Ranking

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Ranking

EntradaAutor: DeepButi » 30 des. 2009, 17:38

Tema menor: els màxims del llistat d'ELO no funcionen correctament.

Tema a debat ... Proposta: a les partides públiques de ranking, el botó Fer Fora hauria d'estar desactivat. Si és una "competició", triar amb qui vols i amb qui no vols sembla una mica ... mmm ... no sé, massa ... d'allò, potser ... m'enteneu, oi?
Si la volen fer privada ok, però si la fan pública que acceptin a tothom, no?

8)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Ranking

EntradaAutor: Carles » 30 des. 2009, 18:00

DeepButi ha escrit:Tema menor: els màxims del llistat d'ELO no funcionen correctament.


Això ja està solucionat. Quan reinici el servidor ho actualitzaré i re-calcularé els màxims.

DeepButi ha escrit:Tema a debat ... Proposta: a les partides públiques de ranking, el botó Fer Fora hauria d'estar desactivat. Si és una "competició", triar amb qui vols i amb qui no vols sembla una mica ... mmm ... no sé, massa ... d'allò, potser ... m'enteneu, oi?
Si la volen fer privada ok, però si la fan pública que acceptin a tothom, no?


Fins que no es pugi crear una partida amb "límits", crec que s'ha de poder fer fora.
Vull dir: "partida amb elo's > 1400" o "partida per grocs o verds", o "partida només d'humans".

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 31 des. 2009, 10:21

Coi, ja ni els debats criden l'atenció :P :P.

Doncs jo discrepo. Plantejo "no exclusió" i em respons que estas preparant "més exclusions". No anem bé :twisted: :twisted:.

Estic d'acord en partides "normals". A la meva taula no s'hi asseu qui jo no vull, ok.

Però en partides de rànking ... això em sembla incoherent. El Federer dient "ah, no, contra el Nadal no hi jugo que em baixaria el ràmking".

El rànking és una competició i si és pública no has de poder triar aquest vull aquest no vull.

Bon Any (i bon rànking als que en vulguin) per tothom.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 05 gen. 2010, 10:59

Doncs no estic d'acord amb el deep.A mi m'agradan les partidas privadas.A mi m'agradan les partides de ranking.
Si m'agradan les partidas de ranking es per que "et jugas" més que a les altras, de la mateixa manera que m'agradan més al cafe del meu poble les que ens juguem 3 euros que les que ens juguem el tallat......Pero al café del meu poble encara que ens juguem 3 euros i m'agradi intentar guanyarlos ya personatges que pel seu carácter millor que no estiguin a la meva taula.
Si falta personal per crear una partida privada amb garantias i et veus obligat a crearla pública vui mantindre el dret de no jugar amb qui no vui jugar......
Am un concurs de butifarra on sigui jugaré si no em queda més remei, aqui NO :evil:

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 05 gen. 2010, 12:19

Estic "quasi" totalment d'acord amb en Deepbuti.
Conceptualment, totalment d'acord.
Operativament, "quasi".
M'explico, el botó de "fer fora" tambè serveix per ... fer fora al jugador que no marca la casella del "estic preparat", per més que se li digui.
Per tant, mentres no hi hagi alternativa (que passats xx segons si no ha marcat i hi son els 4 jugadors, faci fora automàticament a qui no marca o altres solucions), entenc s'ha de seguir mantenint el botó de "fer fora".
Ara bé, per fer fora amb qui no "vols jugar", hi ha una alternativa, ja que has de ser el creador per poder fer fora, si qui entra no t'agrada (mentres no hi hagin les llistes negres que impedirien que entres), en lloc de començar la partida, pots marxar i crear-ne una de nova "privada".


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron