Elo del jugador visible en partides de ranking

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 gen. 2010, 13:27

A que i a qui te refereixes ?
I de quin tipus de trampes parlem ?

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 19 gen. 2010, 14:01

Carles ha escrit:A que i a qui te refereixes ?
I de quin tipus de trampes parlem ?


Fa sospitar que cada cop que tiren carte el nick es bellugui
i va carregar figura amb partida Obligada quant tenia de
mes petites per jugar.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 19 gen. 2010, 19:53

Que el nick es posi en cursiva, vol dir que l'usuari del pc canvia d'aplicació. Si alternativament fosin els dos nicks els que s'anessin posant en cursiva podria fer sospitar, però no permet provar rés.

Si va fer un renunci, el podies denunciar, botó dret del ratolí sobre el tapet i clicar a denunciar un renunci ... indicar usuari i pal de la carta tirada i el sistema ho valida i, si realment era un renunci, doncs 36 punts a favor vostre.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 24 gen. 2010, 16:08

Bona tarda,

Jo era la parella d’en batet a la partida que fa referència.

No diré el nick que va renunciar però començava per “jei” i acabava per “mss”.

I només va fer això, un renunci i prou. Tot i que molts puguem pensar que sigui poc ètic, hi té el seu dret. El mateix que tenim nosaltres a denunciar-lo.

La partida va anar de la següent manera:

Partida de rànquing, obligada i a 101.

Guanyaven els contraris 40 i pocs a menys de 10.

Jo sud, surto de rei d’espasa i Est em posa el cavall.

3 bases més endavant, serveix el 6 d’espasa.

En batet comenta que això no podia ser i que ho denunciaria. Jo li comento que miri el marcador, que ja l’he denunciat.

El programa va acceptar el renunci però es va tornar boig. En comptes de quedar-nos ambdues parelles a una quarantena de punts, la puntuació es va invertir, a nosaltres ens dóna 43 punts i a ells 4. Almenys això deia el meu marcador, encara que, és possible que el dels altres digués alguna cosa diferent. No és el primer cop que m’hi trobo.

Bé doncs, la jugada no li va sortir gaire bé ja que, de no incórrer en renunci, aquella partida guanyaven una vintena de punts i s’allunyaven força. I per la gracieta, van perdre un centenar de punts.

Però la cosa no va quedar aquí ja que aquest nick no tirava i, igual que al llarg de tota la partida, anava canviant-se repetitivament a cursiva. Bé doncs, cansat d’aquest individu i de les seves arts, vaig esperar els 2 minuts, el vaig fer fora i la partida va constar com a no jugada.

Mentre esperava que mogués fitxa, vaig mirar el tipus d’ajuda i aquesta era mitja.

A sobre, en sortir, encara va tindre la barra de dir-nos que així guanyaríem força partides quan, en realitat i abans de tancar la partida, el marcador, desencertadament, posava que guanyàvem 43 a 4 i ningú de nosaltres va sumar res ja que la partida es va tindre com a no jugada.

Almenys va tindre la dignitat de reconèixer que ho havia fet expressament quan li vaig dir que el programa l’havia d’informar, tenint en compte que jugava amb ajuda mitja.

La pregunta és: què es pot esperar d’un jugador que renuncia de manera freda, intencionada i sense parpellejar?

Que cadascú pensi el que vulgui. Adéu.

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 25 gen. 2010, 09:28

més de un cop m'ha passat a les partides obligadas...........acostumat a les lliures surten de rei ,carregas el cavall i la máquina et diu ¿estás segur de tirar aquesta carta?.....es tan fácil equivocarse i dir que si :roll:

¿No sería millor que el programa no deixi de cap manera fer renunci?

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 25 gen. 2010, 10:28

txemapenta ha escrit:més de un cop m'ha passat a les partides obligadas...........acostumat a les lliures surten de rei ,carregas el cavall i la máquina et diu ¿estás segur de tirar aquesta carta?.....es tan fácil equivocarse i dir que si :roll:

¿No sería millor que el programa no deixi de cap manera fer renunci?

Txemapenta, posa't ajuda màxima i no podràs fer renuncis. Així de simple.

(La p+****+ és quan en una lliure el teu company surt, Oest falla i tu que jugues ràpid ja hi has posat la Manilla .... aaaaaaggggggg ... només per això ja haurien d'estar prohibides les lliures :P :twisted: :P)

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 25 gen. 2010, 11:09

Home, segur que els robots encara juguen més ràpit i no tiren la manilla !!!!!!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 25 gen. 2010, 11:23

josep1945 ha escrit:Home, segur que els robots encara juguen més ràpit i no tiren la manilla !!!!!!

:P :P touchée. Aquest és justament el seu avantatge: són francament ràpids.

Per cert que en un campionat presencial del ButiNET aquesta jugada va fer saltar (sense que nosaltre haguèssim dit res ni pretés retirarla) a un dels contraris que va començar a dir exaltadíssim "no la pots recollir, carta tirada, sinó et canto renunci". :cry:

És de les coses més lletjes que m'han fet mai.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 25 gen. 2010, 12:08

Deepbuti deia:
(La p+****+ és quan en una lliure el teu company surt, Oest falla i tu que jugues ràpid ja hi has posat la Manilla .... aaaaaaggggggg ... només per això ja haurien d'estar prohibides les lliures )


I per alguna cosa més................, però es cert més d'una i mes de dues manilles n'he perdut per això.

Però en obligada, continuo preferint que existeixi l'opció d'ajuda màxima abans que sigui la propia màquina que no els deixi fer.

Com diu el Deep, explicant la seva experiència, en presencial no hi ha cap màquina que et digui que fer.......

D'altra banda, si no es en campionat, ben poques lliures jugo.

jeimss
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 22 ago. 2009, 14:39

acusat de renunci

EntradaAutor: jeimss » 25 gen. 2010, 17:15

em volia referi a les acusacions fetes per batet i cormenut en cuan al renunci que vaig fer. tenen rao que amb dos de cavall vaig posar el cavall primer.nomes volia dir dos coses.
En primer lloc no sabie que aixo fos renunci.
En segon lloc no crec que el meu elo es degui a la unica jugada no correcta que e fet.
Mai jugo partides obligades i no pensaba que aquesta jugada fos tan greu com per ferni tan rebombori. ja us vaig reconeixe que vai clika si a posta pro no pensaba que la cosa tingues aquesta magnitut.
Voldria que em dispensesau ja que no passara mes.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Re: Elo del jugador visible en partides de ranking

EntradaAutor: Angeles » 28 gen. 2010, 16:46

Angeles ha escrit:En una partida creada de ranking, seria bo poder consultar la ELO del jugador que serà la teva parella, per a decidir si vols o no entrar a la partida.

Crec que aquesta opció milloraria molt el sistema ranking respecte a com ho tenim ara.
És farà algun dia o no cal insistir en el tema?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Elo del jugador visible en partides de ranking

EntradaAutor: Carles » 28 gen. 2010, 17:05

Angeles ha escrit:
Angeles ha escrit:En una partida creada de ranking, seria bo poder consultar la ELO del jugador que serà la teva parella, per a decidir si vols o no entrar a la partida.

Crec que aquesta opció milloraria molt el sistema ranking respecte a com ho tenim ara.
És farà algun dia o no cal insistir en el tema?


Si, es farà :-)

Adéu !

6_euros
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 72
Membre des de: 14 gen. 2003, 22:21

EntradaAutor: 6_euros » 30 gen. 2010, 17:32

El Jordi, segur


Bromes a part, no estic d'acord amb deep que Elo sigui competició, sino informació. No em cal saber l'Elo del deep, de l'Angeles o el txemapenta, ja els conec; vull saber l'Elo del tio de Girona o d'Amposta que no conec i amb el que pots fer una bona partida.

I les webs d'escacs, en un 95% mínim, sí que s'evalua l'elo a les partides amistoses entre dos contrincants. Un sempre buscarà un rival inmediatament inferior o superior; i així, poc a poc, anar millorant el teu nivell.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 25 feb. 2010, 21:40

6_euros, Marcaramelo os trobo a faltar molt.

Trobo a faltar a un munt de gent.

Un besAZo.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron