiu, per aprendre tanta normativa?
Haurem d'estar mes pendents de cumplir amb les normes que de jugar a la buti?
Resumin: crec que tot aixo s'esta portant a limits insostenibles.
Com va escriure, crec que en manel: HA DE SER TANT COMPLICAT JUGAR UNA PARTIDA DE BUTIFARRA?
Ahhhh i si us plau, NOMES ES LA MEVA OPINIO, que ningu busqui res mes.
Gracies al qui heu tingut la paciencia de llegir-me.
Salutacions a tothom.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 gen. 2009, 19:04

PereS, es un joc d'oci, faltaria mes :-)

Només aclariré un parell de coses:

- Estic d'acord, que s'ha de poder parlar i xerrar en una partida, faltaria mes. De fet, per fer 12 mans diria que es fan perfectament amb 15 minuts o menys. Per tant, ja tenim 5 minuts per xerrar el que es vulgui.

També estaràs d'acord en mi, que de la mateixa manera que alguns juguen per plaer (tu, jo, i molts mes), altres juguen per competir. I tenen el mateix dret que nosaltres eh ?
I no trobo just que al arribar als 20 minuts, una parella no pugi acabar per que els altres xerraven en excés.

O sigui, que en tot te que haver un limit, ja que sinó es quan entrem en els problemes o malentesos.

- També estic d'acord, que no s'ha de reglamentar en excés, ja que segurament podria ser perjudicial. Però estic d'acord amb tu, que uns mínims hi han d'haver, i això es el que s'esta debatent.


----------------------------------------------------
----------------------------------------------------

Canviant de tema, demano a TOTS pelgats (i m'incloc a mi mateix) una mica mes de seny i sentit comú.

Aquest fil ha de servir per exposar postures, debatre i opinar !! Deixem les coses personals a banda.

Intentem tots plegats, ser mes tolerants en les OPINIONS dels altres, per que no deixen de ser això, i pensar menys que tenim la veritat absoluta i que ha de ser com nosaltres diem.

I tampoc cal que ens repetim constantment, no per fer-ho tindrem mes raó. L'únic que fa es que el post sigui mes pesat i menys gent s'animi a participar.

Així que permeteu-me, una tirada d'orelles en general, i espero que no vagi a mes.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 27 gen. 2009, 19:05

Bones,
Mai he opinat a cap post però aquest el trobo prou interesant. Penso que la proposta de DECIDIR entre el teu company i tu si vols ser substituit o no quan caus és bona i és la que m'agradaria que utilitzesin amb mi si cau el meu company. Dic això perquè més d'un cop he jugat un campionat perquè el company t'ho ha demanat i com penso que la butifarra és un joc d'equip si estas ben avingut am el teu company i tu VOLS esperar-lo has de tenir el dret de decidir perdre la partida i donar la partida per perduda. Com també penso que has de poder decidir quan si que volem ser substituits. Simplement s'ha de tractar d'un pacta entre companys.
També penso que per continuar el campionat si que si el company (la persona caiguda) no a tornat, a la seguent ronda se li ha de buscar substitut per tal de no "putejar" la resta de jugadors del campionat.
A més a més penso que les estadistiques no haurien d'anar a nom del jugador caigut sinó a nom del jugador que jugat més rondes. (o alguna cosa similar)
Apa gent això és tot i espero no molestar a ningú.!!

UN petoooOoo!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 gen. 2009, 19:16

Ara que ho dius YruNe, el problema estadístiques, crec que es independent del tema substituts o no. O sigui, crec que no s'hauria de tindre en compte per decidir si es volen substituts o no.

Un cop decidit ..... el que s'hauria de fer, es que les estadístiques fossin coherents, però aquest es un altre tema :-p


Tornant al tema ..... doncs si, sembla que mes o menys tothom està d'acord en permetre al company viu (o acord entre la parella).

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 27 gen. 2009, 19:42

Puc dir Ole sense molestar a ningú

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 27 gen. 2009, 20:02

ei u dius tan petit a mi m molestes QjQ xk.. e tingu tk acustar tan l cap a la pantalla k x poc em fas sortir un nyanyuuu :(
ara si suspenc sera xk x culpa teva e matat les pokes neurones km funcionaven.....

jajajaja

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 gen. 2009, 20:23

QjQ ha escrit:Puc dir Ole sense molestar a ningú


Si acceptes la teva part de culpa si :-p

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 27 gen. 2009, 20:59

Pos jo tb borro aquest no tindria sentit havent borrat l'altre
juasssssssssssssssss
i aixi ningú se'n entera de res
Moralitat fariseica.


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron