[reglament] Sobre les caigudes

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 27 gen. 2009, 21:29

fet...
carpe-diem
plana l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 gen. 2009, 22:13, en total s’ha editat 1 vegada.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 27 gen. 2009, 21:38

fet
Carpe diem plana
QjQ l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 gen. 2009, 22:42, en total s’ha editat 1 vegada.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 27 gen. 2009, 22:18

Uis, les orelles, quin mal !!!

Rebeu les meves disculpes, per la part que em correspongui.

josep m.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 28 gen. 2009, 11:45

He matat el post :-(

No tingueu por de parlar ara eh ?? :-p

Adéu !

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 28 gen. 2009, 12:15

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

carles sk si ts tan borde la gent samaga... FAS POR!!!!

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 28 gen. 2009, 13:00

El meu resum:

Opció estricte.
No hi ha suplents, si un jugador cau, la partida queda en espera fins que torni.
Si no torna, la parella “completa” guanya la partida pel resultat més favorable (per ells) entre el que hi hagués a la partida i 51-0.
Si torna es segueix jugant.
Per les següents rondes el mateix.

Opció estricte matisada
Si un jugador cau, el company pot triar entre substituir-lo o esperar-lo.
Si tria esperar-lo es com el cas anterior.
Si tria substituir-lo, ell mateix busca el suplent, i es podrà seguir jugant, però el
resultat de la partida no compta pel campionat, ja que aquesta es dona per perduda pel resultat ja indicat.
Per les següents rondes el mateix.

Opció oberta matisada
Si un jugador cau, el company pot triar entre substituir-lo o esperar-lo.
Si tria esperar-lo es com el primer.
Si tria substituir-lo, ell mateix busca el suplent, i es podrà seguir jugant, però a partir d’aquell moment, la parella ha canviat i per tant es com si comences de 0 (a efectes de victòries,empats, derrotes, punts a favor,punts en contra, classificació, aparellaments en les següents rondes ...).

Opció oberta.
Si un jugador cau, el company pot triar entre substituir-lo o esperar-lo.
Si tria esperar-lo es com el primer.
Si tria substituir-lo, ell mateix busca el suplent, i es podrà seguir jugant, a efectes del campionat el jugador suplent juga com si fos el substituït.


I per no marxar del fil ... carles, obres un nou post per fer propostes de millora (dels apartats dels campionats) ... ?

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 28 gen. 2009, 14:10

Ostres Josep, per estar "jubilat" tens les idees super clares, crec que as recopilat perfectament tot el que s'ha dit fins ara
Dono la "meva" opció, un pel matitzada:

Opció oberta.
Si un jugador cau, el company pot triar entre substituir-lo o esperar-lo.
Si tria esperar-lo es com el primer.
Si tria substituir-lo, ell mateix busca el suplent, (acordant si es per acabar la ronda o per la resta del campionat). Si nomès es per acabar la ronda,es podrà seguir jugant, a efectes del campionat el jugador suplent juga com si fos el substituït. Pero si es per la resta de campionat la parella ha canviat i per tant es com si comences de 0 (a efectes de victòries,empats, derrotes, punts a favor,punts en contra, classificació, aparellaments en les següents rondes ...)


qué tal?

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 28 gen. 2009, 15:55

Crec que el valor que es requereix per entrar en una partida, la major part de vegades, a mitges, sense saber ben bé com ha anat, ni quines cartes ha tirat cadascú, mereix com a mínim el premi de jugar la resta de rondes.
I per tant, en el meu resum, no contemplo la possibilitat de substituir al suplent si el jugador que havia caigut torna.
Crec que es més “net” perdre la partida directament i seguir esperant al company caigut.
I saber quina decisió s’ha de prendre si el company cau, es una cosa que es pot haver parlat abans del inici.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 28 gen. 2009, 15:59

Per el que afecta als suplents, jo matisaria.
En cap cas el suplent, suplanta la identitat del jugador inicial, excepte si ha entrat amb una ronda a mitges, on haurem de decidir a qui se li adjudica, si es el cas, la victòria o la derrota.
Si aquest jugador continua jugant les següents rondes, per a mi a efectes estadístics, conforma una nova parella i com a tal suma els seus resultats encara que aquest siguin 1/1 i a efectes de classificació en el campionat jo proposaria que bloqueges resultats però que no sumes punts. D’altre banda hauríem de precisar que pasa amb el company que si ha fet totes les rondes. Suma punts? Clar que estadística si.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 28 gen. 2009, 16:08

Hola Josep,
L'escrit diu:

(acordant si es per acabar la ronda o per la resta del campionat).

Si s'acorda abans, el substitut ja sap previament si es una substitució per la partida en curs o un canvi de parella per la resta de campionat. De fet es una posibilitat mes per les parelles habituals.
adeu

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 28 gen. 2009, 17:02

En el meu cas, si he acordat amb el company que, si cau, l’esperaré, ho faré a tots els efectes, encara que perdem aquella partida per que no torni a temps d’acabar-la i, si he acordat que no l’esperaré, doncs buscaré un substitut pel que resta de campionat.

Tot això suposant que el sistema que finalment es reglamenti ho permeti

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 28 gen. 2009, 18:00

josep1945 ha escrit:En el meu cas, si he acordat amb el company que, si cau, l’esperaré, ho faré a tots els efectes, encara que perdem aquella partida per que no torni a temps d’acabar-la i, si he acordat que no l’esperaré, doncs buscaré un substitut pel que resta de campionat.

Tot això suposant que el sistema que finalment es reglamenti ho permeti


Es clar que si!!!!... jo faré el mateix, si es possible, pero crec que es te d'obrir el reglament al màxim de posibilitats.... tots no pensem igual
adeu

raul29
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 14 set. 2006, 14:34

EntradaAutor: raul29 » 06 feb. 2009, 20:45

carles no et compliquis la vida si un compi cau i no torna 51 a 0 i fins q no comenÇi jo no faria cambis


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants